Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) de wekker. Om 6 uur op stal en Tara ingevlochten en in mijn eentje ingeladen (voor de eerste keer en ging helemaal goed
) en Karin halverwege de route opgepikt.
.
). Hierop weigerde ze op 8A en heb ik vervolgens maar het alternatief genomen. 
....Scum schreef:Jammar Karin. Was Lau ziek dan?

....

Dus ben ik er maar even afgestapt en dan kan die normaal mee lopen, raar beest 

(ik en mama voordat lex moest nog even na die jury geweest (die lui/ongeintereseerd in z'n stoel zat) en gevraagt hoe het nou zat met de weigering, ja hij was achterwaarts geweest en blabla.. En die toen net was gestart twijlfelde meer voor de sprong dan noppie dus ik had m'n AW al half klaar en zei dus: en die hiervoor dan was dat wel goed? hij: nee maar heb ik wel geod gerekend maar als je wil kan ik die weigering wel intrekken enz.. dus wij weer richting lex die moest starten..) hindernis 2 goed, 3 wou ik de makkelijkste weg maar nop de simpelste sprong dus hij week iets na links waarij ik op de lagere sprong kwam, weer een aangerekende weigering maar waarom
, 4 (op de bult) goed, 5ab wat op 2 stond deden wij op 1
, 6 goed, 7 goed, teon belande we midden in de biesbos, kikkerpoel ging goed (
) en nog wat sprongen op het veld wat goed ging, toen het water ver voor het water staakte die al maar toch vooruit gekregen en hij weigerde nog wel iets op het water, (1 weigering wat klopte) toen vol gas verder want moest nog ong 1 minuut en zat al aan de tijd
de rest ging ook goed!! Ik was 1 minuut buiten de tijd, maar er waren ook super veel mensen buiten de tijd.. Bij de paarden was niemand binnen de tijd 

IndianSummer schreef:* Heeft iemand toevallig nog foto's gemaakt?
Foto's van paard in beeld heb ik besteld.

Ulmi schreef:Ik heb jullie allemaal wel gezien!
Zou niet weten wie wie is maar was parcourhulp vandaar
Hebben jullie nog 's ochtends rond 9 uur die ontsnapte pony gezien?

IndianSummer schreef:@Elise01, ik was net in je profiel aan het kijken, volgens mij stonden wij naast jou met de trailer, ofniet?
Wij hebben zo'n blauwe Nissan Patrol, met een witte 2-paardstrailer..
elise01 schreef:IndianSummer schreef:@Elise01, ik was net in je profiel aan het kijken, volgens mij stonden wij naast jou met de trailer, ofniet?
Wij hebben zo'n blauwe Nissan Patrol, met een witte 2-paardstrailer..
Phoe dat weet ik al niet meer, maar kan maarzo!
Wij stonden een beetje vooraan, groene 2 paards trailer
Ik heb jou volgens mij nog zien dressuren! (reed jij hem uit je hoofd?)
Citaat:Ja, ik reed wel tegelijk los met jou.
En de proef reed ik idd uit mijn hoofd. Mijn zusje en ik moesten tegelijk dressuren, dus daarom deed ik hem uit mijn hoofd.