[SGW] SGW Castenray - wedstrijdverslagen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

SGW Castenray - wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 18:41

Hou me niet te lang in spanning Knipoog

Lielle

Re: SGW Castenray - wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 18:43

en wij willen ook een biddinghuizen verslag Ja

Josien had niet heel geweldig gedressuurd, 1 balk met springen en de cross zag er supersafe uit tot Laquinta op de laatste sprong besloot te stoppen Verward Tweede keer ging het wel goed, maar het was wel heel erg zonde. Ik heb verder heel veel bokkers gezien, Madelene, Floor, Sim, Suus, Linos, en ontzettend veel geOHd.

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 19:26

hey ik ben ook weer thuis.
Ik heb Josien trouwens zien losrijden bij de dressuur lielle, verder heb ik geklapt bij de uitreiking van de sgw-competitie (go brabant Go jij! Go jij! ) en toen natuurlijk bokkers gezien.

Mijn verslag dan maar:

Ik heb een hele fijne dag gehad. Wat ik echt niet verwacht had gisteren.
Ik zou eigenlijk met Pino in het M starten maar hij had het woensdag in zijn rug dit was wel over en ik zou toch kunnen starten maar gisteren was hij niet helemaal goed en besloten we niet te starten, dus ik baalde dat ik niet kon rijden want we wilden hem niet forceren.
We zijn toch gisteren cross gaan lopen omdat we dat hadden afgesproken. En toen mocht ik E-L HC rijden met Voberlina wat natuurlijk geweldig is van het secretariaat OK dan! . Gisteravond nog even leren wijken en toen op wedstrijd. Bloos

Met het losrijden ging het soms heel goed en soms bar slecht. De proef was redelijk voor haar waren we heel tevreden.
Springen was super en foutloos.
Cross, hindernis 1 kwam ze iets op terug maar goed. hindernis 4 had ik weigering waar ik er bijna aflag en toen sprong ze op de weg, even gestapt en opnieuw aangereden en goed tot na het huisje daar draaide ze op het veld weer vliegensvlug om ik bleef net zitten en toen al steigerend naar de waterbak daarna draaide ze weer weg en ben ik helemaal om de start gereden en toen naar de laatste en de finish ging ook wat moeizaam maar verder ben ik echt super tevreden.

Ik heb nog nooit zo fijn gecrosst met haar en daar ging het om (het was de 3e buiten cross). We hadden allebei plezier en zo moet het toch
Een beetje lang verhaal maar moest het even kwijt Haha! .

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 20:00

Ik ben ook weer terug en bijna alles voor morgen is weer klaar Knipoog

Dressuur ging wel goed, maar stond niet zo goed. De verschillen waren wel erg klein. Daarna foutloos gesprongen en foutloos gecrosst en 16 sec. binnen de tijd. Was erg tevreden, want ze pakte het heel fijn aan en het stond best lastig voor de B.

Edit: Uiteindelijk heb ik de vierde prijs gewonnen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 20:13

Gefeliciteerd Renske!

Hoe ging de uitreiking van de SGWay of Life beker eigenlijk?

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 20:14

Lielle, je hebt mij ook gezien!!! Haha!

Renske, gefelciteerd met je prijs, heel netjes!

Ik heb ook heerlijk gereden in de L HC!
Dressuur ging wat moeizaam, Cheval werd erg lang en taai van de wat zware bodem. Daardoor een 176pnt. Een proef met cijfers varierend tussen de 3 en de 8...
Daarna 2 maal de cross gelopen want we hadden tijd zat!
Ik vond het een leuke L cross.
Het springen was nog nooit zo lekker gegaan, 1 balkje. Puur mijn schuld, ik liet hem van 3 naar 4 iets binnen door lopen.
Cross ging foutloos! Joepie, ik vond het echt heerlijk om weer rond te crossen. Overal had ik goede sprongen, voelde echt super aan.
Nog een paar leuke plaatjes en een filmpje. Ik zag de fotograaf zitten bij de trakhener, ik ben benieuwd hoe die foto is geworden, was een hele fijne sprong daar! Haha!
Inrijden:
Afbeelding
Springparcour Hindernis 6
Afbeelding
Springparcour Hindernis 8
Afbeelding
Even lekker scheuren over het terrein.. Tong uitsteken
Afbeelding
Inspringen voor de cross:
Afbeelding
Hindernis 1:
Afbeelding
En een filmpje van de waterbak:
http://www.youtube.com/watch?v=eDghqbkGtxM
Laatst bijgewerkt door Sjaan op 05-05-07 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 20:19

sorry sjaan, helemaal vergeten Bloos!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 20:20

Goed gedaan Sjaan! Kan me voorstellen dat het heel gaaf moet zijn om weer te crossen!

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 20:29

Goedzo Sjaan, dat je een heel fijn gevoel had met de cross en jammer van je balkje .. Ja

Renske: gefeliciteerd Lachen

Morgen vertrek ik om 7 uur met iris richting castenray.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 20:45

Ik heb een *** dag gehad.. Boos! Verslag komt nog wel.... Op dit moment ben ik alleen maar ontzettend teleurgesteld in Hercules...

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 21:05

Oei Floor. Even alles laten bezinken Knipoog
Je maakt me wel nieuwsgierig.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 21:11

Gaat het verder Floor?

Ik heb trouwens Ingrid ook nog gezien

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 21:13

Renske gefeliciteerd met je prijs!
En Vera en Sjaan gefeliciteerd met jullie fijne rit!!

Floor Ach gut

Ik heb zin in morgen!

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 21:16

Wij hebben ook alvast 1 goede dag gehad. Suus voor de 1e keer met verona in het b hc. Dressur redelijk springen 1 balkje op de laatste en cross foutloos. Dus heel tevreden weer een nieuw cross paard yippie.
Yvon dressuur oke springen foutloos en cross ok en werd 4e. Heel goed.
Verder heel veel bokkers gezien en idd heel veel gekletst....
Nou succes idereen morgen en tot morgen.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 21:22

klinkt goed patsmu!
Hoeveel paarden hebben jullie morgen bij je?

Marloeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 21:26

renske gefeliciteerd met je prijs.

Ik heb alles weer klaar liggen voor morgen en ben er klaar voor.

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 21:39

Gefeliciteerd Renske.
Sjaan: Ziet er goed uit. Leuke foto's/filmpje. Volgende keer weer M?
Floor: Wasdanou? Ach gut

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 21:49

Gefeliciteerd Renske.
Sjaan: was zeker wel weer heerlijk om zo fijn te crossen? Fotos geven ook een fijn beeld.
Floor: je arm zag er pijnlijk uit. Hoest nu? Dik, stijf en blauw zeker? Ach gut

Mijn verslagje komt morgen, nu geen puf meer. Wel kan ik vertellen dat ik heel tevreden ben over Sims!
Wel gezellig heel veel bokkers gemeet.
Ik heb ook leuke foto's en de foto's van EL-team competitie zijn ook leuk geworden.

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 21:50

Leuk Sjaan! Nog lekker vlaai gegeten? Tong uitsteken

Iedereen gefeliciteerd met zijn fijne ritten!!!

En Floor: heel erg jammer voor je, volgende keer beter!

Ik heb eindelijk alles weer schoon voor morgen... nu lekker met chippies op de bank Haha!

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 21:56

Heb vandaag diverse bokkers langs zien komen bij hindernis 4 waar ik mocht posten. Viel op dat er hier dit jaar veel meer weigeringen waren dan de 2 vorige jaren dat ik er stond maar nu waren de hindernissen voor B/L en M/Z van plaats verwisseld en ik denk dat dat wel meespeelde. Ook de overgang van donker naar licht was groot.

Heb Vera_pino idd een onelegante weigering zien maken en een ongepland landsschapselementje zien springen Haha!
Josien en Simmie kwamen mooi in de dubbelsprong maar floor probeerde iets teveel te regelen dus daar heb ik maar geschreeuwd "duw'm" en toen maakte-ie een grote sprong en kwam die perfect in. Helaas hoorde we wat later omroepen dat ze op hindernis 10 en 11 gevallen was maar het fijne weet ik er ook nog niet van.
Sylvie R. en Eventinggek lieten duidelijk zien dat ervaring belangrijk is Bloos , beiden hadden tijd om hoi te roepen tijdens de sprong Clown
Team Smulders zag er goed uit, beloftes voor de toekomst daar Knipoog

Morgen mag ik zelf, heb er zin in. Ben wel benieuwd hoe de bodem morgen rond 17u30 is als ik moet starten want vanmiddag was het al extreem los op sommige plaatsen in het pad, bij de hindenrissen houdt de grond zich goed dankzij dat spul wat ze erop gegooid hebben.

Zonde dat ik de uitreiking gemist heb maar had geen gaatje in de startlijst, had amper genoeg tijd om tussendoor te kunnen plassen Clown

Succes voor diegenen die morgen starten !!

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 22:01

Gefeliciteerd voor degene met goeie ritten en prijzen OK dan!
En voor Floor Ach gut

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 22:02

Mooie foto's Sjaan!
Gefeliciteerd voor de mensen die lekker gereden hebben!!
Heb er zelf ook veel zin in!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 22:10

Ibonn, heb je mij ook gezien op hindernis 4? Paste precies naar mijn idee.

Ai Floor ik denk dat je een pijnlijke val hebt meegemaakt? Auwww... sterkte.

Simone, ik zag je even weigeren op hindernis 4 in het springparcour kan dat kloppen? Ik vind Sims een erg leuk dier!

Renske, ja de vlaai was errug lekker... Tong uitsteken

Altos, ik start Maarsbergen nog L HC omdat die 1 week voor Ede zit en 2 weken achter elkaar M starten vind ik wel erg veel. Ede dus weer M voor mij!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 22:17

Sjaan schreef:
Simone, ik zag je even weigeren op hindernis 4 in het springparcour kan dat kloppen? Ik vind Sims een erg leuk dier!

Klopt, om een onverklaarbare reden brak ze uit de gebroken lijn van 3 naar 4 en kreeg ik haar niet gecorrigeerd. Stom.
Bedankt voor het compliment. Ik ben erg blij met haar!

Ibonn, dus jij was het die iets in de trant van "kom op Simmie" riep. Ik dacht eerst aan de stem te horen dat het Susan (Bento) was, maar niet dus.
Ik wist niet dat jij bij hindernis 4 zat, anders had ik ook wel even gedag gezegd in het voorbij rijden. Knipoog
Ik had idd wel 2 fijne sprongen op jouw hindernis.

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 22:23

Ik heb vandaag ook een heeeele fijne dag gehad! Ja Het weer was super, heb heel gezellig met best wat mensen kunnen kletsen (heeeeel veel bokkers Haha! ), heb zelfs de bokt prijsuitreiking nog kunnen meemaken Haha! en heb weer lekker gereden.

Iedereen die prijs had en/of lekker gereden heeft: GEFELICITEERD Go jij! Go jij! En sterkte voor Floor...... volgende keer beter meid! Vond t echt jammer voor jou, jullie hebben er zo hard voor getraind... Ach gut

Dressuur ging heel netjes, 204 pt. en een 4e plaats. Daarna lekker relaxed de cross gelopen. Springen ging gelukkig al stukken beter als in EL: Ungaro sprong weer veel beter maar was wel nog wat erg kijkerig. Deze keer dus ook geen balk af.
Daarna eindelijk eens normaal met hem door de startbox voor onze start Clown . Hij starte echt netjes en pakte alle hindernissen super aan, alleen op t water had ie n twijfel moment. In eerste instantie kreeg ik hiervoor n weigering aangeteld, maar na de cross ben ik toch effe gaan informeren bij de hindernisjury en die had blijkbaar getwijfeld. Toen kwam er iemand vd organisatie bij en die zei dat in geval van twijfel t voordeel voor de ruiter is. Daarna is mijn weigering dus ingetrokken. Achteraf bleek dat we zelfs met die weigering maar net éen plaats buiten de prijzen zouden hebben gestaan..... dus er waren maar 7 ruiters in ring 1 die geen weigering hadden Bloos! er waren dan ook wel echt veel weigeringen op o.a. het water en (zoals ik later van Ibonn hoorde) hindernis 4. Later hoorde ik zelfs in t L dat er diverse weigeringen waren op de eerste paar hindernissen Verward

We hebben ook nog de M cross gelopen en die zag er dus echt super uit Vingers aflikken baal echt dat ik morgen niet kan Stoom uit je oren Maar Lielle gaat voor t M voor mij winnen heeft ze me verteld Clown

Uiteindelijk zijn we 3e geworden en ben ik weer super trots op Ungaro!

Iedereen die morgen nog rijdt: VEEL SUCCES!!