[HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Priscilla__

Berichten: 1714
Geregistreerd: 06-04-09
Woonplaats: Veldhoven

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 16:29

Haha ik wist niet dat die al zo bekend was haha!

Ik zal me even voorstellen. :)

Mijn naam is Priscilla, ben 20 jaar oud en woon in Veldhoven (Brabant). Ik heb nu al 3 jaar een kei lieve lease tinker genaamd Meadows Wings. Wings is een 8 jarige tinker ruin, echt een knuffelbeer en heel eerlijk!

Willen jullie nog meer weten, vraag maar raak. :P

Poosje81
Berichten: 21212
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 16:30

Zag toevallig net de foto's in het verzameltopic :+ Welkom hier!

Priscilla__

Berichten: 1714
Geregistreerd: 06-04-09
Woonplaats: Veldhoven

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 16:33

Haha oke _O- Dankje! Als die dan ook ooit zo mag lopen als die van jou :P

Lori

Berichten: 3565
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 16:36

Welkom :)

Becs

Berichten: 286
Geregistreerd: 27-07-09
Woonplaats: Heesch

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 18:01

Zo even neusje bekeken, inderdaad heel erg leuk neusje. Welkom!!!

Zo ik ga maar eens werken.....

Priscilla__

Berichten: 1714
Geregistreerd: 06-04-09
Woonplaats: Veldhoven

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 18:03

Dankjewel! :)

jorretje

Berichten: 3992
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: Blaricum

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 18:05

Ai Mira, beterschap!
Welkom Priscilla.
Jammer Ellie, maar er komt vast wel iemand die haar een geweldig thuis kan bieden.
Ik heb nog steeds niet durven bellen.. Ga er zaterdag wel langs dus wou de de stalhoudster dan even aanschieten.
Helaas komt de auto niet door de APK en gaat ie eruit dus dat wordt de laatste keer met de toet naar Gijs :(. Fietsen is net te ver, zeker in de winter (18km), dus dat wordt af en toe iemand lief aankijken.

Priscilla__

Berichten: 1714
Geregistreerd: 06-04-09
Woonplaats: Veldhoven

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 18:10

Balen dat je auto niet door de APK komt! Ik ga proberen iedereen z'n echte namen te leren en te onthouden :P Gaat wel even duren denk ik zo. _O-

Kailonne

Berichten: 1121
Geregistreerd: 14-11-08
Woonplaats: Best

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 19:19

Welkom Priscilla. Leuke tinker!!
Ik kom zelf ook uit Veldhoven en woon nu in Best.
Waar sta je met je tinker. Ziet er netjes uit!!
Zijn die foto's bij de Vessemse vennen gemaakt?

Jammer van de auto. Inderdaad 18 kilometer fietsen in de winter is aardig ver. Ik vind 3 kilometer langs een donker fietspad met rechts bossen ook al te ver!!

Mira: beterschap. Klinkt niet goed! :(

Magica

Berichten: 1921
Geregistreerd: 18-04-05
Woonplaats: Wilsum (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 19:29

@Ellie: Wat een pech zeg daar op stal met de paarden. Hoop dat het arabiertje geen tumor heeft. Hoe is de operatie gegaan? EDIT: gelukkig was het dus geen tomor en mocht hij weer naar huis dus.

@Nathalie: Gelukkig groenen de manen en de voorpluk weer goed en fijn dat het zo goed klikt met Gizmo.

@Becs: Wat fijn dat je voor Caitlynn nu een fijne plek hebt gevonden, ik weet uit ervaring dat het soms heel erg lastig is om iets te vinden. En een mooi zadel, zit zeker wel lekker? Toch de dressuur versie van Barefoot?

@Diaz: Gelukkig gaat het goed op Diaz haar nieuwe plekje. Altijd fijn om te zien als ze zo enthousiast naar je toe komen.

@jorretje: Dat is wel even schrikken zeg maar ik kan me voorstellen dat je vooral boos bent dat de stalhoudster dat niet even heeft gemeld aan jou! Succes zaterdag als je even met haar gaat praten. Komt wel goed, maar je mag gerust je ongenoegen even uiten. Balen van de auto. Ik zit zelf dan ook dat fietsen me net te ver is, ook iets van 16 km heen en ook weer 16 km terug haha. Maar heb een scootertje (nu nog even meer oefenen zodat ik er ook mee op de weg durf).

@Priscilla: Welkom en wat heb je een leuke lease Tinker! Ik ben Jessica en ben 29 (bijna 30 pff haha) en samen met Johan (Johan_Luna) hebben wij sinds juni dit jaar een prachtige 3,6 jarige Tinker merrie Luna. Van Lotte (Hijadelaluna).

Priscilla__

Berichten: 1714
Geregistreerd: 06-04-09
Woonplaats: Veldhoven

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 20:09

@ Heidey (ff profiel gespiekt :P); Dankje! Leuk iemand uit de buurt, jij hebt ook echt een gave tinker zeg! Wings staat in Knegsel op Stal van Dillen. :) Zijn bij de Vessemse Vennen gemaakt idd. :j

@ Jessica; Leuke tinker! Leuk die witte voorpluk. :P

Magica

Berichten: 1921
Geregistreerd: 18-04-05
Woonplaats: Wilsum (Duitsland)

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 20:38

Thnx Priscilla, en Luna heeft ook een witte staart, althans als ik hem nog eens een keer ga wassen met groene biotex haha. Maar hij is al wat schoner haha.

Priscilla__

Berichten: 1714
Geregistreerd: 06-04-09
Woonplaats: Veldhoven

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 20:44

Wings z'n staart is ook echt een ramp.. Ben altijd in de weer met weet ik veel hoeveel soorten shampoo _O-. Daarnaast is hij ook nog is zooooo dik. Doe jij Luna der staart dan gewoon in een emmer hangen oid?

Sandra1984

Berichten: 701
Geregistreerd: 29-03-07
Woonplaats: Etten-Leur

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 20:45

weet je wat heel goed werkt.. cowboy magic yellow out shine in shampoo!!
werkt super tegen vieze staarten!
king zn staart kreeg ik er altijd heel mooi wit mee!
en zijn sokken ook.
merc heb ik er nog niet mee gewassen, maar denk dat hij ook mooi wit gaat worden ervan

Priscilla__

Berichten: 1714
Geregistreerd: 06-04-09
Woonplaats: Veldhoven

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 20:52

Heb al detangler en shine en die yellowout droogshampoo zegmaar. Misschien de gewone shampoo ook maar is proberen dan. Deed het nu meestal met betadine scrub. :j

DeCobvan

Berichten: 562
Geregistreerd: 10-10-10
Woonplaats: Kerkwerve

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 20:57

ha, daar ben ik weer.. nog al druk en uiteindelijk opstuimig weekje tot zover met vandaag als klapper..
Vriend lief is vannacht met spoed afgevoerd naar het ziekenhuis naar aanleiding van een Epileptische aanval.
Ben me onwijs kapot geschrokken vanacht.. heb veel gezien in mn werk maar als het zo dichtbij komt is het toch heel anders.
Uiteindelijk ligt hij nu weer bij te slapen in bed, hij mocht na een hoop gedoe toch weer naar huis vanavond. *\o/*

Daarbij is het vandaag ook nog de dag dat Denzel vandaag een jaar geleden bij ons is komen wonen en mijn kleine broertje is jarig!
dusjaa allemaal ff heel dubbel...
en daarbij heb ik mn ventje (die harige dan) nog helemaal geen dikke knuffel kunnen geven maar dat halen we morgen wel in.
nu paar dagen zorgverlof dus alle tijd om vriendlief in de gaten te houden.


Jess, stoute Grace.. maar het blijft een lekker dier!

Welkom Priscilla!!

Oehhhh Chantal, ik tel de dagen met je af.. Daarbij hebben ze bij een van de stallen van mijn werk, bij de beredenen in Amsterdam ook zulke flappen hangen.. ideaal! maar zou niet weten waar je ze kan krijgen.. hopelijk valt de offerte mee kwa prijs.

Beterschap Mira

Mooie Cait! en welkom terug natuurlijk!

Lieve foto van Diaz met weide genoot.

Pff geen leuke mededeling over Gijs, dat hadden ze je idd wel eerder kunnen vertellen.. en over dat bellen vooraf of achteraf..
Ik zou het liefste hebben dat ze mijn paard eruit halen, al moet het met de brandweer voordat ze mij inschakelen.. mijn paard moet er gewoon uit!
en tuurlijk zou ik er het liefste bij zijn, maar zou daar niet te moeilijk over doen.

en ik ben vast nog wat vergeten maar heb trouw gelezen en in mijn hoofd geantwoord.. maar ben beetje gaar en beduust nu dus ik ga maar lekker slapen!
welterusten dames!

Magica

Berichten: 1921
Geregistreerd: 18-04-05
Woonplaats: Wilsum (Duitsland)

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 20:58

Ja ik hang Luna's staart dan in een emmer met water en Biotex. Werkt prima. Vind Cowboy Magic altijd zo lekker ruiken haha. Heb nu van de Action een soort van haar serum gekocht en dat doe ik in Luna's manen en staart, wordt het super zacht van. Maar ruikt dus niet zo lekker als Cowboy, dat ruikt beter haha.

Magica

Berichten: 1921
Geregistreerd: 18-04-05
Woonplaats: Wilsum (Duitsland)

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 21:00

Gelukkig is je vriend weer thuis, ik las het op je FB. Echt wel schrikken hoor, pfff. Beterschap nog voor hem. Hoop dat hij snel weer opgeknapt is. Heeft hij er wel vaker last van?

Priscilla__

Berichten: 1714
Geregistreerd: 06-04-09
Woonplaats: Veldhoven

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 21:00

Ik denk dat ik voor Wings z'n staart een hele teil nodig heb dan _O-. En doe jij deze dan op hoogte zetten (stoel ofzo?)?

Magica

Berichten: 1921
Geregistreerd: 18-04-05
Woonplaats: Wilsum (Duitsland)

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 21:01

Nou, ik hou hem dan zelf vast maar een stoel ofzo was wel handig hihi. Maar ik doe er niet zo veel water in dan want anders wordt het te zwaar.

DeCobvan

Berichten: 562
Geregistreerd: 10-10-10
Woonplaats: Kerkwerve

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 21:16

Magica schreef:
Gelukkig is je vriend weer thuis, ik las het op je FB. Echt wel schrikken hoor, pfff. Beterschap nog voor hem. Hoop dat hij snel weer opgeknapt is. Heeft hij er wel vaker last van?


Nee hij is er niet mee bekend.
Vermoedelijk komt het voort uit een litteken wat op zijn slaapkwab in zijn hersens zit.
Deze is in zijn kindertijd ontstaan door waarschijnlijk koorts stuipen (?) als ik het zo goed noem.
aja dit litteken roept dus wanneer die aangewakkerd wordt Epilepsie op..
zo'n trigger kan bijv. slaap te kort (kan kloppen hij is bakker) alcohol, drugs, stress etc. zijn dusjaa

nu heb ik een speciale spray en zodra hij een aanval krijg mag ik die gebruiken.
de kans is klein dat hij weer een aanval krijgt, maar toch kan het en ben ik op mijn hoedde.
Voorlopig houdt ik hem dus in het oog ;)

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 21:28

Sorry dames, geen puf,

wel even deze met jullie delen, na het weekend bijlezen!


Welkom priscilla!

Priscilla__

Berichten: 1714
Geregistreerd: 06-04-09
Woonplaats: Veldhoven

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 21:37

@ fayem89; Pfoe sterkte zeg.. Ik zou daar zelf ook heel erg van schrikken.. Gelukkig weet je nu wat je moet doen mocht het ooit nog gebeuren! Hopen dat het niet meer voor gaat komen

@ Snackie; Leuk filmpje. :)

elliecuijk
Berichten: 1283
Geregistreerd: 04-03-11
Woonplaats: in het brabantse cuijk

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 22:11

sterkte fayem,een epileptische aanval is echt schrikken.Ik weet nog dat ik dat voor de eerste keer bij iemand zag.Ik schrok me wezenloos.Mijn ouders bleven rustig en wisten wat te doen.Kussens onder t hoofd en armen en benen vasthouden.In dit geval wisten we wel hoe het kwam.veel te veel alcohol(en dan spreek ik niet over een litertje).uiteindelijk de ambu gebeld en die hebben hem meegenomen omdat hij er nog niet bekend mee was.
had nog nooit gehoord van een spray,maar ja tegenwoordig zijn de mogenlijkheden beter..

Kailonne

Berichten: 1121
Geregistreerd: 14-11-08
Woonplaats: Best

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 22:28

Fayem: sterkte. Dat is altijd schrikken als het zo dichtbij komt
Die hairspray van de Action ruikt naar perzik. Gebruik ik ook bij Jack en vind ik zelf niet slecht ruiken.
Als JAck in de sloot zou belanden zou ik het fijn vinden als ze eerst aan het paard denken en dan aan mij!! Maar ik zou wel willen dat ze mij zo snel mogelijk op de hoogte stellen.