Omdat ik het vorige topic ook geopend had en merk dat de eersten zich al hebben opgegeven voor Appleby 2014 , start ik het nieuwe TOPIC voor het nieuwe jaar maar alvast !
nope , ik kan helaas niet mee , ons Karlijn is 28 mei uitgerekend en ik kan er niet van uit gaan dat ze precies op die datum zal gaan bevallen ! Jaar erop nieuwe kans !
hihi , het meeste wat je ziet is klein hoor ,dat je daar niet van gaat opkijken !
Wij hebben het dit jaar voor het eerst mogen mee beleven en het was er echt geweldig. had graag in 2014 gegaan , maar 1 merrie heeft besloten rond die datum uitgerekend te zijn , hihih
Misschien vindt ze het gewoon gezellig bij de hengst Wel jammer inderdaad, maar dan is er het jaar erna nog altijd de kans! Eerst zou ik de zomer van '14 naar Japan op stage gaan maar dat wordt '15 dus dan kan ik toch gaan nu. Moet alleen m'n broer voor onze kudde gaan zorgen, zal hij niet zo leuk vinden
VandeMol
Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-13 19:10
Ach , daar zijn broers voor toch ?
Hier moesten onze kinderen ( dit jaar )voor de paarden zorgen , is trouwens helemaal goed gegaan ! hihih
Mijn broertje speelt liever op z'n xbox. Vandaag moest hij ook weer mee, moeder ligt ziek in bed dus had ik geen zin meerdere keren alleen water te gaan brengen naar de wei. Dat vond hij toch even leuk nieuws!
Toen ik het hem zei dat ik misschien naar Engeland fokkers wil bezoeken van de zomer of abbleby keek hij al van oh nee, dan ben ik weer de pineut. Inderdaad
Vanaf wanneer tot wanneer is appleby er eigenlijk ? Zou graag eens mee gaan maar voor mij valt dat begin Juni gewoon net in of net voor mijn examens, als ik later kan gaan net na mijn examens zou dat ideaal zijn..