ik ben gaar!! vandaag king zn staart gewassen.. ben best tevreden met het resultaat!! close up.. heel mooi wit..
en heel zn staart(onderaan nog wat geel, maar dit is de eerste keer goed gewassen sinds de winter) hij zit alweer in een vlecht, want de eczeemdeken is aan en dan is al het haar onder de deken in vlechten
Met BJ had ik het in het begin ook erg met voer, heb nog een filmpje van de eerste weken thuis onder het zadel en toen was het zo dat ik 'm regelmatig helemaal mocht in een cirkel zetten want meneer wou z'n stal in want hij wilde eten (was net weg rennen of iets hoor was gewoon perce die richting uit willen) . Maar nu doet ie dat niet meer dus dat vele draaien heeft wel geholpen .
Ziet er goed uit.. ik ga wel eens moeten kijken achter oude grote rekkers, wil ook altijd die staart op zo een hoogte dan los laten maar dat lukt niet. Ik krijg het stiekje er van onderen maar met veel instapping en gefrutsel 2x in, soms lukt het maar nipt 1keer.
Caily
Geplaatst: 11-03-12 22:52
Snackie schreef:
Knap kontje, super wit trouwens. Zo wit zal die van jaron nooit worden
Leonoor, spannend! dan heeft die buik massage geholpen!
Als je liever een witte staart hebt wil ik wel ruilen Alleen de staartkleur dan he
dit is de eerste keer dat ik hem zo wit heb gekregen.. heb eerst de staart in 6 stukken verdeeld en pluk voor pluk met groene zeep gewassen.. toen speciale shampoo voor honden en katten met een witte vacht (sneeuwwit van jean peau) er 20 minuten in laten weken en klaar!! nu hopen dat ik zn sokken ook zo krijg.. en dan zn lijf doe ik maar niet met dat spul.. is een beetje te duur daarvoor.. plus we gaan als het goed is naar zee natuurlijk de 22e april.. dus hoop dat meneer ook lekker de zee in wil!!
Intussen ziet hij er een stuk beter uit, dan op deze foto! Ik stond vandag naast hem te kijken,en hij begint al wat spieren te krijgen. Zijn vacht word mooier, en hij is aan het aankomen
BJ moet zeker niet klagen dan, die is een groote vlek behalve z'n 2witte sokken en bles. De sokken was rit zeker dat je naar toe gaat met King ? Ik wou maar dat ik kon meedoen maar ja vervoer...
Verder van krullen heb altijd al krullen gewild maarja zelfs getwijfeld om een pernamentje te leggen maar bij de ene zit het en bij de andere niet, de ene heeft het ruim 1,5 jaar de ander is het er na een nacht uit. De een z'n haar is half dood achterna de anders z'n haar blijft ondaks alles lekker goed.... Ook dan nog het gehalte van krul de een is als een poedel (niet slecht bedoeld) en de ander heeft de mooie golf krul
Ik weet het denk ook niet dat ik een ga laten leggen ook al blijft het een idee in m'n hoofd. Nu wie weet ooit maar zeker niet direct, nou is af en toe met de haarband en ik ben blij .
Wij hebben Vtm, één, canvas/ketnet, vijftv, vitaya, 2b, vt4 die vaker worden gekeken. rtl zegt me wel wat maar denk niet dat we er meerdere hebben, veronica net zegt me niks. We hebben wel nederland 1, 2 en 3 en ja nog een hoop maar vooral niet eerste worden vaak gekeken.
zo hadden wij (zeeuwsvlaanderen) belgen 1, en 2 , kanvas / ketnet dacht ik, dat is 1 he? vaitaya ook. dat die jij noemt zijn de commerciele zenders? Ned 1 2 en 3 zijn bij ons de niet commerciele zenders.