[HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diaz

Berichten: 7892
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Gouda | Diaz staat in Stolwijk

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 18:36

Lekkere manen hierbovern!
Diaz haar manen zijn nu een paar daagjes los, en het hangt al weer naar 2 kanten!
Meeehhnnn wat heeft ze dikke manen!

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 18:37

Jari heeft ook wel wat manen, alleen kort in lengte. Lang leve de schaar van de verkoper :(

elliecuijk
Berichten: 1283
Geregistreerd: 04-03-11
Woonplaats: in het brabantse cuijk

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 18:43

Ik ga de mol ook kijken miesemuisje.ik denk dat we t op moeten nemen,want er is veel post gekomen om te sorteren.
wie heb jij als mol??

marjootje

Berichten: 311
Geregistreerd: 26-03-06
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 19:24

elliecuijk schreef:
Ik ga de mol ook kijken miesemuisje.ik denk dat we t op moeten nemen,want er is veel post gekomen om te sorteren.
wie heb jij als mol??


He Ellie, moet jij de post zelf sorteren? of werk je niet bij post.nl?

Ik hoef vanavond niet meer te kijken naar de mol, wilde even wat opzoeken, kom ik op een pagina terecht waar werd vermeld dat de uitslag vanmiddag al per ongeluk op wiki heeft gestaan, tja toen las ik dus ook de uitslag......... ;(
Maar ik zal niets zeggen........ :x

patrick1994

Berichten: 1184
Geregistreerd: 12-11-10
Woonplaats: Ergens verstopt in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 20:14

Ik schrok met net wezeloos kon gelijk weer vijf pagina's terug lezen pffffffff :o
heel wat terug gelezen ik heb de gehaakte Bonny gezien echt super super super ik wil der ook wel 1tje van shadow!!
Dus Hinke wanneer kunnen we met onse knollies op buitenrit vant zomer maar even een keertje zeker :o
Voor de rest heel wat terug gelezen eigenlijk teveel op op te noemen!!! ik zal vanavond even kijken hoever jullie alweer zijn gekomen :P

********************************

Vandaag zelf ook weer les gehad op mijn Supertinkie <3 ivm met Rhino virus moesten we lessen opstal jammer genoeg was de bak nog niet helemaal super maar veel kunnen doen gelukkig :D We zitten volop in de M2 training en ze pakt het goed op was vandaag helemaal trots op mijn tinkie loop nog nog met een :D rond! hahahah

Diaz

Berichten: 7892
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Gouda | Diaz staat in Stolwijk

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 20:26

Fijn dat je een leuke les hebt gehad!!



Ik zit een beetje met een kriebel.. gisteravond stalmeeting gehad.. en nu is er meer dat we zelf moeten doen dat in eerste instantie de bedoeling was..
Dit is voor mij erg lastig, en het 3x per week paddock mesten is al veel voor me. De rest zou gedaan worden.
Maar nu ook water geven in de paddock, bak harken, in het weekend zelf hooinetten, terrein vegen als je hier zand hebt verloren.

Ik moet morgen maar even met haar kletsen, want water, hooinetten e.d. was gewoon niet echt wat we hadden afgesproken, en wil ik niet op mijn bortje hebben. ik heb al weinig tijd en energie..

maarja, komt wel goed.

Verder gaat het super met haar! En was heel gezellig iedereen van stal ontmoet te hebben! :D

Diaz

Berichten: 7892
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Gouda | Diaz staat in Stolwijk

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 20:38

Pfff.. ik vind het lastig hoor.. ik wil echt niet lomp/zeikerig over komen om een paar 'klusjes'.. maar ik ben er gewoon zo zakelijk in zegmaar.. ik betaal ervoor.. heb het een en ander afgesproken, en juist zo is het mogelijk voor mij.. %)

ik kon vandaag niet gaan, ik hoop morgen niet te laat te gaan.. dit soort dingen vreten me op... wil het gewoon kwijt zijn hihi ;)

Tamadine

Berichten: 4658
Geregistreerd: 17-01-07
Woonplaats: Petten

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 20:47

Karlijn, kijk als je er nou al een hele tijd staat en ze gaan in overleg dit soort dingen aanpassen in, oke. Maar je staat er net een week, daarvoor is alles besproken, dan vind ik dat ze dat toen al had moeten overleggen met je en niet nu pas achteraf. Dus gelijk heb je om het ter sprake te brengen. Vind het ook niet normaal dat het zo gaat.

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 20:48

Een beetje apart dat het nu ineens veranderd word idd!
Ik zou er ook niet blij mee zijn, je betaald genoeg.

Diaz

Berichten: 7892
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Gouda | Diaz staat in Stolwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 20:50

ja precies.. ik schrok wel even van dat ik nu ineens zelf hooi moet voeren in het weekend enzo..
Maar ik ga er nu niet over toppen hihi.. kaart het morgen gewoon aan..

Even een heerlijke foto van mijn heerlijke zoontje vanmiddag!
Afbeelding

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 20:51

Idd gewoon bepraten.

Wat een cute foto!

patrick1994

Berichten: 1184
Geregistreerd: 12-11-10
Woonplaats: Ergens verstopt in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 20:59

je moet het er denk ik gewoon even met die gene overhebben ;) ik vind niet dat ze zomaar dan zulke grote veranderingen kan aanbrengen :P

Diaz

Berichten: 7892
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Gouda | Diaz staat in Stolwijk

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 21:02

ik ga ook morgen aankaarten ;)

Miesemuisje

Berichten: 3093
Geregistreerd: 14-01-10
Woonplaats: Hengelo (O)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 21:17

agh wat een schatje van een zoon heb je Diaz!

en ik weet niet meer wie, maar ik heb Liesbeth als mol! dus ik ben zeer benieuwd. ga ook niet meer op facebook/twitter enzo, want ik wil het echt niet weten haha. morgenavond komt mn vriend hier, gaan we samen terugkijken :).

Net weer heerlijk op Spock gereden! Die had echt teveel energie haha. maar best lekker gereden! Kan echt weer merken dat hij vooruit gaat, geeft een supergevoel :) had ik even niet meer gemerkt, dus dat geeft goede moed! Ben echt weer helemaal blij met "mijn" mannetje :D. wel af en toe flink op de plaats moeten zetten, maar daarna ging het weer goed :)

nog even voor de liefhebbers van zn prachtige blauwe ogen <3 <3 <3 <3
Afbeelding

elliecuijk
Berichten: 1283
Geregistreerd: 04-03-11
Woonplaats: in het brabantse cuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 21:21

ik zou het ook niet pikken.een keer tussendoor ok,maar niet zo!
Ok als je je plekje moet bijvegen,maar niet de hele route die je gelopen hebt t zand wegvegen.dat zou wat worden.wat een onzin.
wat een te lieve foto zeg!

als ik die foto zie moet ik aan dat kindje van vanmiddag denken.Zie m nog door de kerk lopen bordes op en af.op een gegeven moment wilde hij het trappetje af en viel ie eraf.hij bleef stoer stil maar toen de fotograaf m opraapte begon ie te huilen..
en op een gegeven moment toen de ringen waren gegeven,ging ie met t kussentje rondlopen,die ging weer in t collectemandje en hij ging met de collectemand aan de haal.ik krijg weer de slappe lach.

@miesemuisje:ik heb hadewich als mol..

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 21:26

@Tamadine: super dat je pijnvrij bent!! Pijn hebben is echt niet tof! Mensen kunnen soms zo moeilijk voorstellen hoe pijn is...
Heb zelf zwaar pijnstillers zitten slikken toen mijn verstandskiezen eruit waren gesneden. Hoort normaal niet zo'n pijn te doen, maar ik was uiteraard weer een uitzondering. Had geen ontsteking ofzo. Maar ik ging echt dood van de pijn.
Zat echt 's avonds te huilen van de pijn. Ik had 3 ibuprofen 600 mg en 6 paracetamol 500 mg op een dag, en dat was niet genoeg.
En werd ik er gek van dat ik 9 pillen moest slikken? Nee, daardoor had ik (even) minder pijn!!!

@james_bont: het was zeker lekker weer! Ik heb lekker vertoefd bij de paardjes :)
Maar moet ook maar eens een glazenwasser laten komen (woon 1 hoog en geen balkon)

@marjootje: tja... Ben om 12 uur naar de paardjes gegaan, was om 6 uur thuis, eten maken, eten. En uiteindelijk in slaap gevallen op de bank :+ Dus zit nu pas op bokt, haha.

@Juulxx: uhm de basis dingen lijkt me al handig :). Denk dat als je hem naarmate langer hebt steeds meer spulletjes gaat aanschaffen :)

@Fayem: mooie foto zeg!!

@Patrick: fijn dat je leuke les hebt gehad!

@Diaz: das wel enorm flauw, opeens meer dingen die je moet doen... Staat daar niks over in een contract ofzo.
En ze weten ook dat jou dit niet lukt? Vind het ook echt heel flauw, jouw beetje trekken naar de stal en als je er daadwerkelijk staat van alles terug draaien. Zo werkt het niet he! Goed dat je dit gaat aankaarten


Vandaag weer lekker gereden. We hebben wat sprongetjes gemaakt. Wel erg laag hoor, is alweer jaren geleden dat ik gesprongen heb, haha.
Maar ging goed! Bonny vind het leuk, ik ook. Dus dit gaan we vaker doen :)

Miesemuisje

Berichten: 3093
Geregistreerd: 14-01-10
Woonplaats: Hengelo (O)

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 21:27

@ Diaz! raar dat ze ineens de regels helemaal anders gaan maken! Maar goed dat je het morgen gaat aankaarten :) mocht de staleigenaar het niet willen aanpassen kan je altijd nog proberen om met je stalgenoten onderling wat af te spreken!

Diaz

Berichten: 7892
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Gouda | Diaz staat in Stolwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 21:39

Nessa schreef:
@Diaz: das wel enorm flauw, opeens meer dingen die je moet doen... Staat daar niks over in een contract ofzo.


Net nog gekeken..
Voeren en stallen mesten word gedaan..
Paddock mesten met z'n allen,
als paard onderweg of in de bak poept even opruimen (logisch ook)
En poetsplaats schoon achterlaten (ook logisch)

Thats it.. niet dat er in het weekend niet gevoerd word, of over water geven, of terrein vegen of bak harken..

Miesemuisje schreef:
@ Diaz! raar dat ze ineens de regels helemaal anders gaan maken! Maar goed dat je het morgen gaat aankaarten mocht de staleigenaar het niet willen aanpassen kan je altijd nog proberen om met je stalgenoten onderling wat af te spreken!


Nee.. ik wil niet de verantwoordelijkheid hebben dat ik onderling iets moet regelen.. ik wil gewoon een dag niet hoeven gaan/kunnen gaan zonder te moeten regelen en doen. :j

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 21:43

Idd, daarvoor ga je volpension staan

Miesemuisje

Berichten: 3093
Geregistreerd: 14-01-10
Woonplaats: Hengelo (O)

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 21:44

dat is ook weer zo natuurlijk :)

james_bont
Berichten: 228
Geregistreerd: 09-10-07
Woonplaats: Friesland

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 21:51

@Hinke,wat leuk dat je gereden hebt...
Heb je ook een trailer om bij mij te komen?
Ramen zijn mooi schoon hoor..

Nasse,lekker gesprongen met Bonny...Super!

Karlijn,wat balen dat je nu van alles zou moeten doen.
Wat een prachtige foto van je zoon!

Miesemeuisje weer lekker gereden!

Heej Patrick.. :wave:

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 21:56

mja, dan is het gewoon belachelijk karlijn.
Ben benieuwd wat ze morgen gaan zeggen!

Sandra1984

Berichten: 701
Geregistreerd: 29-03-07
Woonplaats: Etten-Leur

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 21:56

balen karlijn dat ze zo die regels veranderd ineens!! Daar betaal je idd niet voor, dan moet ze ook in de kosten minder gaan vragen..

hier is het gewoon even helemaal k*t!
het ging al een tijdje goed, dus ik dacht ik ga lekker in de bak stappen. Niet draven, maar gewoon stappen lekker lol hebben samen.
maar king dacht daar anders over. hij was zo aan het stieren, naar de uitgang gaan, daar alleen rondjes dralen en niet weg te krijgen, afgestapt, weer terug naar het midden van de bak en weer opnieuw. ging paar rondjes goed toen hetzelfde, maar met dreigen om te steigeren, door de balken willen gaan, dus afgestapt(jankend) en naar het midden, frank gebeld of ie alsteblieft wilde komen, en zelfs met frank in het midden(waar ie altijd naar luistert) liep ie te stieren en trok ie naar het midden, aandraven enzo.
Dus toen ie een paar rondjes minder stierde afgestapt en in de stal gegooid..
Hij weet ook altijd mijn zelfvertrouwen te laten verdwijnen..

en weetje wat het ergste is.. als er iemand anders opstapt doet ie dit allemaal niet..
zoals jullie zagen op de filmpjes was meneer dinsdag ook aan het stieren.. terwijl hij net daarvoor met bijrijdster de hele bak door ging, gebroken lijntjes, voltes en dat soort dingen..

echt op dit soort momenten heb ik echt zo iets van ik moet er echt mee stoppen, het lukt me gewoon echt niet.. maar als ik dan sta te huilen komt hij echt met zn neus naar mij toe en echt "troosten". alles gaat perfect, behalve het rijden.

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 21:58

is het anders niet een idee om vanaf de grond met hem te gaan werken sandra?
of heb je dat al gedaan?

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 21:59

Zet king maar een maandje bij mij op stal := mijn handen jeuken om hem een klets op zijn reet te geven :=

Jaron heeft van de week wel geleerd dat hij niet mag springen in de lucht en er vandoor stieren, heeft een paar goeie knallen gehad,en liep daarna,en vandaag als een zonnetje