[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance

Toevoegen aan eigen berichten

TurboTinker

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 20:11

knappe tinky beeb!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 20:13

Hihi, jaaa! Ben toch nog steeds een grote Calypso fan..
Afbeelding
<3

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 20:19

ja idd knappe tinkerbaby zeg.iemand zal haar wel kennen,maar die moet toevallig net maar op bokt zitten.
ik zoek ook al lang 1 speciefieke tinker,maar heb ook nog geen reacties gehad.suc6 met de speurtocht.

heb net ruana even gelongeerd.Mw was duidelijk in haar hum en gallopeerde er lustig op los.hoefde niet eens een zweep of klikje van mijn tong te gebruiken.ze ging vanzelf in draf en door naar galop.raar ding.en ging ze me moeite in stap,ze ging vanzelf weer over naar de draf.die heeft duidelijk energie te over.zat er nog ff aan te denken om haar los te gooien in de rijbak,maar wist niet of er mensen kwamen lessen.
daarna lekker getut.flink geborsteld(weer een halve emmer)hoeven gedaan(mw doet dat nu braaf zonder terug te trekken)en haar manen gevlochten.niet helemaal,maar iedere keer een paar losse plukkies.heel erg mooi....

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 21:22

Citaat:
Het eerste onderdeeldje word nu het favoriete konijn van mijn hond
In ieder geval een origineel ontwerp, maar hoezo het favoriete konijn van je hond?

Ik twijfel zelf alweer een tijdje over een nieuwe tattoo, maar ik ben er nog niet uit wat het gaat worden. Ik wil eigenlijk een eerbetoon aan Nick, mijn overleden stiefbroer en aan Ug, mijn ontzettend trouwe makker. Zij zijn allebei afgelopen najaar overleden en ik mis ze echt verschrikkelijk, misschien kom ik hierdoor nog niet aan een ontwerp, het gevoel is nog te vers denk ik. ;(

Oh Lotte wat ongelooflijk *** allemaal, hopelijk vind je snel een baan die beter bij je verwachtingen past.

@Lepel: Mijn advies tegen mollen: Neem een Jack-Russell, sinds wij Peanut hebben komt er geen mol meer naar boven hier ~~}>

Citaat:
Ik pist vanaaf even fotos
:=

Gefeliciteerd Nessa met de verlenging van je contract!!!

Cait had gisteren een temperatuur van 38 graden, ik helemaal blij, is hij ******* vandaag weer 39 graden |o

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 21:23

leuk dat de bruisballen gelukt zijn!

leuk dat tinky meerdere kinderen in nederland heeft :)
izzy en indy hebben ook meerdere veulens gehad, van 2 heb ik een foto, maar geen idee hoe ze heten er waar ze zijn.

ruana vol met energie, lekker dat ze haar ei kwijt kon. en weer mooi gevlochten en gepoetst :)

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 21:27

Haaai allemaal, ben ik weer. Vandaag cursus gehad en gelukkig hoefden we geen toetsen/examens te maken. Aanwezig zijn en actief mee doen was voldoende. Pfff, wat was ik blij haha. einde van de maand alleen wel een heel belangrijk examen en ook moeilijk.... :-S
Met mij gaat het mwoah.... Nog steeds erge last van die val aan mn nek. Daardoor dus ook hoofdpijn. Zit dus flink onder de Ibu en paracetamol helaas. Als het over paar dagen nog niet over is ga ik naar fysio.
Mona gaat erg goed. Band is weer als vanouds. Mijn landeigenaresse kon zaterdag zo de spuit erin zetten zonder problemen haha. Heb vandaag ook heerlijk met Mona lopen grazen. Ff uurtje eruit. Langs het kanaal gelopen en er vlogen opeens eenden op. Mona reageerde nieteens haha, eten was belangrijker. Toen de eenden weg waren ging ze es ff kijken wat t nou was haha. Ik geniet weer echt van mn meissie.

Zo nu alles even lezen en reageren:
Karlijn, wat een super opening zeg, ben echt vereerd dat ik bovenaan sta met Mona :-)
Hoe kan ik het paspoortje gebruiken voor mn profiel?

Jody: mooie hond!

Ringelberg, leuke foto's.

Chantal, ik voer Mona en Zazou in een plasctic cuubskist met daaroverheen een frame en een net. Ik kan er voor een hele dag ingooien, maar vaak gooien ze het net er dan af en veel hiiu er naast. Dus moet eigenlijk 2x per dag voeren dan gaat het meestal wel goed. En dan hebben ze dus practisch onbeperkt. Het komt wel eens voor dat ze 1 of 2 of max 3 uurtjes niets hebben, maar dat is ook wel fijn voor de restjes die ze dan soms wel eens op gaan eten.
Maar heb je een foto van de Haybar?
Zo te horen ook een drukke dag gehad vandaag....

Berdien, welkom.
Maartje, Welkom.

Rebecca, gelukkig gaat het beter met Caitlynn. Lijkt me schrikken zeg.

Andrea een stoute Jaron haha. Hij zit dan wel goed in zijn vel in ieder geval.

Lot, Sneeuw??? Nu nog. Wauw hahaha. Hier is het alweer bijna 10 graden.

Ellie, jammer dat je nog niets weet ,mbt de rontgen, maar op zich wel logisch.

Ik heb trouwens een Coock bitloos. Is kingekruist. Had ik al eventjes liggen.
En oooooh, ik moet ook weer beginnen met 'goed' eten...

Sandra, wel grappig dat rood. en nu ook mooi kleurtje.
Ik kleur het eens in het jaar ofzo, als ik weer eens zin heb haha.

Maartje, knap hoor, ik doe het je niet na.

Heidi, gaat het rijden met Jack nog goed?

Hinke, hoe gaat het met jou?

Karlijn, een tattoo laten zetten, lees ik dat nu goed? en hoe bedoel je sleeve??
Ik heb 1 tattoo op mijn linker schouderblad. Heb ik toen gewonnen met een weddenschap haha. Ik wil er nog graag 1 op mijn rug en/of enkel. Maar ik moet nog bedenken hoe en wat. Ik wil graag iets wat herleid naar mn paardjes, maar wel in het algemeen en niet specifiek 1tje, maar het moet ook niet voor een buitenstaander direct te zien zijn dat het herleid naar een paard. Snap je het nog... hahaha.

Lotte, hoe gaat het nu met je?

Linda gefeliciteerd met je contract.

Zo ik heb ff 9 paginas bijgelezen hahaha. Sorry alleen van het oude topic niet bijgelezen... Nu duik ik lekker mn bedje in :-)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 21:30

België* ;)

Hé, bah, balen zeg van Cait! Hopelijk is hij snel weer beter :(:)

patrick1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 21:43

Ik heb de eerste negen pagina's gemist maar vanaf hier ga ik proberen mee te lezen :D ;)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 21:44

Gezwellig!

hinke_1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 21:49

Hoi allemaal,

@ Karlijn: Ontzettend leuke jas, alleen erg vervelend dat je hem ondertussen nog niet gehad hebt. Stoer hoor, een tattoo! Vooral leuk dat je hem laat zetten door een vriendinnetje. Het favoriete konijn van je hond? ja ja..... :?

@ Becs: Naadje pet dat Cait toch weer een hogere temp heeft :(

@ Lotte: Dat is niet niks, bijna op staande voet ontslag :oo Heftig allemaal. Gelukkig heb je nog even de tijd om iets anders te zoeken.

@ Draaakje: Het woord kaaskoekje was gisteravond al genoeg voor mij om linea recta naar de voorraadlade te lopen en het meest op kaaskoekjes gelijkende product op te grobbelen. Was nog een restje Cheese onion chips, was ook lekker, maar niet zo lekker als kaas koekjes... Bij de Aldi zeg je, volgende week maar even naar toe :)*

@ Lepel: Dat dacht ik al. Hij was in Zuidwolde op de keuring 1 van de eerste foto's en heb hem toen uitgebreid gefotografeerd. Zal het weekend even kijken of ik de foto's allemaal weggegooid heb om ruimte te maken of dat ik ze nog ergens heb opgeslagen....

@ Berdien: Las ik niet ergens dat jij in de buurt van Galway hebt gewoond? Mooie omgeving daar! Ben een aantal keren op vakantie naar the Aran Islands geweest. Zou graag nog een keer gaan :):)

@ Nessa: Gefeliciteerd met het verlengen van je contract *\o/* Wat voor werk deed je ook weer?

@ Simone: Wat goed zeg, nee zeggen tegen patatjes _/-\o_

@ Marian: :(:)

@ Callum: Nieuw dieet, lastig hoor. Zie aan je onderschrift dat je trouwens al veel bent afgevallen vorig jaar, knap hoor. Leuk vooruitzicht, Callum voor de kar. Ben benieuwd naar een foto!

@ Jackytje: Die wapperende sokjes <3 Ken d'r niet, maar vind haar wel alderschattigst op de foto.

@ Ellie: Klinkt alsof je na die *dag van vandaag toch een lekker avond hebt gehad.

@ Mona: Ook een lekker momentje genoten met je paardje. Vervelend dat je je zo rot voelt en onder de pijnstillers zit %) Beterschap!

Vanavond even bij Keira geweest, stalletje uitgemest. Een terugkerend 'euvel' van elke dag. Moet zeggen dat ik toch wat zenuwachtig van het hele Rhino gebeuren wordt en een beetje 'hypochondries' ben aangelegd, dus zie natuurlijk allerlei dingen die er niet zijn.... Gelukkig weet ik dit van mezelf _O- . Wat er wel was, is een ontsmettingsbak bij de grote stal. Wij staan met 3 personen in een andere, kleinere stal aan de andere kant van het zandpad en hebben geen bak :\ Morgen maar even vragen, vind het toch wel belangrijk... Behalve uitmesten weinig gedaan. Even de mokbeentjes ingesmeerd. Toch lastig met al dat haar en die sokken. Had ze het voorgaande jaren meestal in de kootholte, nu zit het wat hoger dus kun je er maar moeilijk bijkomen door al dat haar. Daardoor gaat het ook niet zo makkelijk weg als anders :n Nou ja, de aanhouder wint, zeggen ze toch altijd?

Tot morgen!

hinke_1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 21:49

Patrick, patrick, patrick!!!

Wat gezellig dat je ook komt smoezen. Je bent wel de enige man hier geloof ik, tussen al dat vrouwelijk schoon. Hoe lang heb je al stiekem mee zitten lezen voordat je nu eindelijk mee durfde te kletsen? Net zo lang als ik? Hoe is het met Shadow-de-Peddow?
Laatst bijgewerkt door hinke_1985 op 06-03-12 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 21:51

Ja, die sokjes zijn idd schattig <3
Dit is de papa van Kirana :9
Afbeelding

hinke_1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 21:52

Wauw, wat een knapperd. En hoe heet die heerlijke man?

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 21:53

Meadows Selwyn :D

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 21:53

Gezellig!

Ik heb die haybar eens opgezocht (ik had totaal iets anders in mijn hoofd), wat een handig ding zeg, ik vraag me alleen af of ze hier niet snel in poepen. Caitlynn's voerbak zit namelijk ook wel eens vol :+

Ja ik ga morgen maar weer vroeg weer tempen, want ik vertrouw het allemaal maar niets ;(

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 21:56

Knappe merrie heb je patrick!

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 22:01

Dank jullie wel voor de felicitaties!
Ik heb 2 banen, de verlenging ging om paraveterinair in het asiel.

Ben vandaag van Bonny gevallen :P
We waren lekker aan het pootje baden, ik was er al uit, want Bonny wilde gaan zwemmen (en ik niet)
Ze stond lekker te grazen en schrok enorm van 2 honden die opeens opdoken, dus in galop ervandoor, en ik gleed er eigenlijk af, haha.

Afbeelding
Hier was ik der al aan het omdraaien

En nog 2 foto's van afgelopen zondag

Afbeelding

En de leukste als laatst natuurlijk, Bonny had een gek gekruiste galop, zat ook echt niet lekker.
Waar ik echt de grootste lol om had. En deze foto geeft heel precies weer hoe we ons allebei voelden :+

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Nessa op 06-03-12 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 22:04

:D die laatste foto is echt leuk

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 22:21

hahaha bonny :D

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 22:23

hihihi die laatste foto!

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 22:32

Geweldig die laatste foto!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 22:35

mooi mooi mooi, ook mooie tink beebs en andere foto's van tinkie winkies met sokkies :D.

Heb spelletjes op m'n gsm gezet en een soort van downleod app dan kun je rechtstreeks downleoden en je liedje zoeken zonder tussenweg. Allemaal gratis apps :D...
Ga dan ook nog eens de tv app's met elkaar vergelijk en de e-read apps..

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 22:37

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 22:38

:j Jeetje,1 dagje geen bokt en gelijk 9 pagina's in het nieuwe topic!

Je hebt het geweldig gedaan Karlijn,echt super! :j

Haaaai Berdien,gezellig dat je er ook bent,heb Bert vanaaf foto's van Thunder laten zien,dat in combi met Flynn geeft me goeie hoop *\o/*

Nessa,ooooops!Maar goed dat je al uit het water was,best koud denk ik,hi,hi

Hallo Patrick!Gezellig meekletsen :)

Ga nu ff wat uitgebreider bijlezen,heb het gevoel dat ik veel gemist heb

hinke_1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 22:39

Nessa, wat voor zadel heb jij?