Ervaringen gevraagd Stal Vosgesangh

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Claudia78

Berichten: 1567
Geregistreerd: 26-08-08

Ervaringen gevraagd Stal Vosgesangh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-10 10:59

Hallo, eigenlijk hoort dit denk ik bij diensten gezocht maar omdat dit tinkers betrefd zet ik het hier neer om meer "tinker"mensen te bereiken.

Ik vroeg mijn af of hier mensen zijn die ervaring hebben met het kopen van hun tinker bij Stal Vosgesangh ?

Alvast bedankt!

Dakota_75

Berichten: 712
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: Het mooie Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 12:53

Ja ikke! *D Ik heb net mijn tinker Gammon gekocht bij Stal Vosgesangh. Deze is door hun geïmporteerd en beleerd en staat nu bijna 2 weken bij mij op stal. Echt een ongelooflijke schat is het! Ik ben meerdere keren bij hun geweest, ook bij de keuring die ik graag wilde laten doen ben ik er bij geweest. Ben er twee keer gaan rijden en ze hebben hem zelfs (op verzoek van mij) bij me thuisgebracht. Echt hele aardige mensen en heb er dus een goede ervaring mee! +:)+ Ik ben trouwens via De Bonte Parels bij hun terecht gekomen, zij werken ook samen ;).

Maar eh, heb je er een leuk tinkertje gezien dan? Ik ben niet nieuwsgierig hoor! :D

jacky2

Berichten: 2854
Geregistreerd: 20-10-04
Woonplaats: stellendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 13:32

Ik ken ze persoonlijk niet,maar een vriendin van me heeft daar een merriejaarling gekocht.

Claudia78

Berichten: 1567
Geregistreerd: 26-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-10 19:36

Hallo,

Ja, ik heb inderdaad een leuke gezien. Ik wilde eigenlijk graag een Noordzweeds paard hebben maar die komen zo mondjesmaat Nederland binnen en dan moet er maar net iets bij zitten. Nu heb ik al een paar keer een tinker gezien waarvan ik dacht.... Oooo wat leuk! Ik heb er zelf ook 2gehad in het verleden en heb er toen zulke leuke paarden aan gehad. Nou kwam ik deze stal op M.P tegen en daar was 1 merrie die mij opviel. Maar nou hebben ze mij nog een paar foto`s van een aantal ruinen ook meegestuurd en dit was het effect :~ :~ :~ Dus ik denk dat ik er binnenkort maar eens even een kijkje neem.

Dakota_75

Berichten: 712
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: Het mooie Drenthe

Re: Ervaringen gevraagd Stal Vosgesangh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 19:59

Doen hoor! Ze zijn net weer naar Engeland geweest en hebben volgens mij een flink aantal tinkers weer gekocht en ze selecteren echt ook op karakter e.d. Mijn Gammon is echt werkelijk zo'n schatje. En ze letten er ook echt op of er wel een wederzijdse 'klik' is zeg maar ;).

Tymbalia

Berichten: 362
Geregistreerd: 09-06-09
Woonplaats: drenthe

Re: Ervaringen gevraagd Stal Vosgesangh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 22:17

Ben er een keer geweest te kijken, niks gekocht, was net niet helemaal wat ik zocht maar de mensen zijn erg gastvrij en weten wat ze doen, beleren etc gaat daar allemaal erg rustig. Als ze daar wat voor mij hadden staan zou ik daar zeker een tinker hebben gekocht!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Re: Ervaringen gevraagd Stal Vosgesangh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 23:05

25 september is er een keuring op hun terrein, mooie reden om eens nonchalant een kijkje te nemen toch? :P