leon ; idd, vind het ook echt een geweldig paardje!! ze is druk, maar wel heel eerlijk... steigeren kent ze niet eens en ze heeft ooit 1 soort van bokje gedaan uit joligheid... en rennen dat ze kan heerlijk! zodra ze er klaar voor is ga ik ook lekker crossen met dr ! (niet dat ik chuck niet geweldig vind hoor, maar ze zijn gwn niet te vergelijken...)
lucy; heb jou ook gemist idd! nou ben ik ook heel slecht in gezichten normaal komen we ook wel kletsen mja..
grrr; ik vind t gewoon super leuk om te doen en het voordeel is dat ze gewoon veel vertrouwen haalt uit chuck, dan is ze ook heel anders... t is gwn een geweldig knol
Weet iemand een goede regendeken voor tinkers? Kan Banbay's eczeemdeken met die regen niet steeds omhouden, maar hij schuurt erg, dus moet eigenlijk wel een deken om nog even. Zat dan maar te denken aan een regendeken tot het echt koud is...
Leuk jullie (bijna) allemaal ontmoet te hebben , nu een duidelijker gezicht + stem bij alle boktnamen Denise herkende ik nog wel , leon en arjan ook niet te missen natuurlijk
Heb een gezellige dag gehad, met een leerzame puck naast me
weet je hoe lastig het is om in de winter aan n 2e hoepel te komen?? die verkopen ze niet, alleen in de zomer! alle winkels af... lang leve kleine nichtjes
@resi-lover jaaa ikke trotse eigenaar van chabo! (naja, vanaf 11 nov, dan gaat ie naar de opfok). nadat ik geholpen heb op de keuring was ik hlml verliefd op m... en t is n chuckie kind dat was mn voorwaarde natuurlijk! nu hopen dat qannick er niet n prachtig veulen uit gaat gooien
ow en ja qannick gaat ook gewoon VD leren ja, maar ze is gwn heel anders dan chuck dus rustig aan. en bedoeling is wel om echt actief te gaan crossen met dr, echt mijn ding
Lucy_1
Geplaatst: 24-10-09 21:33
Vind je een knap meisje Eef.... Leuk om je ook in het echt gezien te hebben
Tjonge... Wat een enthousiasme om te helpen.... BBQ gaat door hoor
Max is onder voorbehoud verkocht. Zit nog te wachten op de aanbetaling... Maar zolang hij er nog staat is hij van mij