Kent iemand deze tinkers?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dakota_75

Berichten: 712
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: Het mooie Drenthe

Kent iemand deze tinkers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-10 21:38

Ik zit nog eens in het paspoort van mijn Gammon te kijken en kom daar de volgende stamboom tegen:

Afbeelding

Ik heb Gammon dus pas gekocht, hij is deze zomer naar Nederland gekomen en komt bij Tom Price vandaan. Hij is naar Nederland gehaald door Stal Vosgesangh uit Markelo. Is er iemand die zijn ouders of grootouders kent? Was ik even nieuwsgierig naar ;). Zou wel leuk zijn natuurlijk......

Nu staat zijn moeder wel met registratienr. bekend, kan ik die ergens opzoeken?

Dit is overigens Gammon (die ik zelf deze naam heb gegeven dus omdat ik Bonzo niet zo denderend vind haha.....)

Afbeelding

Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald...


Dakota_75

Berichten: 712
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: Het mooie Drenthe

Re: Kent iemand deze tinkers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-10 10:13

Nee hij staat ingeschreven bij Gypsy Cob Society ltd en ik zocht al naar een website of iets dergelijks maar die hebben niet echt een website (alleen een soort beginpagina met info haha), maar ik kan ze natuurlijk altijd eens mailen ;).

Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald...

Dakota_75

Berichten: 712
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: Het mooie Drenthe

Re: Kent iemand deze tinkers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-10 15:04

Hmmm tja, ik had mijn vorige tinker bij het NSvT (hij stond daar al ingeschreven) dus zat er over te denken om deze daar ook weer in te schrijven maar heb het nog steeds niet gedaan haha.

Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald...


Dakota_75

Berichten: 712
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: Het mooie Drenthe

Re: Kent iemand deze tinkers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-10 20:15

Ik snap heel goed hoor dat de ouders maar zo een paar uit de gigantische kuddes kunnen zijn ;). En ik hou daar ook terdege rekening mee. Maar ik had van de stal waar ik hem gekocht had dus ook gehoord dat Tom Price Gammon misschien zelf voor de fok had willen houden, dus vandaar dat ik dacht dat er misschien wel wat meer bekend zou zijn.

Ik heb inmiddels mail contact gehad met Gypsy Cob Society in Engeland en zij reageerde vrij snel met de mededeling dat Bonzo haar bekend is en dat ze kan bevestigen dat ie van Tom Price komt. Ze gaf me een email adres van hem waar ik meer zou kunnen vragen. Was ik wel blij mee omdat het email adres van zijn website blijkbaar niet werkt want ik kreeg de mail terug. Dus ik heb een mail met foto's e.d. gestuurd, ben heel benieuwd of ik een reactie terug krijg en zo ja wat dat dan natuurlijk is :).

Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald...

Dakota_75

Berichten: 712
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: Het mooie Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-10 22:26

Hahaha geweldig :D, dan ben ik erg benieuwd wat ik te horen krijg ;). Maar heb je per mail contact met hem gehad?

Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald...

Dakota_75

Berichten: 712
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: Het mooie Drenthe

Re: Kent iemand deze tinkers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-10 22:58

Dat is ook zeker zo! Hij blijft er exact hetzelfde door. Maar toch is het inderdaad leuk om meer te weten en die verhalen te horen. En ik vroeg mij gewoon ook af of zijn moeder te achterhalen is omdat die toch met registratienummer genoemd is in zijn paspoort ;).

Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: charootje en 116 bezoekers