SannySunny schreef:Lijkt me wel stoer, een shirt met Bokt.nl erop...... Of gewoon met SGW of Life, misschien kunnen we daar ook nog een soort van print voor bedenken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SannySunny schreef:Lijkt me wel stoer, een shirt met Bokt.nl erop...... Of gewoon met SGW of Life, misschien kunnen we daar ook nog een soort van print voor bedenken

Bokt Merchandise.
Lielle schreef:Bokt T shirts zullen niet mogen, dat logo is onder beheer van BartVB. Maar een T shirt met het SGW of life logo zou wel gaaf zijn.
SannySunny schreef:Moeten we nog even een kleur shirt bedenken.......
Moeten we even een nieuwe topic openen over de shirts?? of mag dat hier
ladyzwien schreef:ja het is misschien wel makkelijk
want herken ook echt niet iedereen

Simmie schreef:Maar ik zou het dan leuk vinden om het shirt wel in mijn eigen cross-kleuren te hebben.

Dat bezwete T-shirt trek ik ook meteen na de rit uit en trek dan iets fris aan.
SannySunny schreef:Ik heb ook een topic geopend die mag weg, sorry ben een beetje langzaam vanmorgen
Sorry, ik was je voor omdat ik te ongeduldig was... Het was niet mijn bedoeling met jouw idee aan de haal te gaan. Vandaar dat ik jou ook gequoot heb ik de eerste post...
Ibonn schreef:Ik zou dat T-shirt juist niet tijdens de cross aantrekken, dan zit je BP er toch over en ziet nog niemand ietsDat bezwete T-shirt trek ik ook meteen na de rit uit en trek dan iets fris aan.
Dus voor mij is een standaard kleur goed en als alle T-shirts in 1 kleur gedrukt worden, ga je automatische zoeken naar die kleur en herken je de bokkers al van ver.

en natuurlijk tijdens de prijsuitreikingen