O spannend Lau!! Ik zal er zijn gewapend met de gevoelige plaat!! Jingle doet het vast super!
IneHee
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-09 10:23
Beste mensen,
Ik overweeg in samenwerking met Wendy van Osch de tinkerwedstrijd in Grave uit te breiden met een westernonderdeel nl reining.
Wat zouden jullie daarvan vinden ?? Is hier belangstelling voor ???
Graag zou ik jullie mening horen
Marsafuba
Geplaatst: 16-05-09 10:15
Ik doe dit jaar ook mee!
B dressuur officieel (misschien tegen die tijd dat we L1 gaan starten, ik heb immers winstpunten genoeg in de B om over te gaan). En springen 1.00 - 1.10. Doen hier nog meer mensen aan mee met deze hoogte?
ik doe als het goed doorgekomen is: B dressuur officieel. Heb nog 1 puntje nodig voor de L maar ik blijf nog even in de B denk ik.
xlaurax
Geplaatst: 27-05-09 14:33
Ik heb me al een tijdje geleden via de website opgegeven, maar ik heb nog steeds geen bevestiging of email ontvangen.
Is het ook mogelijk om ipv zwart/wit in het bruin/wit te starten?
IneHee
Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-09 12:02
Hallo allemaal,
Ik ben bezig alle aanmeldingen te verwerken, dit weekend krijgt iedereen die zich heeft aangemeld een mail.
De vraag hierboven over bruin wit ipv zwart wit.... Liever niet want als je bruin wit toelaat komen er vast vragen over andere kleurcombinaties en dan moet je die ook toe staan. Natuurlijk is het wel zo dat de officiele starts met verschillend gekleurde jasjes mogen rijden. Dit is officieel knhs wedstrijd regel.
grid
Geplaatst: 28-05-09 12:41
Ik zou dan zeggen hou de regels van het KNHS aan
xlaurax
Geplaatst: 28-05-09 12:45
Dan houd het helaas op, ik heb geen zwart tuig en ik heb ook geen zwart witte kleding. Ik doe normaal nooit mee met wedstrijden dus ik ben niet van plan om dat allemaal aan te schaffen.
Vorig jaar waren de eisen ook helemaal niet zo streng.
stalnijmegen
hoezo, je mag toch gewoon met bruin tuig starten van de knhs?
IneHee
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-09 09:01
Het tuig maakt ook helemaal niet uit bruin of zwart is allebei toegestaan. We houden gewoon de regels van de knhs aan. Ik wil best de regels voor niet officiele starts versoepelen. Er hoeft ook geen jasje gedragen te worden bij niet officieel.
Als hjet blijkt moeilijk te zijn voor niet officiele deelnemers zwart wit ( kleding) te rijden wil ik deze eis wel versoepelen.
Maar als KNHS ruiter/officieel ruiter mag je nu ook in andere kleuren rijden. Tijdens Leusden ben ik gestart in een beige rijjasje met een beige helm, daar heb ik een 7 voor verzorging voor gekregen. Dat is nieuw regelement voor de dressuur vanaf april dit jaar.
IneHee
Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-09 10:26
Beste mensen,
De kans is groot dat de Tinkerdag in Grave niet door gaat ivm te weining deelname. Als er deze week niet nog een aantal aanmeldingen bij komen zal de wedstrijd tot mijn spijt moeten worden afgelast. De mensen die al betaald hebben en/of coupons hebben opgesturd zullen dan uiteraard netjes hun geld en coupons retour krijgen.
Ik vind het erg jammer maar er moet nu eenmaal een minimum aantal inschrijvingen zijn om uit de kosten te kunnen komen.
grid
Geplaatst: 29-06-09 10:36
Spijtig
Misschien kan ik nog helpen door de tinkerruiters die bij de koudbloedwedstrijd in Heeswijk-Dinther hebben meegedaan te mailen
Of misschien zou je er ook een koudbloedwedstrijd van kunnen maken ?! of is dat niet mogelijk ivm de tinkerzomercompetitie?
[edit] Heb mail verstuurd en heb ook nog ff gespamd in andere topics zou toch sonde zijn dat zo'n leuk iniatief afgeblazen zou moeten worden
Mauve7
Geplaatst: 29-06-09 11:44
Wat balen zeg , ik hoop echt dat er alsnog genoeg aanmeldingen komen om het door te laten gaan.
Goed idee Grid om wat te spammen. Ik ken helaas geen andere mensen met tinkers anders zou ik zelf ook nog wel promoten.