Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LovingTweety schreef:Ik heb wel foto's van Mo haar benen. Hele duidelijke toen ze net geschoren en gewassen waren. Het is alleen nog niet bewezen dat het echt cpl is maar het lijkt er enorm op.
evaatjexxx schreef:LovingTweety schreef:Ik heb wel foto's van Mo haar benen. Hele duidelijke toen ze net geschoren en gewassen waren. Het is alleen nog niet bewezen dat het echt cpl is maar het lijkt er enorm op.
Ik loop al 3maanden bij de dierenarts voor ernstige mok aan de sokken van mijn tinker met extreem veel behang....tenminste dat dacht ik. Nu ben ik er vandaag achtergekomen dat het CPL is. Ik heb de sokken al meerdere keren afgeschoren (aan de onderkant). Hij krijgt droog hooi en de mijten zijn behandeld. Ook heeft hij meerdere antibiotica kuren en inentingen tegen de mijt gehad. Toch is het na 3 maanden nog steeds heel heftig. Erg stinken, bloed, pus en hele erge jeuk...elke 5sec. zie je hem wel stampen met een been. Heeft iemand nog tips voor mij wat ik kan doen?
Zit echt met mijn handen in het haar...want zoveel pijn dat wens je echt geen paard toe.
Je kunt je reactie ook sturen naar evaatjexxx@hotmail.com
alvast onwijs bedankt! Ik heb evt. ook foto's op mijn compu staan.
Groetjes Eva