Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tweede keer ging het wel goed, maar het was wel heel erg zonde. Ik heb verder heel veel bokkers gezien, Madelene, Floor, Sim, Suus, Linos, en ontzettend veel geOHd.
) en toen natuurlijk bokkers gezien.
. 

Verslag komt nog wel.... Op dit moment ben ik alleen maar ontzettend teleurgesteld in Hercules... 

, beiden hadden tijd om hoi te roepen tijdens de sprong

Sjaan schreef:Simone, ik zag je even weigeren op hindernis 4 in het springparcour kan dat kloppen? Ik vind Sims een erg leuk dier!
Het weer was super, heb heel gezellig met best wat mensen kunnen kletsen (heeeeel veel bokkers
), heb zelfs de bokt prijsuitreiking nog kunnen meemaken
en heb weer lekker gereden.
En sterkte voor Floor...... volgende keer beter meid! Vond t echt jammer voor jou, jullie hebben er zo hard voor getraind...
. Hij starte echt netjes en pakte alle hindernissen super aan, alleen op t water had ie n twijfel moment. In eerste instantie kreeg ik hiervoor n weigering aangeteld, maar na de cross ben ik toch effe gaan informeren bij de hindernisjury en die had blijkbaar getwijfeld. Toen kwam er iemand vd organisatie bij en die zei dat in geval van twijfel t voordeel voor de ruiter is. Daarna is mijn weigering dus ingetrokken. Achteraf bleek dat we zelfs met die weigering maar net éen plaats buiten de prijzen zouden hebben gestaan..... dus er waren maar 7 ruiters in ring 1 die geen weigering hadden
er waren dan ook wel echt veel weigeringen op o.a. het water en (zoals ik later van Ibonn hoorde) hindernis 4. Later hoorde ik zelfs in t L dat er diverse weigeringen waren op de eerste paar hindernissen
baal echt dat ik morgen niet kan
Maar Lielle gaat voor t M voor mij winnen heeft ze me verteld