[TI] [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 17:43

Hier komen zo wat foto's hoor Ja Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 18:06

_O- Ik vind Ziggy wel humor hebben Janet :D Zie ook geheel zijn smoelwerk voor me, kijk eens baas??? :D :D :D Doen die van mij ook altijd met de speciekuip klooien. Maar wel irritant met dit weer idd... :j :(:)

Mooi om ook een beeld erbij te krijgen Leon / Arjan, zijn idd mooi :j :)

Mooi dat de rit zo geslaagd was Grit, en Grid, balen van Say :(:)

Zo... :) Lekker gereden met de pony. Gewoon even kort beetje rondgekeuteld, geen echte rit ofzo hoor, daar vond ik de wind wat teveel voor snijden :) Daarna weer buiten in de paddock bezig geweest. Wat lint gerepareerd, nog met emmers lopen zeulen. En de bietenpulp / zemelen staan nu in de week, ladies krijgen vanavond maar eens lekker slobber :)

LBLGypsyCobs

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 18:19

Britta naar Dierenpark Emmen by Night geweest, zou niets voor mij zijn zo'n drukte.
En lekker pizza op.

Ziggy wou vast alleen maar helpen, Janet Haha!

Marleen met Mirthe in een beukenhaag ROFL
Jammer dat 4 januari niet door kan gaan.

Leon lekker gereden, jammer dat Ingrid er niet bij kon zijn.
Wat een prachtige ringen!!! Kwijl

Berdien druk met water sjouwen.

Grit lekker gereden, komisch zo'n mobiele eenheid op een bergje *LOL*

Maya ook lekker gereden en in de paddock bezig geweest.

Ik had Billy nog willen rijden, maar de bak was half om half bevroren en naar de bak toe was alles ongelijk en bevroren, durfde het niet aan.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 18:22

"Onze" bak viel nog wel goed te doen :j wel hard, maar de toplaag was nog wel zacht. Heb nog wel wat dingetjes kunnen trainen.
Het land daarentegen := echt bikkelhard, en aangezien de lage delen flink kapot zijn gelopen is het echt uitkijken waar je loopt. Voor ons tenminste, Flynn dendert overal in volle galop overheen :=

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 18:40

De bak waar ik met Ilse in rij is mooi vlak en daar zou ik in stap nog wel wat oefeningen kunnen doen, maar de bak waar ik met Billy in rij is nog wat onregelmatig en ik had vorige week m'n handen al vol aan hem, leek me niet echt handig om dan te gaan rijden.

Als ik Ilse op de wei over de hobbels zie denderen Nagelbijten / Gniffelen

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 18:41

Jeetje, vervelend Grrr, balen dat ze ineens op straat liepen, maar gelukkig is alles weer goed Knipoog
mooie foto's weer, Berdien en Snowdon Dromen
En leuke ringen Haha!

We zijn net weer terug van Mambo, nou, dat is wel wat hoor van Noord-Holland "even" naar Limburg Tong uitsteken
Hij is gegroeit Bloos! het is nu geen mislukte cavia meer Nagelbijten / Gniffelen Foto's komen straks, het waren er nogal veel, dus dat duurt nog wel even Schijnheilig

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 18:42

Jaaah foto's Lois!

En ik geloof dat we van Grit en Leon ook nog foto's te goed hebben Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 18:43

Ik ben daar niet zo... voorzichtig mee om eerlijk te zijn. Ik heb zelf het idee dat paarden beter op een harde / ongelijkmatige ondergrond kunnen lopen dan eentje die van modder en glijpartijen aan elkaar hangt. Sowieso rijd ik die twee van mij altijd veel buiten, dus bermen waar elk ander mens niet in zou rijden, daar rijd ik wel in. Soms maak je dan wel eens een rare sliert, of zit je paard ineens op dr reet, maar meestal gaat het wel aardig :+ Heeft ook als voordeel dat ze heel sterk op hun benen zijn / zich niet zo snel verstappen of verzwikken :)

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 18:49

Groepsfoto onderweg Clown
Afbeelding

Grit met Vince door t zand
Afbeelding

Say cheese! Cheese!
Afbeelding

Ik zie iets, ik zie iets, ik zie iets!
Afbeelding

ff kriebelen
Afbeelding

in de schaduw poseren, oopsie
Afbeelding

Zie jij het ook?
Afbeelding

Bij de parking van Bosch en Duin
Afbeelding

Tom en Snow vonden elkaar toch ook wel lief achteraf
Afbeelding

Bevroren snorretje, brrr
Afbeelding

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 18:52

Kan niet kiezen tussen de foto's, heb net ook nog van Leon de foto's gehad. Het is nu een wirwar van foto's op mijn bureaublad Haha!, sommige dubbel, sommige al opgeslagen, andere weer niet. Zucht, is niks voor overgestructureerde mij. Ga gauw orde scheppen.
Filmpjes zijn al wel geuploaded.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 18:56

Snorretje is ook goed gelukt. Snow met ijspegeltjes, hoezo koud....

LBLGypsyCobs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:10

Maya schreef:
Ik ben daar niet zo... voorzichtig mee om eerlijk te zijn. Ik heb zelf het idee dat paarden beter op een harde / ongelijkmatige ondergrond kunnen lopen dan eentje die van modder en glijpartijen aan elkaar hangt. Sowieso rijd ik die twee van mij altijd veel buiten, dus bermen waar elk ander mens niet in zou rijden, daar rijd ik wel in. Soms maak je dan wel eens een rare sliert, of zit je paard ineens op dr reet, maar meestal gaat het wel aardig Clown Heeft ook als voordeel dat ze heel sterk op hun benen zijn / zich niet zo snel verstappen of verzwikken Lachen

Misschien moet ik met Ilse juist wel op die bevroren hobbels gaan rijden, leert ze misschien een keer op te letten waar ze haar hoeven zet Haha!
In de wei heeft ze er niet zo'n moeite mee maar de bermen zijn hier behoorlijk omgeploegd.
Billy struikelt best snel en is ook niet zo handig met zichzelf herstellen.

Leuk die foto's Leon, ziet er als een gezellige rit uit, die bevroren snor is ook geweldig!!

Grit ben blij dat ik niet de enige overgestructureerde ben, ik zou van zo'n foto chaos ook in paniek raken.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:17

Ik heb hetzelfde hoor Maya :+ Ik rijd rustig nog buiten, en als Jessie aangeeft dat het kan, galoppeer ik ook nog rustig. Zelfde bij een natte ondergrond. Zij weet wat ze kan op verschillende ondergronden, ik vertrouw dus op haar.
Jes staat ook stevig op haar benen, moet wel raar lopen wil zij onderuit gaan. Flynn wordt hetzelfde, die scheurt net zo hard door de modder als over bevroren modder, en een normale droge ondergrond is ook geen probleem :')
Zie het graag zo, hij weet precies wat hij wel en niet kan op welke ondergrond, met een beetje geluk onthoudt hij dat tot z'n 3.5-4e, en dan heb ik een mooi stabiel peerd om in te rijden :))

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:18

Kom maar op met die filmpjes dan!

Hier net een kleine culinaire catastrofe Ach gut Arjan maakte de chicken tonight met de grond gelijk, hij kon er flink op los dweilen.

Knipoog

Nu maar frietje bakken....

Snowville

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:19

Ik had meer zin in friet dan chicken tonight en ja wat moet je dan doen...... gewoon op de grond gooien en ze lussen het niet meer Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:35

Arjan, dat kan je ook gewoon zeggen hoor... :P

Trouwens. Chicken Tonight Culinair noemen? :') _O- Lefgozer!

Denise, de bermen zijn hier ook omgeploegd, maar die van mij zijn dus niet anders gewend, omdat ik altijd zo rij. Zo zie je bijvoorbeeld ook dat Aman beter op dr benen staat dan Dewi. Omdat ik Aman alweer 9,5 jaar heb, en Dewi 'nog maar' bijna 4 jaar. Omdat Aman meer gewend is aan over / door slechte ondergronden lopen met een ruiter. Dewi daarentegen ploegt zelf meer door de blub van de paddock dan Aman.

Voor die van jou : Probeer het wel voorzichtig, maar ik denk dat het best moet lukken hoor :j :) Komt uiteindelijk ook wel in orde. Als je ziet wat ze in de wei allemaal kunnen? :)

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:36

Misschien moet ik het lopen ook wat meer aan Ilse overlaten, ik zit ook altijd te sturen en te ontwijken in de berm.
Maar met Billy ben ik maar wat voorzichtiger, die is niet van mij en gaat waarschijnlijk naar de HK dit voorjaar, wel leuk als ie dan nog heel is Haha!

Zonde van de Chicken Tonight, maar friet is ook lekker Vingers aflikken

Heb net macaroni op.
Ik ga morgen naar Breda, m'n zusje zit daar al zowat 2 jaar op kamers en heb d'r kamer nog geeneens gezien Bloos
Laatst bijgewerkt door LBLGypsyCobs op 27-12-08 19:38, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:37

Ik denk dat je daar idd een belangrijk punt mee hebt :) Gewoon zelfstandig laten lopen. Ik stuur alleen als ze op de weg springen, of richting de sloot jumpen. Voor de rest mogen ze zelf hun weg zoeken in de berm :)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:40

En wat filmpjes van het vriezige ritje op Loon op Zand
met de telefoon, dus de kwaliteit is.....

Vince, met op het einde nog eventjes Snowdon en Chayenne in beeld

Uitzicht over de zandvlakte (wow Wow! )

Snowdon en Chayenne, Grit snijdt Carlo af om een foto te maken (niet in de gaten dat hij een filmpje maakte)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:40

Vandaag ook stukjes gedraafd over wat harde bobbelige bospaden. Het witte zand was nog goed los, dus we konden in een galopje de helling op Pling

Chicken Tonight zou voor mij ook al bijna een culinaire uitdaging zijn. Wat meer zegt over mijn kookkwaliteiten.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:43

Wat een geweldige omgeving Kwijl

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:48

Wat een leuke, gezellige en relaxte foto's!!! Haha! Ik wil ook ooit een keer daar rijden hoor! Zware auto is op komst, en een trailer is zo gehuurd... Bloos

Ben ook niet erg bang voor waar paarden lopen, ze lopen hier ook op een zeer harde hobbelige ondergrond nu, redden zich prima. Maar onze bak is nu wel heel vervelend hard, Mirthe loopt er lastig op. Dan pak ik nog liever de bermen...

Chicken tonight over de vloer, ach daar heb je toch een hond voor? Vork
En mooie ringen hoor! Nu wordt het steeds echter! Knipoog

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:51

En dan ook nog wat fotootjes van zand, zand en zand. En wat mooie paardenkoppies.
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Vince laat zijn pannelap zien
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:53

Ziet er weer supergaaf uit! :j :D

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:57

Helemaal leuk! Filmpjes zijn ook tof, kan je die ook mailen?