Volgend jaar niet meer crossen met BP zonder rits?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
g0otje

Berichten: 1939
Geregistreerd: 31-05-05

Re: Volgend jaar niet meer crossen met BP zonder rits?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 11:44

Ingridje16 schreef:
De koper had mij een site laten zien waarop dat stond. Want ik geloofde hem eerst ook niet. Ik dacht die vent wil mij gewoon de BP verkopen. Ik weet die site zelf niet maar als ik er nog eens kom zal ik er naar vragen. De rede die er stond voor een BP met rits was, dat als je valt klitteband sneller los kan raken. Het lijkt me sterk maar het is bewezen. Owja enne van dat zand als je valt heb je echt geen last want er zit nog een stuk overheen.


Bij mij niet hoor!!! (zit geen stuk overheen)

marjoleine
Berichten: 128
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Breukelen

Re: Volgend jaar niet meer crossen met BP zonder rits?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 12:43

Ik zou het echt heel vreemd vinden als er volgend jaar ineens niet meer met een bodyprotector met klitteband gereden mag worden, dat zou dus betekenen dat de helft van alle SGW rijdende mensen zijn bodyprotector kan weggooien. Het lijkt mij trouwens ook zo dat een rits juist moeilijker los te maken is, een rits kan blijven hangen/ haken in een onderzittend kledingstuk als je er snel aan trekt en klitteband trek je aan en het is los.... (of bekijk ik het nu verkeerd?)
Maar zolang er door de KNHS nog niets gezegd is over een reglement wijziging, hou ik lekker mij bodyprotector met klitteband aan..

Anne_
Berichten: 2309
Geregistreerd: 22-09-02

Re: Volgend jaar niet meer crossen met BP zonder rits?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 14:43

Nou, ik wil geen bp met rits meer! Als de knhs zoiets gaat invoeren ga ik zeker protesteren!

LisaB

Berichten: 1146
Geregistreerd: 30-05-06

Re: Volgend jaar niet meer crossen met BP zonder rits?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 20:20

Onide schreef:
de meeste bp's met rits hebben ook klittenband geloof ik.. Verward


Ja dat is volgens mij ook zo.
Heb vandaag bp gepast, maar ben er nog niet overuit welke het gaat worden, en nu helemaal niet meer!!

Jetske

Berichten: 4989
Geregistreerd: 16-10-05
Woonplaats: Broughty Ferry, Dundee, Scotland

Re: Volgend jaar niet meer crossen met BP zonder rits?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 08:47

CarpeDiem schreef:
ik heb er 1 met rits Haha! Haha!


ik ook Haha!