Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En daarna kijk ik of het een stamboekveulen of registerveulen is (igv NSvT), voor ICS geldt dat niet als ik wel ben. Vervolgens houd ik de kosten en de marktprijzen in achterhoofd en kom en dan tot een prijs. Afhankelijk van de koper / situatie wordt het dan een vriendenprijsje of niet. Natuurlijk wel sowieso kostendekkend in achterhoofd, dat is voor mij het belangrijkste.
. Voor een bonte zou ik meer vragen.
. Onderhandelen over de prijs zit er bij mij ook niet in, mijn (i.m.o. redelijke vraagprijs) is vast en niet onderhandelbaar, ik wil niet onderhandelen over levende have. Dan blijft het kind maar wat langer bij ons
.
en dan bedoel ik dat dat echt de prijs in hoge nood zou zijn 
(en ik evenmin) een écht goed veulen tekent zich niet alleen af tov anderen en in prijs door een premie

) zal 1500 euro zijn met de voorwaarde dat het veulen niet alleen komt te staan en een speelmaatje krijgt en dat ons buurmeisje altijd bij ons terecht kan voor hulp
Vasthi schreef:Zijn jullie niet bang dat ook de Tinkerveulens dit jaar minder gewild zijn vanwege de crisis en dit dus de verkoopprijzen gaat drukken?
Ik merk dat verschillende goed beoordeelde veulens (dagkampioenen) van afgelopen seizoen lang te koop hebben gestaan of staan, terwijl ik het idee heb dat er in de jaren ervoor voldoende gegadigden voor waren.