[HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 12:38

Zal het aan de opleiding en Twente liggen? :') Ik studeer MWD in Enschede.

cp112

Berichten: 14747
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Zuidwolde (Drenthe)

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 12:39

Mijn vriend zat op het windesheim in Zwolle en heeft amper een klaslokaal gezien, dus is niet regio gebonden blijkbaar :P haha

cp112

Berichten: 14747
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Zuidwolde (Drenthe)

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 12:39

Hij deed hoge technische school trouwens, dus opleiding gebonden ook niet :P

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 12:40

Zwolle is ook twente toch? :+

Miesemuisje

Berichten: 3093
Geregistreerd: 14-01-10
Woonplaats: Hengelo (O)

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 12:43

ik doe SPH in Enschede haha. moest dinsdag van 8.45 tot 18.15 (werd half 5). en vandaag van 8.45 tot 10.15. en dan zaterdag voor het eerst stage. heb ik op de woensdag & zaterdag van 9 tot 5/6

cp112

Berichten: 14747
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Zuidwolde (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 12:46

Ja is Zwolle Twente ja :') Dacht dat jij HBO deed? >;) _O-

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 12:53

Hahaha dus misschien wel regio gebonden :')

Eeh.. Laten we het maar niet maar niet over mijn topografische verstand hebben :o Heb heeel lang gedacht (lees: tot 2/3 jaar terug) dat de veluwe in drenthe lag, en dat drenthe dus ook onder Overijssel lag en Gelderland erboven.. Dat zegt genoeg denk ik? :o

Miesemuisje

Berichten: 3093
Geregistreerd: 14-01-10
Woonplaats: Hengelo (O)

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 12:54

hahahah zegt genoeg ja :+, welk jaar MWD zit je? :)

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 12:54

Miesemuisje schreef:
ik doe SPH in Enschede haha. moest dinsdag van 8.45 tot 18.15 (werd half 5). en vandaag van 8.45 tot 10.15. en dan zaterdag voor het eerst stage. heb ik op de woensdag & zaterdag van 9 tot 5/6


hee, wat toevallig!

Ik moest dinsdag van half tien tot 12, woensdag van half elf tot kwart voor vijf en donderdag van kwart voor negen tot half 2. Maar daar zit 2 uur tussen ofzo.. Dus om tien uur ongeveer al klaar met de les ervoor. En de rest vrij. :+

Lang leve saxion!

Waar ga je trouwens stage lopen? :D

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 12:55

Miesemuisje schreef:
hahahah zegt genoeg ja :+, welk jaar MWD zit je? :)


1e jaar :) In welk jaar zit jij?

Tamadine

Berichten: 4658
Geregistreerd: 17-01-07
Woonplaats: Petten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 12:55

Jeeeej *\o/* *\o/* Ik zit hier eindelijk aarig pijnvrij. Wel met diclofenac EN paracetamol, maar goed, is niet anders....
En ik heb er een maagbeschermer bij omdat ik ook anti depresiva slik en die combi kan maagbloedingen veroorzaken. Dus is niet een normaal of standaard iets.
En vind ook wel beetje link om diclofenac bij de drogist te halen. Vind het niet echt 'normale' pijnstillers meer. Ibu is al vrij heftig eigenlijk, vooral als je dat te vaak gebruikt kan je daar ook maagbloedingen van krijgen.
Puntje bij paaltje: het beste kan je niets nemen.

Mijn collega vroeg ook al, word je niet scheitziek van al die pillen op een dag, kan je niet met dat beetje pijn gewoon zitten. Die denken weer dat ik voor niks de pillen neem en amper pijn heb. Nou vanaf dat ik wakker was tot dat ik sliep had ik de hele dag pijn en kon mn hoofd nieteens meer draaien. Dus beetje stomme opmerkingen, maar zo merk je wel weer hoe ze over je denken he....
(ik slik nu trouwens op een dag 3x diclo, en 2x2 paracetamol, maagbeschermer, paroxetine hahaha) Maar goed, de eerste 3 als het goed is maar voor een weekje en is het weer over....

Miesemuisje

Berichten: 3093
Geregistreerd: 14-01-10
Woonplaats: Hengelo (O)

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 12:56

1e haha :) ik ga stagelopen bij zorgboerderij in tubbergen, ook met paarden enzo, superleuk (:!

elliecuijk
Berichten: 1283
Geregistreerd: 04-03-11
Woonplaats: in het brabantse cuijk

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 12:56

goedemorgen(middag),

ik ben net klaar met werken.ga zo eten en dan vlug omkleden.gelukkig hoeven we vandaag niet helemaal in het zwart gekleed te zijn,maar mogen we genuanceerd wit er tussen hebben.omdat het een bruiloft is,hoeft t niet persee helemaal black ty te zijn.en nog een sjaal er boven op.

kwart over 1 beginnen we met oefenen en 2 uur...

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 12:58

Miesemuisje schreef:
1e haha :) ik ga stagelopen bij zorgboerderij in tubbergen, ook met paarden enzo, superleuk (:!


Ah leuk! Ik doe nu ong acht jaar vrijwilligers werk op een manege voor gehandicapten (www.manegedeboerskotten.nl) En daar ga ik dan ook meelopen met dag project waarschijnlijk. Dus wel iets anders dan wat ik 's avonds doe. Lijkt me ontzettend leuk!

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 12:59

Mara, is je geen fysio afzo aangeraden? Of heelt dit vanzelf en heb je daarom pijnstilling?

Miesemuisje

Berichten: 3093
Geregistreerd: 14-01-10
Woonplaats: Hengelo (O)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 13:00

Inney schreef:
Miesemuisje schreef:
1e haha :) ik ga stagelopen bij zorgboerderij in tubbergen, ook met paarden enzo, superleuk (:!


Ah leuk! Ik doe nu ong acht jaar vrijwilligers werk op een manege voor gehandicapten (http://www.manegedeboerskotten.nl) En daar ga ik dan ook meelopen met dag project waarschijnlijk. Dus wel iets anders dan wat ik 's avonds doe. Lijkt me ontzettend leuk!


aah leuk :D jij hebt t ook mooi weten te combineren met paarden haha, dan is het helemaal leuk! Zit je heel toevallig bij Stefanie Brink in de klas? :+

edit: wist trouwens niet dat er zoiets in oldenzaal zat, mn vriend woont daar dus ben er nogal vaak! misschien nog een idee voor stage voor volgend jaar!

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 13:02

Nee die ken ik niet :')
Ik ken mss/wss ook wel mensen bij jou uit de klas dan haha.

Ja gelukkig wel. Ik vind gehandicapten gewoon heel leuk. Maar ik wilde wel wat anders als de avonden want dat doe ik immers al een hele tijd. Is echt als stage (en vrijwilligerswerk :D) aan te raden hoor! De avonden zijn echt super gezellig.

Tamadine

Berichten: 4658
Geregistreerd: 17-01-07
Woonplaats: Petten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 13:12

Inney schreef:
Mara, is je geen fysio afzo aangeraden? Of heelt dit vanzelf en heb je daarom pijnstilling?


Heb t gevraagd, maar omdat een een stukje is in of afgescheurd kan fysio er weinig aan doen. Maar als ik idd over twee weken nog last zou hebben dan moest ik daar wel heen.

Diaz

Berichten: 7892
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Gouda | Diaz staat in Stolwijk

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 13:28

Pff.. nou als het zo door gaat zit ik straks even vol kwa werk! Ik heb nu een flink projectje, en straks nog 2 sites+logo's e.d. Dus dan zal ik minder op bokt lummelen hihi...

marjootje

Berichten: 311
Geregistreerd: 26-03-06
Woonplaats: achterhoek

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 14:13

Zo ik ook klaar met de post, nu ff een bammetje, en dan nog beetje puinruimen in huis.

Ik zou bijna terug naar school willen als ik zo hoor over al die vrije dagen.......... :D

DeCobvan

Berichten: 562
Geregistreerd: 10-10-10
Woonplaats: Kerkwerve

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 14:15

zo dat waren weer 7 blz. ;)
zelfs als je een half dagje niet mee leest loop je achter.. dus wees gerust alle mensen die zich schamen... het is gewoon niet bij te houden ;) haha

King gezien.. :D leuk filmpje! hij is indd, niet ontspannen he.. lekker voltes rijden als hij naar binnen valt.
Chantal's/CP, haar mooie paarden clan gezien.. ik ben nog steeds fan van Chanoeka!! <3 heerlijk dier.. en van Noedeltje natuurlijk.
aja
ik ga eens mn bonte vriend van stal halen, eens kijken of hij een wandelingetje wil maken met mij. :D

james_bont
Berichten: 228
Geregistreerd: 09-10-07
Woonplaats: Friesland

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 14:31

Pff,wat gaan jullie hard!

Het is lekker weer en ga dus de ramen maar eens wassen!
Morgen Wo weer eens voor de kar zetten dat is al weer drie maanden terug!

fijne dag verder iedereen..

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 14:47

Afbeelding

Het blijft steeds zo moeilijk te beseffen.
Ook al kwam de tijd steeds dichterbij,
Had niet verwacht dat het me zo zou treffen.

In mijn ogen had jij het eeuwig leven.
Zo dapper, sterk en jong van geest,
Wist in elke situatie niet van opgeven.

Maar het was niet meer te mijden.
Ze hadden boven je wijsheid nodig,
Het had geen baat, ons harde strijden.

We mochten niet meer egoïstisch zijn.
Maar weet je lieve Misty?
Je gaat nu naar boven, eeuwig leven zonder pijn.

Jij, kleine witte, brave maar o zo grote deugniet.
Maar weet je lieve Misty?
Afscheid nemen bestaat helemaal niet.

En als ik jou een moment heel erg mis.
Dan stel ik me voor,
Hoe nu het leven daarboven is.

Op de eeuwige groene weides aan het dollen.
Met al je oude paardenvrienden,
Lekker knoepershard aan het rond hollen.

Allerliefste Misty,
Vergeten doen we jou nooit, kereltje.
Doe je daarboven een knuffel aan Vivaldi en Hessel van me?

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 14:47

Ik wilde m even delen. :o

hinke_1985

Berichten: 132
Geregistreerd: 02-02-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 14:55

Heb wel even een half uur over, dus kan even bij lezen, maar mhèn wat gaan we hard!

@ CP: Goh, ik wist niet dat Noedel d'r 1 van Drum was. Kan me hem nog wel goed herinneren, nou ja... Misschien kan ik me zijn dappere berijder (jij?) herinneren tijdens de keuring. Ontzettend dikke lip, maar gewoon door gaan _/-\o_ Mella druk met Britta, ziet er mooi uit! Leuke plaatjes.

@ Inney: Gelukkig dat de les niet doorging, dan mis je in ieder geval ook niks. Als je stokbroodjes wat droog zijn, even natmaken onder de kraan en daarna lekker de oven in. Of ze moeten haartjes hebben, dan moeten ze de prullenbak in...

Plastic dieet? Ga je d'r dan uit zien als Barbie?

HBO is wat je er zelf van maakt. Ik heb SPH gedaan & als ik alleen gedaan had wat van school hoefde, dan wist ik nu amper wat.... Gelukkig was ik ijverig :o

@ Ellie: Nu dus lekker aan het zingen. Veel plezier!

@ Wietske: Ramen wassen? Terwijl de zon schijnt? Daar zou ik echt niet aan beginnen hoor, daar krijg je strepen van :') Sorry, wat goed van je bedoel ik eigenlijk te zeggen. Je woont in de buurt, kun je hier ook niet even komen? Veel plezier morgen met Wohan voor de kar, klinkt leuk!

Ik vertoon, door hier te zijn, klus ontwijkend gedrag. Heb plinten & kozijnen die wachten op een likje verf en een korreltje 120. Het lijkt mistig als ik van binnen naar buiten kijk, terwijl het buiten gewoon hartstikke lekker weer is, dus dat zegt genoeg over de staat van mijn ramen en heb ook nog een date met de wasmachine en de stofzuiger....

Vanmorgen met Keira bezig geweest. Eerst heeft het meisje dat Keira voor mij inrijd gereden en daarna ik zelf nog even aan de longe. Ook een stukje gedraafd, dus ik ben een trotse 'mama' op dit moment. Dat mijn kleine beebje dit toch allemaal kan <3 Volgende keer gaan we buiten uitstappen, dus dat wordt onze eerste, officiële soor van buitenrit (ik overdrijf graag) Heb d'r nu al zin in! Vanmiddag weer even naar de paarden met een vriendinnetje. Hopen dat het droog blijft, dan gaan we dan nog even eigenwijze maflinger rijden. Lekker dagje, maar die rotklussen blijven me maar 'in mijn nek hijgen'. Misschien toch zo even beginnen, dan is het maar klaar....

Afbeelding