[HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miesemuisje

Berichten: 3093
Geregistreerd: 14-01-10
Woonplaats: Hengelo (O)

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 21:38

Ik doe mee! Maar wss wordt het niet de zaterdag maar de maandag ofzo haha! ben meestal bij mn vriend en op stage in het weekend, zonder weegschaal. gebruik thuis het wii balance board als weegschaal.

en positieve punten zie ik ondehrand niet echt meer.. }:0

Mallow

Berichten: 4695
Geregistreerd: 15-04-06
Woonplaats: Nijmegen

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 21:41

Ik doe ook mee :)

Berdien

Berichten: 64540
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 21:41

Ik heb geen weegschaal :D Hier moeten er ook kilo's af hoor. Frustrenende is dat ik ze in het dagelijks leven goed weg weet te werken. Plus dat ik lang ben (1.80m) en het niet zo heel erg opvalt. Maar er mag wel een kilootje of 5-10 af. Weet niet precies m'n gewicht, kijk puur naar hoe ik er naakt uit zie en in hoeverre m'n broeken nog passen :))

Over opfok, ik ben er ook geen voorstander van :n Een groep jonge dieren ergens op een landje knallen en er dan na een paar jaar weer afhalen is niet mijn ding. Doe mij maar een gemengde kudde. Wat oudere dieren, merries en ruinen en wat jong grut. Zo heeft Flynn altijd gestaan en dat is me prima bevallen. Oudere dieren voor de opvoeding en jong spul om mee te ravotten. Ook heeft hij vier jaar bij z'n mammie gestaan. Nou niet meer, hij mag wel 24/7 hooi eten en zij absoluut niet. Maar oh wee als hij van het erf af gaat, dan roept Jessie net zo lang tot hij weer terug is. Zo lief :+:

Poosje81
Berichten: 21222
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 21:43

Heb ook geen weegschaal en bij moet er ook een kilo of 5-10 af, maar ben nog niet zo fanatiek in. Als ik weer elke dag rijd gaat dat vanzelf :j
En ook ik ben lang (1.82). Baal alleen van mijn neukteugels en niet meer platte buik zeg maar.

Opfok hebben wij ook niet gedaan. We hadden wel een groepje jong spul, maar dat ging samen met het volwassen groepje.

Berdien

Berichten: 64540
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 21:45

Ik ben ook niet fanatiek genoeg. Heb laatst 1x hardgelopen en dat was het weer. Het is gewoon niet mijn ding :') Wil nou gaan yoga'en. Wordt je lening, fit en slanker van. En het werkt ook nog kalmerend ook, dat is ook niet verkeerd.

Poosje81
Berichten: 21222
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 21:46

Hardlopen wordt het met mijn heup en knie nooit en ten nimmer meer :n Opstijgen doet ook pijn nu, maar als ik eenmaal zit gaat het goed. Of ik merk het niet, dat kan ook :+
Fietsen of zwemmen, dat zou super zijn, maar gewoon geen tijd.....

Jayney

Berichten: 845
Geregistreerd: 01-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 21:47

Ik doe wel mee mits ik een weegschaal kan vinden :P
Ik heb ook hele dikke bovenbenen heel irritant, dat is zo moeilijk weg te sporten iemand nog tips??

Leuke foto's en filmpjes tegen gekomen.

Lot, kan ik me helemaal voorstellen, je komt vast nog eens een ''soulmate' tegen. ik had met een connemara pony altijd zo een geweldige klik maar helaas mocht het niet zo zijn, dacht dat ik nooit meer een ander zou vinden toen kwam tinkertje Caitlyn ook dacht mocht het niet wezen. Fenore heb ik vanaf begin af aan wat mee gehad geweldig dier en ben dan ook zo geweldig blij dat ik een nakomeling van haar heb, heb ik toch een stukje Fenore in mijn draak zitten. En Elmo is ook gewoon echt een kanjer! Dus ik ben er van overtuigd dat jij ook wel weer 1 tegen komt. Maar als iemand mij vraagt welke van al die paarden mij het meeste waard was zeg ik toch Fenore, betekend niet dat ik Erynn weg zou doen voor Fenore. Erynn gaat er voor een miljoen nog niet uit! Maar mocht Fenore ooit te koop komen en ik een financieel draagvlak hebben voor 2 paarden koop ik haar :) Lijkt me prachtig om moeder en dochter in bezit te hebben :D

Ik heb vandaag na ruim 3 maanden niet met Elmo gereden te hebben er weer op gezeten, wat was hij toch braaf <3 (en hij heeft een nieuw zadel! :D)
Afbeelding

Milou kwam daarna met Brighton er ook nog even bij
Afbeelding

Verder heb ik vandaag via de radio gehoord dat ik per 31 Maart ontslagen ben :')
Laatst bijgewerkt door Jayney op 12-03-12 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 21:48

miesemuisje en mallow deal!!!!!!
aankomende zaterdag wegen

leonoor neukteugels hahaha!!! ja heb ik nu ook nog!!

jayney leuk dat je mee wilt doen maar eerst dan de weegschaal opzoeken
Laatst bijgewerkt door Dribbelkont op 12-03-12 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Berdien

Berichten: 64540
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 21:48

Dat is het ook nog een keer ja, tijd.... Hardlopen is ook niet zo mijn ding. Heb het een paar jaar terug best fanatiek gedaan. Keurig opgebouwd met een schema, rustdagen, niet te lang etc. etc. En na een week of drie zakte ik steeds door m'n knie en enkels heen. Eerst alleen met hardlopen, daarna ook gewoon. Toen was het snel klaar met de hardloperij :')
Scheelt dat de zomer er weer aan komt. Zomer = lange avonden = nog even op de fiets naar stal (12km enkele reis) en de dwang van truitjes, topjes en shirtjes. Dan móet ik wel :))

Jayney

Berichten: 845
Geregistreerd: 01-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 21:55

Hardlopen vind ik echt verschrikkelijk, gaan me enkels helemaal naar de klote :+

Kwam deze foto's net tegen van Fenore en mij te droog dat die muts zo blijft staan _/-\o_
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Komen uit dit oude topic

[ITP] Op en afstijgen voor dummies

En deze met Cesair heb me na afloop zo suf gelachen om de foto's :')
[RIJ-ITP] Cursus val van Tinker

Te droog lach me nu weer helemaal suf _O-

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 22:01

haha jayney dat laatste
ik heb vandaag toch nog mijn buikspieren getraint hahahahahahah!!

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 22:05

ja, ben ook al bij een dietiste geweest, maar dat hielp helaas niets. (en hoe meer ik bij stil sta, hoe minder trek ik in eten heb) heb gelukkig een goed eetpatroon, dat vind ik fijn om te weten.

Mooie zadels janey!
En ontslagen, via de radio gehoord???
Haha, die omgekeerde foto serie had ik al eens eerder gezien, geweldig!

Miesemuisje

Berichten: 3093
Geregistreerd: 14-01-10
Woonplaats: Hengelo (O)

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 22:05

hahaha mooie topics jayney! Zeer brave tink! hoef ik bij die van mij niet te proberen :p

heb meteen maar een schaaltje fruit gepakt ipv een koek, door de goede voornemens haha

Berdien

Berichten: 64540
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 22:06

Tjeee wat lijken Flynn en Elmo op elkaar zeg! Zouden wel tweelingbroertjes kunnen zijn :wow: Is wel te zien wie hun vader is :))

Jayney

Berichten: 845
Geregistreerd: 01-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 22:11

Flynn oogte in de wei wel groter :P hoe groot is hij eigenlijk? Elmo is schoft 1.64 en kont 1.66 hij word dit jaar 4 jaar oud.
We nemen hem in September mee naar de keuring weet niet of je daar ook heen gaat met Flynn dan kunnen we eens goed vergelijken. Het is inderdaad heel goed te zien wie de vader is.

De pers houdt er vanaf 30 Maart mee op en dat hoorde we via de radio zelfs mijn baas hoorde het via de radio en die heeft zijn baas nog niet gesproken erover dus we worden allemaal ontslagen :+ Maar ik ga nu heel gauw slapen want moet morgen nog wel werken dus om 5 uur weer mijn bedje uit en dan tot 4 uur school.

:wave:

Miesemuisje

Berichten: 3093
Geregistreerd: 14-01-10
Woonplaats: Hengelo (O)

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 22:12

hmm wat raar om dat via de radio te moeten horen zeg, hoorde het vanmiddag zelf ook idd..balen!

Slaaplekker :)

Berdien

Berichten: 64540
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 22:13

Flynn zal qua schoft ook zoiets zijn :j Hij is in ieder geval niet groter dan 1.65m.
Zoals het er nou uit ziet gaat Flynn inderdaad mee naar Gersloot :j Wordt voor ons allebei de eerste keer!

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 22:14

slaap lekker jayney! als je weer eens in t midden des lands bent, laat het even weten, kan ik mn peerd aan je voorstellen :D

Knappe elmo! hij is wel groot zo te zien?

SulJinty

Berichten: 340
Geregistreerd: 15-03-10
Woonplaats: Sint Philipsland

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 22:17

Haha Jayney, leuke foto's. Was er bijna ingetrapt :D. Dacht al, zo heeeeeee, die kan hoog springen 8)7

Ontslag via de radio horen ............. da's wel heel erg onbeschoft!

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 22:19

Via de radio? Hoe werkt dat dan? Luisterde je toevallig ofzo?

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 22:25

miesemuisje super goed van je!!!

ik heb als avond even dubbele boterham met tomijn gehad en 4 glazen water nog achterover weten te slingeren voor de nacht.
morgen vroeg ga ik weer voor 2 gekookte eitjes!! dan tussen door 2 mandarijnen,
middageten grote maaltijd salade de rest weet ik nog niet haha

ga eerst maar lekker koessen(val je ook van af hihi) en verder weg dromen van brave zoe
Laatst bijgewerkt door Dribbelkont op 12-03-12 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Kailonne

Berichten: 1121
Geregistreerd: 14-11-08
Woonplaats: Best

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 22:26

Ik wil wel mee wegen, maar ik ben nog niet helemaal gemotiveerd om af te vallen. En in maart stikken we van de verjaardagen.
Ik ben vorig jaar 6 kilo afgevallen. Ik blijf nu wel op gewicht, maar afvallen lukt nog even niet.
De knop moet weer om.
Ik moet gewoon meer aan sport gaan doen. Zeker nu Jack weer even stil staat.
Net bericht gekregen dat de voorzorgsmaatregelen op stal zijn opgeheven.
Zaterdag hadden ze de dierenarts gebeld en die adviseerde om nog een week te wachten. Nu heeft de KNHS de voorzorgsmaatregelen opgeheven en dus vanaf nu bij ons op stal ook. Ik weet nog neit wat ik er allemaal van moet vinden. :(

Ik had eigenlijk voor vandaag een afspraak met de osteopaat. Die heb ik dus net misgelopen. Nu maar hopen dat ze deze week nog kan. Anders moet ik echt wachten tot volgende week vrijdag.

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 22:28

kailonne kom ook meeoden!! we steunen elkaar.
maar je moet er wel 100 % achter staan anders werkt het niet.

nou ga zzzzzzzzzzzzzzzz doei iedereeen en tot morgen!!

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 22:32

Ik zou voorzichtig blijven.
Even afwachten maar.
Rhino is niet in 1 dag over..

Lori

Berichten: 3566
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 22:33

Hardlopen heb ik nog nooit echt aan gedaan. Ik zie daar amper het nu van in wie weet ooit maar voor de rest...
een weegschaal nu ja heb een hoor maar hoeveel ik weeg is wat anders, zoals ik in het vorig topic had gezegd heb ik al ruim een jaar niet meer op een weegschaal gestaan, misschien zelfs een jaar een half.. hou me daar totaal niet mee bezig.

Inderdaad raar zo iets via de radio horen... trouwens Elmo heeft die nou een barefoot London of zie ik dat verkeerd ? Trouwens lekker pak manen er tegen aan, die's ook al gewoon door z'n wintervacht heen zeker ? Jack verliest al sinds December, nu deze week is het wel een stuk gestegen opeens..