Misschien een beetje veel, maar ben erg benieuwd hoe anderen dit doen. Zit namelijk nog wel eens behoorlijk fout met de tijd.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

sjuuleke schreef:IK laat mijn stopwatch aftellen. Ik laat hem afgaan wanneer ik mag finishen, dus 20 seconden voor optimale tijd. Ik laat de stopwatch beginnen op de laatste 10 sec in de startbox (dus 10 sec voor de starttijd). ik vraag altijd of ze aanwillen geven wanneer ik nog 10 seconden heb.
Dat betekent dat ik mijn stopwatch instel met de optimale tijd minus 10 seconden.

haha of 20 seconden
het staat er id een beetje krom, maar het komt op hetzelfde neer!!
Werkt best goed. Maar ik ben ook bezig met m'n eigen meetwiel te maken zodat ik ook op de minuten kan rijden. Maar dat is dus nog in de experimentel fase

Eventinggek schreef:Ik laat m ook tot 20 sec. voor de optimale tijd aftellen + 10 sec. voor de startbox
die me een handvat heeft gemaakt zodat ik de voorvork goed vast kan houden en waaraan ik het computertje kan vastmaken. Als je dan alles in elkaar schroeft heb je een meetwiel
Cool! Was even benieuwd!