Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

):
Begon helaas met een mega oliebol dressuur proef; mijn ring lag naast een koeienwei waar precies toen ik erin moest ook een hele enge ezel
zich al balkend ah rollen was, n stuk of wat koeien aan t drinken uit een grote drinkbak die op n meter of 4 vd ring lag met een wateraansluiting die daarna al sissend de bak ging bijvullen
De hele proef. Stond dus laatste na drs en daar baalde ik echt mega van.
Ben er eigenlijk toch ook echt trots op, ondanks de stops. De hindernissen op zich waren wel best technisch maar echt niet té, maar de combinatie met de flinke heuvels maakte t echt heel zwaar. Er werden dan ook best veel fouten gemaakt in de cross. Was uiteindelijk iets van 25e vd 35 (weet t niet meer zeker), geloof dat er n stuk of 7 gediskwalificeerd waren.
Pasjha had er best moeite mee, maar dat kwam denk ik ook vooral door de hitte. Het was best benauwd en heel warm, ging zelf bijna van mijn stokje toen ik m op aan t zadelen was voor de cross. (we hadden wel flink gefeest zaterdagavond
, maar ik hoefde gisteren wel ook pas om 4 uur te crossen) De stallen waren in een tent en daar was t echt super benauwd....
Die heeft Pasjha uitgestapt zodat ik effe kon bijpuffen na de cross en daarna ook nog geholpen met afzadelen en afspuiten
is erg fijn om bij de meer ervaren ruiters te kunnen zitten! Die weten ook precies wat je allemaal nodig hebt als je een paar dagen weggaat met je paardje
Vrijdag hebben we lekker gebbq'd en daarna met de club uit Ysselsteyn n leuk spelletje gespeeld
. SGWuppie schreef:Fijn dat je bent rondgekomen Suus, duidelijk weer een stapje hoger qua nivo, weet je ook weer waar je aan moet werken.
alles bij elkaar was t echt n pittige cross, een volwaardige een *
Weet nu waar ik aan moet werken als ik op dit niveau verder wil
Nóg meer conditie
). Verder heeft hij natuurlijk 2 dagen in een benauwde stal gestaan, ook niet echt bevorderlijk. Heb gisteren met Ben besproken dat we gaan kijken hoe we hem iets pittiger kunnen krijgen. Hij heeft vaak niet echt zin om te lopen als ie moet werken, ik moet er altijd echt flink aan rijden. Het is niet zonne vlotte
En bij n cross als afgelopen weekend moet ie wel iets extra over hebben. Dus we gaan kijken hoe hij t op wat ½ haver erbij doet., hij krijgt nu alleen sportbrok met gerst.

, springen een pech balkje (valt niet mee op zo'n glooiend terrein
) en de cross foutloos.Mooie 3e prijs. Yolien schreef:Suus, had al een en ander van Patricia gehoord, maar ben blij dat je er zo tegenaan kijkt, en dat je toch trots bent op je presentatie.
Het standaard-zinnetje maar toch echt waar, volgende keer beter! hihi
Ik baal wel dat ik er niet bij was, volgens mij hebben jullie het echt gezellig gemaakt daar....
Ik had ook lol, maar dat met mijn vriendinnen op een zeilboot, aan de andere kant van het land, Harlingen naar Terschelling....
vriendinnen is ook leuk
Yolien schreef:Ennu electrolyten zijn altijd goed, heel belangrijk zelf (als je het mij vraagt.....)
Basterdsuiker en zout (dacht ik....)