Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik vind Ziggy wel humor hebben Janet
Zie ook geheel zijn smoelwerk voor me, kijk eens baas???
Doen die van mij ook altijd met de speciekuip klooien. Maar wel irritant met dit weer idd...

Lekker gereden met de pony. Gewoon even kort beetje rondgekeuteld, geen echte rit ofzo hoor, daar vond ik de wind wat teveel voor snijden
Daarna weer buiten in de paddock bezig geweest. Wat lint gerepareerd, nog met emmers lopen zeulen. En de bietenpulp / zemelen staan nu in de week, ladies krijgen vanavond maar eens lekker slobber
wel hard, maar de toplaag was nog wel zacht. Heb nog wel wat dingetjes kunnen trainen.
echt bikkelhard, en aangezien de lage delen flink kapot zijn gelopen is het echt uitkijken waar je loopt. Voor ons tenminste, Flynn dendert overal in volle galop overheen
het is nu geen mislukte cavia meer
Foto's komen straks, het waren er nogal veel, dus dat duurt nog wel even
Heeft ook als voordeel dat ze heel sterk op hun benen zijn / zich niet zo snel verstappen of verzwikken

, sommige dubbel, sommige al opgeslagen, andere weer niet. Zucht, is niks voor overgestructureerde mij. Ga gauw orde scheppen.Maya schreef:Ik ben daar niet zo... voorzichtig mee om eerlijk te zijn. Ik heb zelf het idee dat paarden beter op een harde / ongelijkmatige ondergrond kunnen lopen dan eentje die van modder en glijpartijen aan elkaar hangt. Sowieso rijd ik die twee van mij altijd veel buiten, dus bermen waar elk ander mens niet in zou rijden, daar rijd ik wel in. Soms maak je dan wel eens een rare sliert, of zit je paard ineens op dr reet, maar meestal gaat het wel aardigHeeft ook als voordeel dat ze heel sterk op hun benen zijn / zich niet zo snel verstappen of verzwikken
Ik rijd rustig nog buiten, en als Jessie aangeeft dat het kan, galoppeer ik ook nog rustig. Zelfde bij een natte ondergrond. Zij weet wat ze kan op verschillende ondergronden, ik vertrouw dus op haar.
Arjan maakte de chicken tonight met de grond gelijk, hij kon er flink op los dweilen.

Lefgozer!
Komt uiteindelijk ook wel in orde. Als je ziet wat ze in de wei allemaal kunnen?
Gewoon zelfstandig laten lopen. Ik stuur alleen als ze op de weg springen, of richting de sloot jumpen. Voor de rest mogen ze zelf hun weg zoeken in de berm
)
Ik wil ook ooit een keer daar rijden hoor! Zware auto is op komst, en een trailer is zo gehuurd...