Vanmorgen vroeg op pad voor een 2 uur durende rit naar het mooie Limburgse land. Heel erg mistig, maar toen het zonnetje eenmaal doorbrak was het echt prachtig weer. Bij aankomst snel de pony klaargemaakt en kind erop gezet voor de dressuurproef. Deze ging best netjes op de linkergalopchangementen en bokken na

Het springparcours in en foutloos rond (net als bijna iedereen), alleen tijdfouten doordat ze zowiezo foutloos wou rijden en daardoor wat ruime wendingen nam. Veterinair geen probleem, hartslag van 72.
Bij de cross ben ik bij hindernis 5 gaan staan, daar wou ik zeker van zijn dat ze die (veilig) overkwam. Jammer genoeg één weigering en verder foutloos rond. Opdracht was om gecontroleerd en veilig rond te komen en gezien de hoogte niet te gaan jagen. Heeft ze netjes gedaan en met 45 secondes boven de tijd binnengekomen. Even wachten nog op het stijlcijfer voor de winstpunt en die was heel netjes met een 7, van haar ring het eennahoogste cijfer. Zag op de uitslagenlijst een flink aantal 3en staan en zelfs een 2,33. Van de prijswinnaars (7) waren er geloof ik maar 2 of 3 met een voldoende, vraag me af hoe je er dan op moet zitten en moet rijden om een 3 of lager te scoren

Veterinaire nacheck goed, mooie hartslag van 64 en een lichtbezwete pony. Was een leuke dag en kind en pony hebben weer een grensje verlegd. 4x sgw gestart en 5 winstpunten

Oh en mocht iemand Tara kennen (startnummer 14 B pony´s), dan graag per pb even contact.