Aangezien we alleen maar leden hebben die ingeschreven hebben vraag ik me af of het duidelijk is dat ook niet-leden deel mogen nemen aan deze wedstrijd op 25 juli. De competitie echter is alleen voor leden.
De wedstrijd op 25 juli is open voor iedereen met een tinker/irish cob, dus als je nog mee wilt doen.... Je kunt je nog inschrijven, zowel met als zonder startkaart!
Hmm, eens kijken of Guus en ik weer van de partij kunnen zijn. Vorige keer was hij zo braaf. Maar t´is nog best een eindje voor ons, even kijken of ik vriendlief over kan halen.
We zouden ook naar de tinkerdag in Leusden en dat gaat niet door, dus misschien kan ik hem paaien voor dit
starjo
Geplaatst: 14-07-09 14:22
Zou graag meedoen, maar Bing is nog niet zover. Volgend jaar zijn we zeker van de partij
Mijn vriend wou wel heen maar ik kom er net acter dat ik op die dag van 8.00 - 11.00 autorijles heb... Ik doe een 10-daagse dus alles is van te voren ingepland en dat is mijn laatste les voor het examen. Dus helaaaaas, maar voor ons gaat het over... Hoop dat er binnenkort nog weer eens zoiets bij ons in de buurt is.