Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
marjootje schreef:Leonoor schreef:Maar voor mijn gevoel wordt het nu wel iets 'rustiger' zeg maar. Maar goed, hopelijk is de ellende weer snel voorbij.
Ik vind het toch niet echt rustiger, het zit nu al in 4 provincies, en dan zijn er nog een hoop mogelijke uitbraken waar nog onderzoek naar loopt.
Nessa schreef:dank je wel! voelt wel als opluchting
Toch altijd maar weer spannend!
Ik ga richting de paardjes, tot vanavond!
Kailonne schreef:Gefeliciteerd!!
Bij ons op stal nemen ze wel voorzorgsmaatregelen voor Rhino, maar ze doen er nogal luchtig over. Het heerst hier ook niet, maar toch.
Afgelopen weekend zijn er drie paarden van andere stallen naar ons gekomen. Twee van een pensionstal uit de buurt en eentje van een tinker handelsstal uit Friesland. Die uit Friesland staat nu wel apart in quarantaine.
We moeten o.a. de dekens in de eigen stallen laten liggen en handdoeken die we gebruiken meteen meenemen en uitwassen. Zondag een mail gekregen met de nieuwe maatregelen en wat zie ik gisteravond. Een deken wordt bij iemand anders voor de stal opgehangen en de dame van de nieuwe paarden had bij allebei de stallen vieze handdoeken opgehangen om te drogen. Zo gaat het natuurlijk niet werken. En ik heb nog meer voorbeelden.
En stel je voor dat het nu uitbreekt en mijn Jack komt te overlijden. Wie is dan aansprakelijk?