[HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Kailonne

Berichten: 1121
Geregistreerd: 14-11-08
Woonplaats: Best

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 17:28

Wow Karlijn, wat is de openingspost mooi en leuk geworden. Heel erg bedankt ervoor.
Ik ga vanavond naar Jack. Ik denk dat ik hem maar eens ga longeren. Kan hij echt zijn energie eruit gooien.


Kailonne

Berichten: 1121
Geregistreerd: 14-11-08
Woonplaats: Best

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 21:56

Mijn haar verf ik ook niet. Ik ben superblond van mezelf en ik denk als ik het rood verf ik er met een fluoriserende oranje gloed vanaf kom. Dus ik durf niet.
Leuk dat haken. Lijkt me ook wel leuk om te doen. Bijvoorbeeld een kussen voor op de bank maken.
Bruisballen maken lijkt me ook leuk en lekker voor in bad.
Ben net naar stal geweest, maar niet gereden. Het was nogal druk op stal en er waren dus veel mensen aan het rijden. Ook was ik de sleutel van mijn kastje vergeten. Dan kan ik bij de eigenaren wel een reserve sleutel gaan halen, maar dat is weer zo'n gedoe. Dus ik heb lekker thee gedronken en gekletst.
We gaan hard met dit topic. Karlijn kan wel weer beginnen met een nieuwe opening verzinnen.
Ik ga eens proberen of ik mijn paspoortje in mijn profiel krijg.

Kailonne

Berichten: 1121
Geregistreerd: 14-11-08
Woonplaats: Best

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:02

Hoe krijg ik foto's in mijn profiel. Ik kan het lijstje van img etc niet vinden

Kailonne

Berichten: 1121
Geregistreerd: 14-11-08
Woonplaats: Best

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:12

Het lukt me echt niet. moet ik dat [img] [img] zelf typen?

Kailonne

Berichten: 1121
Geregistreerd: 14-11-08
Woonplaats: Best

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:19

Het is gelukt
Ik sta op een middelgrote stal. Er staan 16 pensionklanten en de eigenaren van de stal hebben zelf 6 paarden en er zijn nu 3 paarden voor de lease.
Mooie kleur Sandra

Kailonne

Berichten: 1121
Geregistreerd: 14-11-08
Woonplaats: Best

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 09:44

Ik hou helemaal niet van tatoeages. Maar ieder zijn ding.
Karlijn, misschien even checken of je wel het goede rekeningnummer hebt ingevoerd. En als het al bij jou is afgeschreven kun je de bank het misschien laten checken.

Kailonne

Berichten: 1121
Geregistreerd: 14-11-08
Woonplaats: Best

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 14:17

Gefeliciteerd!!
Bij ons op stal nemen ze wel voorzorgsmaatregelen voor Rhino, maar ze doen er nogal luchtig over. Het heerst hier ook niet, maar toch.
Afgelopen weekend zijn er drie paarden van andere stallen naar ons gekomen. Twee van een pensionstal uit de buurt en eentje van een tinker handelsstal :) uit Friesland. Die uit Friesland staat nu wel apart in quarantaine.
We moeten o.a. de dekens in de eigen stallen laten liggen en handdoeken die we gebruiken meteen meenemen en uitwassen. Zondag een mail gekregen met de nieuwe maatregelen en wat zie ik gisteravond. Een deken wordt bij iemand anders voor de stal opgehangen en de dame van de nieuwe paarden had bij allebei de stallen vieze handdoeken opgehangen om te drogen. Zo gaat het natuurlijk niet werken. En ik heb nog meer voorbeelden.
En stel je voor dat het nu uitbreekt en mijn Jack komt te overlijden. Wie is dan aansprakelijk?

Kailonne

Berichten: 1121
Geregistreerd: 14-11-08
Woonplaats: Best

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 19:04

Ja mc cloud. en de tinker zelf komt uit Urk.

Kailonne

Berichten: 1121
Geregistreerd: 14-11-08
Woonplaats: Best

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 09:24

goedemorgen allemaal. Ik heb al niet meer op Jack gereden vanaf vorige week donderdag. Dat wordt dus weer hoog tijd. Vandaag ook geen tijd, want mijn moeder wordt 75 dus ik moet op verjaardagsfeest vanavond. Morgenmiddag ga ik weer rijden. Eens kijken of hij dan weer braaf is. Vast wel!!!

Kailonne

Berichten: 1121
Geregistreerd: 14-11-08
Woonplaats: Best

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 17:48

Bij Mc cloud vragen ze zonder blikken of blozen 3750,- voor een beleerde tinker.
Ik heb Jack als driejarige onbeleerde tinker gekocht voor 1500,-

Kailonne

Berichten: 1121
Geregistreerd: 14-11-08
Woonplaats: Best

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 22:38

Leuke teckel en leuke tinker.
Ben net terug van de verjaardag en ik ga nu lekker naar mijn mandje.
Weltrusten allemaal en tot morgen

Kailonne

Berichten: 1121
Geregistreerd: 14-11-08
Woonplaats: Best

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 09:52

Dat geeft niets hoor Eva. Ik reageer ook niet altijd op iedereen.
Ik lees wel atlijd alles, maar tegen de tijd dat ik een bericht wil gaan typen ben ik alweer kwijt wie wat gedaan of verteld heeft. (wordt al een dagje ouder :)

Kailonne

Berichten: 1121
Geregistreerd: 14-11-08
Woonplaats: Best

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 22:04

ik hoorde dat bachbloesem goed werkt voor gestresste mensen en gestrestse paarden :)
Ik ga het zelf ook nemen als ik weer een stresskip moment heb.
Je kunt het bij de natuurwinkel halen.

Kailonne

Berichten: 1121
Geregistreerd: 14-11-08
Woonplaats: Best

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 08:26

Goedemorgen allemaal. Lekker zonnig begin van de dag hier vandaag.
Gisteren heb ik Jack gelongeerd, want hij had nu een week niets gedaan. Vanmiddag ga ik weer eens rijden. Ik heb er zin in.
Sandra: ik denk dat de osteopaat King wel kan helpen. Als hij vast zit in zijn rug kan hij ook nog andere klachten hebben en daardoor zo reageren.

Kailonne

Berichten: 1121
Geregistreerd: 14-11-08
Woonplaats: Best

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 09:44

@Simone: ik heb er ook echt zin in. Gisteren met longeren had hij wel energie genoeg, maar hij was erg braaf. Daarna heb ik nog lekker met hem getut. Sokken en staart gewassen. Lekker geborsteld en hij staat dan erg te genieten en ik krijg elke keer kusjes.
Toen de bijrijder vorige week aan het rijden was keek hij ook elke keer naar mij zo van, dat is raar, er zit iemand op mijn rug en jij staat daar. :D
Toen dacht ik: he hij weet toch echt dat ik zijn baasje ben. Ik heb nu pas het gevoel dat ik een band met hem krijg. Dat vind ik erg speciaal. <3

Ik ben van plan om aankomende week met een stalgenoot buiten te gaan rijden.

Kailonne

Berichten: 1121
Geregistreerd: 14-11-08
Woonplaats: Best

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 11:05

Karlijn: tip om het te brengen.
Begin de zin met ik....Dan spreek ja vanuit je eigen gevoel. Dat werkt vaak het beste.
En begin eerst met iets positiefs, zoals ik ben echt blij dat ik hier ben komen staan en Diaz heeft het hier ook naar haar zin. Toch heb ik nog een opmerking over de afspraken die we gemaakt hebben.
En sluit dan weer af met iets positiefs. Bijvoorbeeld dat je het wel goed vind dat iedereen zijn eigen rommel opruimt of zoiets
Sandwich feedback = iets wat top is - kritiek geven - top (heb ik op een cursus geleerd)

Kailonne

Berichten: 1121
Geregistreerd: 14-11-08
Woonplaats: Best

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 12:10

@Jayney; zo die heeft energie teveel en kan (op het einde) lekker boos kijken :)

Kailonne

Berichten: 1121
Geregistreerd: 14-11-08
Woonplaats: Best

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 17:04

Ik kom net van Jack af. Niet lekker gereden |(
Ik denk dat hij toch weer last heeft van zijn blessure, want toen ik wilde aandraven drukte hij zijn rug helemaal weg. Hij vond het duidelijk niet leuk |(
Ook met opstappen draaide hij weg, zo van je gaat toch niet op mijn rug zitten???
Ik zal ook maar eens een afspraak maken met de osteopaat, eens kijken wat er aan de hand is.
Als ik achter Jack ga staan is zijn schouder links ook weer dikker als rechts. Dat was na een maand stilstaan bijna weg.
ik hoop dat ze snel kan komen.

Kailonne

Berichten: 1121
Geregistreerd: 14-11-08
Woonplaats: Best

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 12:41

En Nessa, heb je krullen??
En lekker geslapen of lig je de hele tijd op die band met al dat haar ertussen?
Ik ga nu naar het voetballen van mijn jongste zoon kijken. Het regent best wel hard dus ik heb er enorm veel zin in :(

Kailonne

Berichten: 1121
Geregistreerd: 14-11-08
Woonplaats: Best

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 22:11

Mijn man ligt ook te snurken. hij heeft vannacht gewerkt (om 16.00 uur) begonnen en vanmiddag een wijntje gedronken en dan vallen de luiken dicht hihi.
Karlijn, ik hoop dat je snel een stal vind die bij je past.

Kailonne

Berichten: 1121
Geregistreerd: 14-11-08
Woonplaats: Best

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 14:18

Zo, even bijgelezen. Lees ik eerst dat iemand een dikke doos wil laten zien, kijk ik naar het filmpje zie ik iemand zijn poes kammen :) :)
We zijn net met Jack met de kar weggeweest. Eerst even op de menwei gereden en toen de weg op. Dat was voor de kar ongeveer 6 maanden geleden. Zijn we net weg komen er een heleboel van die oude legervoertuigen aan. Ze reden ons voorbij, bij een vrachtwagen kwam ook nog zo'n zwarte rookpluim uit de schoorsteen en Jack gaf geen krimp. Heerlijk paard.
De osteopaat moet ik nog een weekje uitstellen voor de zekerheid ivm de rhino. Dat is mooi balen. Nog een week langer wachten. Maar ja het is niet anders.
We gaan met stal in het weekend van 14-15 mei met de paarden naar Kootwijkerbroek. Ik hoop dat Jack dan in ieder geval weer helemaal goed is. Anders ga ik zonder Jack mee en kan ik met iemand mee op de kar. Is ook leuk.

Kailonne

Berichten: 1121
Geregistreerd: 14-11-08
Woonplaats: Best

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 16:54

Heerlijk weer inderdaad. Ik heb .de hele middag in de zon in de tuin gezeten en ik heb dus een rooie kop en een rood decollete. Het eerste kleurtje zit er dus alweer op

Kailonne

Berichten: 1121
Geregistreerd: 14-11-08
Woonplaats: Best

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 09:15

Oh wat een schattige poesjes. GAAAF!!!
Gefeliciteerd Leonoor.

Kailonne

Berichten: 1121
Geregistreerd: 14-11-08
Woonplaats: Best

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 17:37

SiemXFunny: leuk filmpje. Ik heb het geluk dat we een longeercirkel hebben. Dat is heerlijk.
Mooi gebied. lijkt een beetje op waar wij vorig jaar met de stal een weekend gereden hebben (kootwijkerbroek)

Snackie: Jaron onder een zeiltje. Knap hoor. Fijn dat het longeren beter gaat.

Juulx: eindelijk je paardje ophalen. Dan willen we ook foto's en filmpjes zien!! :j

Mallow: heerlijk zonder zadel uitstappen. Lekker die warme huid van je paard onder je kont.
en als ze gezweet hebben lekkere natte kont :P
En leuk uitzicht heb je!

Miesemuisje: leuk jaaroverzicht. ik zat hier wel te grinniken met dat springen voor de eerste keer :D

Kailonne

Berichten: 1121
Geregistreerd: 14-11-08
Woonplaats: Best

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 17:38

Ik ga niets zeggen. Jack is met 3 jaar gewoon beleerd, net zoals ze met KWPN'ers doen.
Op stal zeiden ze dat het moest kunnen wist ik veel. Jack heeft het wel allemaal goed opgepakt.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers