[TI] Tinker 4-tal, 6-tal

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IneHee

Tinker 4-tal, 6-tal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 12:02

Bij onze vereniging willen ze heel graag weer 4 of 6 tal gaan rijden, lijkt mij ook erg leuk maar tussen deze sportpaarden past ik niet met mijn tinker.
Wat zou het leuk zijn als we een 4 of 6 tal met tinkers konden maken.
Mijn vraag aan jullie is dan ook of er mensen zijn met tinkers in de buurt van Grave, die dit ook leuk zouden vinden ?? Knipoog Knipoog
Om dus evt samen een 4 of 6 tal te gaan rijden.

shar_ianne

Re: Tinker 4-tal, 6-tal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 12:23

Waarom zou je niet met je tinker tussen die andere paarden kunnen? Dat is toch hartstikke leuk!
Sorry woon niet echt in de buurt van Grave.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 12:27

Lijkt me ontzettend leuk *LOL* maar weet niet of dat nog kan/ mag met Say Bloos rekening houdend met haar artrosevoetje Ach gut
Momenteel gaat het heel goed en rijden we ook gewoon zo'n 4 dagen in de week en heb ik ook gewoon dressuurles Ja, maar alles dus "rekening houdend met" en weet niet in hoeverre dat mogelijk is in een 4/ 6 tal ...

Misschien zou ik als reserve kunnen fungeren? alhoewel Bloos je moet daar dan denk wel weer een startkaart voor hebben of niet ?! die heb ik namelijk net opgezegd Bloos

Als je er geen 4 zou kunnen verzamelen, maar wel 2 dan zou je bijvoorbeeld wel een gemengd viertal kunnen rijden Haha! maar 1 tinker tussen "gewone" zou ik ook niet voor kiezen

IneHee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 13:48

Startkaart is voorlopig nog niet nodig eerst maar kijken of het lukt en oefenen........!!
Instructeur (commendant) heeeft zich via onze club aangeboden als het me lukt een 4 of 6 tal samen te stellen.
Wij hebben zelf al 2 tinkers.. Cool
Het daat natuurlijk ook niet om zo hoog mogelijk te presteren maar gewoon voor de lol.
En mocht het lukken wat denken jullie wel niet wat een prachtig gezicht dit zou zijn op wedstrijd !!!!

liekatchu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 15:56

hey! wat een leuk idee. heb ook een tinker en wil erg graag mee doen!! woon in heeswijk dinther dus redelijk in de buurt.
leuk idee!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 17:11

IneHee schreef:
Startkaart is voorlopig nog niet nodig eerst maar kijken of het lukt en oefenen........!!
Instructeur (commendant) heeeft zich via onze club aangeboden als het me lukt een 4 of 6 tal samen te stellen.
Het gaat natuurlijk ook niet om zo hoog mogelijk te presteren maar gewoon voor de lol.
En mocht het lukken wat denken jullie wel niet wat een prachtig gezicht dit zou zijn op wedstrijd !!!!

Dan wil ik wel komen oefenen om te kijken hoe dat gaat *LOL*

Heb wel een vosbonte weet niet of ik dan "uit de boot val" Bloos of zijn er meer die niet zwart/wit zijn ?

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 17:40

goed idee meiden, vind het zelf ook erg leuk maar helaas grave is veeels te ver weg voor ons, maar zet hem op alvast.

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 19:51

hey ine, zeg dat dan even mutsie

ik pb je even via het andere forum

IneHee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 09:42

Ben bezig een binnenbak voor oefenen in de wintermaanden te regelen.
Wat vinden jullie ( diegene die mee willen doen) van 1x per maand oefenen.
We zijn al met 6....!!
Met de manege eigenaar kan ik waarschijnlijk regelen dat we in ruil voor de bak een demo geven op zijn open dagen.

Pling

Rais

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 12:25

Lijkt me heel erg leuk, Ben hier gekomen via Dees, hihi.
Was enige tijd geleden al aan het speuren of er zoiets in de buurt was.
Het probleem is dat ik eigenlijk geen eigen vervoer heb. Weet niet of er iemand vanuit de buurt van Groesbeek vertrekt waarmee ik eventueel (tegen bijbetaling) mee kan rijden mits het op dagen is dat ik kan natuurlijk.

liekatchu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 19:55

erg leuk! 1 x per maand is wel prima. elke week ofzo vind ik persoonlijk wel wat veel. (ivm naar grave toe komen). maar echt super leuk! heb je al een groepje bij elkaar??? ik wil ook mee doen he!!! Knipoog haha.

IneHee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 13:21

Rais schreef:
Lijkt me heel erg leuk, Ben hier gekomen via Dees, hihi.
Was enige tijd geleden al aan het speuren of er zoiets in de buurt was.
Het probleem is dat ik eigenlijk geen eigen vervoer heb. Weet niet of er iemand vanuit de buurt van Groesbeek vertrekt waarmee ik eventueel (tegen bijbetaling) mee kan rijden mits het op dagen is dat ik kan natuurlijk.

Kun je niet met Dees mee rijden ??

IneHee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 13:23

grid schreef:
IneHee schreef:
Het gaat natuurlijk ook niet om zo hoog mogelijk te presteren maar gewoon voor de lol.

Dan wil ik wel komen oefenen om te kijken hoe dat gaat *LOL*

Heb wel een vosbonte weet niet of ik dan "uit de boot val" Bloos of zijn er meer die niet zwart/wit zijn ?

Zou heel leuk zijn als jij met je vosbonte mee doet...!! je bent van harte welkom hoor.
Kom gewoon een keer mee doen en zien we hoe het gaat.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 13:25

Als dit alles door gaat lijkt het me wel erg leuk om een keer op de foto te zetten Haha! Het is dat ik geen tinker heb, anders had ik graag meegereden Knipoog

IneHee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 13:40

SSDesign schreef:
Als dit alles door gaat lijkt het me wel erg leuk om een keer op de foto te zetten Haha! Het is dat ik geen tinker heb, anders had ik graag meegereden Knipoog

Je bent natuurlijk altijd welkom om te komen kijken...
We gaan trainen in de manege in Gassel

info over deze manege vind je op www.manegegassel.nl

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:59

Leuk dat jullie ook al zo snel van start willen OK dan!

moet nog ff zien of ik dan kan want had eigenlijk al iets in de planning staan Bloos , maar hoop dat ik wel kan regelen dan ik kan Knipoog

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:15

IneHee schreef:
SSDesign schreef:

Je bent natuurlijk altijd welkom om te komen kijken...
We gaan trainen in de manege in Gassel

info over deze manege vind je op http://www.manegegassel.nl

Moet even kijken hoe ik daar ga komen, want daar komt helaas geen bus Tong uitsteken Maar het is niet zo ver, dus het is ook goed voor mijn conditie om te fietsen. Mits het natuurlijk niet 's avonds is, dan is het ook te donker om foto's te maken Knipoog

Rais

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:29

Ben met Dees in overleg
er valt zeer waarschijnlijk wel iets te regelen. Haha!

Rais

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:30

Geregeld!
Ik kan meedoen!
1x in de maand moet wel te realiseren zijn, ben namelijk momenteel druk bezig met afstuderen.

liekatchu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 23:56

Citaat:
Moet even kijken hoe ik daar ga komen, want daar komt helaas geen bus Tong uitsteken Maar het is niet zo ver, dus het is ook goed voor mijn conditie om te fietsen. Mits het natuurlijk niet 's avonds is, dan is het ook te donker om foto's te maken Knipoog

hey! je kunt wel met mij mee rijden! moet je alleen wel eerst naar heeswijk dinther komen (waar je foto's van Bronx hebt gemaakt).
heb er echt zin in..! zal morgen eens kijken in mijn agenda voor de data.
hoop dat ik alle data kan want ik werk onregelmatig en moet dus helaas ook af en toe op een zondag werken.
maar wie weet kan ik eventueel wat ruilen.

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 00:58

kom maar op met de tijden ine.....

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 08:34

liekatchu schreef:
Citaat:

hey! je kunt wel met mij mee rijden! moet je alleen wel eerst naar heeswijk dinther komen (waar je foto's van Bronx hebt gemaakt).
heb er echt zin in..! zal morgen eens kijken in mijn agenda voor de data.
hoop dat ik alle data kan want ik werk onregelmatig en moet dus helaas ook af en toe op een zondag werken.
maar wie weet kan ik eventueel wat ruilen.

Haha Heeswijk Dinther is voor mij bijna even ver als Grave, dus dan kan ik beter gelijk naar Gassel toe komen Knipoog

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 23:34

Sorry dat ik zomaar binnenkom stormen met mijn haf ipv tinker... Maar ik heb in een haflinger4tal gereden en als je mee wilt doen met de kampioenschappen tussen de paarden, dan moet je allemaal lid zijn van dezelfde vereniging. Mochten jullie gewoon voor de lol 4tal willen rijden dan wens ik jullie heel veel plezier!!! Succes!!!

IneHee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 14:09

ACSM schreef:
Sorry dat ik zomaar binnenkom stormen met mijn haf ipv tinker... Maar ik heb in een haflinger4tal gereden en als je mee wilt doen met de kampioenschappen tussen de paarden, dan moet je allemaal lid zijn van dezelfde vereniging. Mochten jullie gewoon voor de lol 4tal willen rijden dan wens ik jullie heel veel plezier!!! Succes!!!

We gaan eerst eens voor de lol oefenen, wat we verder er mee gaan doen ??
In de manege waar we mogen oefenen is gevraagd om een demo te geven op hun open dagen.
Dit soort dingen is ook erg leuk om te doen denk ik en hiervoor is geen startkaart nodig.

IneHee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 14:11

Voor degene die mee gaan doen en waarvan ik nog geen e-mail adres heb:

De volgende trainingsdagen heb ik vast laten leggen:
7 dec, 18 jan, 1 feb, 1 maart 5 april en 3 mei
Tijd 14.00 - 15.00 u Manege Gassel.

Van wie ik wel al een mailadres heb krijgen van mij ook nog persoonlijk een mail.