Omdat ineens ik t topic moest openen maar ff snel een nood opening. morgen in de loop van de dag kan ism met Lielle of Simmie wel een mooie opening worden gemaakt..
hoi.. wat moet je doen om bij 'de sgw-mutsen' te komen? Ik ben nog niet officieel gestart maar nu we een aantal trainingen gehad hebben wordt Bathmen de eerste. We zijn wel al helemaal om, is er hier nog een plekje voor een muts met 'SGWay of life's Jellebel' in spe..?
En wéér eens de eindsprint gemist. Heb maar niet meer bijgelezen vanaf pag. 488, want ik neem aan dat er niet erg heel veel bijzonders gemeld is maar pure paginavulling!
Gefeliciteerd aan de dames die gister de eindsprint hebben getrokken!! Ik heb het oude topic helemaal doorgelezen (al had ik dan net zo goed niet hoeven te doen, hihi...) Jullie hebben goed je best gedaan
NOU!! ik ben echt een paar minuten te vroeg naar bed gegaan, maar ik viel écht om! GEFELICITEERD met ons nieuwe topic! Gaan we weer een voorstel post maken?
Beetje maar he Patsmu ! Hahaha! Ze hebben écht flink gekletst!! Ben nu tot 489 gekomen met bijlezen!! Ga nu even wat eten en dan naar school! Ik kom vanmiddag weer gezellig kletsen !! Doeg !