SGW Maarsbergen: wedstrijdverslagen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lielle

Berichten: 66260
Geregistreerd: 12-01-01

Re: SGW Maarsbergen: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 16:59

klopt Floor, maar volgens mij bedoelt Love dat ze dacht dat Maarsbergen helemaal niet zou tellen, dus ook het M en L niet.

Eventinggek, ik wist het, maar ik ben een reglementfreak Knipoog Heb vorig jara ook protest aangetekend, in Princenhage, en gelijk gekregen.

Simmie, die idd ook Haha!

gr_roos
Berichten: 7578
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: noord holland

Re: SGW Maarsbergen: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 17:12

Ik wacht bijna nooit op een prijsuitreiking.Zeker niet als ik wat balken of een stop heb.
Het is toch verbazend hoe mensen onder de regelementen uit proberen te komen. Geldt nu niet voor jou eventinggek.

Ik moest betalen en er was iemand voor mij die had afgezegd, persoon was geblesseerd, maar moest toch der startgeld betalen.
Poging 1 was het hoeft nergens als er een goede reden voor de afmelding is.
Poging 2 was ik kan een medisch iets overleggen dus nu hoeft het niet, helaas ging ook niet door.
3de poging vond ik een beetje sch*fterig aangezien ze er iemand bijhaalde die er volgens mij niks van gezegd had. Er werd letterlijk gezegd, Rob heeft gezegd dat ik niet hoef te betalen omdat ik hem goed ken.

Je weet dat je moet betalen als je je afmeld na de sluitingsdatum. Soms stellen mensen het wat bot, ik belde maandags naar Chaam om te zeggen dat ik mijn hand had gebroken en de inschrijving sloot zondags. Heb er rekening meegehouden dat er mensen zijn die niet op zondag gestoord willen worden. Moest toch betalen.
Ik zal met het laatste nooit meer rekening houden mocht er nog eens zoiets voorvallen. Leer je dus ook weer van Haha!

Lielle

Berichten: 66260
Geregistreerd: 12-01-01

Re: SGW Maarsbergen: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 17:13

Volledig mee eens GvdT Ja

Eventinggek

Berichten: 2490
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Belfeld

Re: SGW Maarsbergen: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 18:31

Dus zijn we uiteindelijk toch allemaal zeer educatief bezig Haha!

GvdT: dat is idd behoorlijk achterlijk! Iedereen weet langzamerhand toch echt wel dat je dan altijd toch nog je inschrijfgeld moet betalen Ja Ik vond t al heel netjes van Etten Leur dat ik mn inschrijfgeld terugkreeg omdat ik die nieuwe datum niet kon starten.

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Re: SGW Maarsbergen: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 18:49

Balen van je prijs eventinggek!! maar toch heel goed gereden!!

Ik baal er wel van dat verenigingen startgeld innen terwijl er ook een wachtlijst is. Ze vangen dan dus dubbel geld. Het idee achter die regel is dat verenigingen bij de organisatie aan moeten kunnen op een bepaald aantal starts, maar dat gaat in dat geval dus niet op. Dat je dan wat administratiekosten moet betalen vind ik terecht, maar € 25 zoals bij de SGW dus niet. Ik heb me dan ook voorgenomen om gewoon pas de dag zelf te bellen, al weet ik al weken vantevoren dat ik niet mee kan doen. Vervelend voor degene op de wachtlijst, maar ze werken het zelf in de hand.

Grave moet ik ook betalen. Had 2 keer springen ingeschreven, zeg om 10 uur 's ochtends. Kijk naar buiten, zie dat Pico kreupel loopt, bel de kliniek en stuur om 4 uur 's middags gelijk een mailtje met de afmelding.....hoppa, vangen ze weer 15 euro

sorry, moest even wat frustratie kwijt!

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Re: SGW Maarsbergen: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 18:58

Had Maarsbergen dan 25 euro inschrijfgeld? Dat vind ik wel heel veel.

Ik denk er liever niet aan hoeveel wedstrijden wij in de afgelopen 2 jaar hebben afgemeld en toch moesten betalen Bloos

gr_roos
Berichten: 7578
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: noord holland

Re: SGW Maarsbergen: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 18:59

Je hebt daar helemaal gelijk in Marieke.

Ik heb in Chaam toen ook gezegd, laat me dan maar op de startlijst staan, kijk wel of ik op tijd beter ben.
Heb ook laat afgebeld, maar ze werken het zo wel in de hand.
Als ze geen vervanger hebben is het wat anders, maar met tig mensen op de wachtlijst vind ik het een beetje onsympathiek.
Heb me ook eens afgemeld toen ik op een wachtlijst stond, dik 20 man voor je, had nooit kunnen starten, maar wel inschrijfgeld vragen

Hoe is het nu met Pico?

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Re: SGW Maarsbergen: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 19:02

Huh? Dat is wel helemaal te gek. Wat mij betreft mogen ze geen inschrijfgeld van je vragen als je toch maar op de reservelijst staat. Voor hetzelfde geld had je zowiezo niet kunnen starten en hoefde je ook niks te betalen.

Heb jij trouwens een nieuwe crossoutfit GvdT? Ziet er wel heel flitsend uit!

gr_roos
Berichten: 7578
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: noord holland

Re: SGW Maarsbergen: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 19:04

Ja , is makkelijker terug te vinden op de foto's Haha!

Scum, ik had ook niets hoeven te betalen als zij geen plek voor me hadden. Nu was het afmelden na de sluitingsdatum ongeacht of er plek was of niet. Kon inmiddels ergens anders starten en dacht dat even netjes te melden.

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Re: SGW Maarsbergen: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 19:11

Ja Pico gaat wel goed, ik laat haar deze week nog lekker zoveel mogelijk in de wei en dan van het weekend weer eens rijden. Ik mocht afgelopen weekend al rustig weer beginnen, maar dat kan niet met Pico....het is óf alleen stappen óf flink aan het werk....daar zit niks tussen bij Pics Bloos

gr_roos
Berichten: 7578
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: noord holland

Re: SGW Maarsbergen: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 19:14

Als het zo warm is is het ook niet erg om een keer wat minder te rijden Bloos Gaan een beetje off-topic geloof ik

patsmu
Berichten: 851
Geregistreerd: 06-06-05

Re: SGW Maarsbergen: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 20:35

eventing gek gefeliciteerd nog he.. beter laat dan nooit.

Zal ook even mijn verslagje plaatsen.. Nogal een druk weekeinde gehad.

Vrijdag eerst de cross gelopen.. Mijn zus het Z en ik de M en L.
Vond het een mooie cross en een heel mooi terrein... Het L vond ik gewoon en het M ook...Een paar technische sprongen maar verder goed te doen.
Het Z heb ik niet gelopen alleen gezien wat ik onderweg tegen kwam. Mijn zus zei dat het goed te doen was.

dressuur M voor zijn doen heel netjes gaat elke keer weer iets beter...AL s ik die rust en ontspanning ermaar in krijg. 1 fout sprong galop aan in de middendraf.. stond blijkbaar 2e haha,. Dit had ik nooit verwacht..
Mijn zus reed een mooie z proef stond 3e...
Toen springen Z mooi rustig rondje en 2 tijdfouten wat heel uniek is voor deze combinatie.....Maar oke...In de cross ergens een langsloper...en wat tijdfouten ze had niet echt hard gereden...Maar wel lekker gereden en was blijkbaar nog 5e!

Het springen van het M ging goed.. 1 balk. De cross vond ik heel spanned vooral omdat de laatste wedstrijd gewoon weg slecht ging. Hij stopte 1 x op de beruchte 4...even aan gepakt want hij maakt er een potje van en liep weer heel fijn verder.. Op de coffin stopte ie ook op a..
Al met al wel weer heel fijn met hem gereden.. 7e plaats nog

Het L dressuur ws nietzo..Kwam net uit de M cross en moest al in de dressuurbaan.. Moet normaal wel een half uurtje losrijden met hem...
Het springen foutloos. en de cross ging lekker even een aarzeling op 4 heb hem gewoon normaal gesprongen en het ging ook oke.. hij liep lekker in het ritme twijfelde nergens. het water ging kei gaaf kreeg nog applaus ook.. En toen op de coffin de laatste boom rent ie er gewoon langs.. hij schiet voor het 2e gat naar links en naait hem er gewoon uit... Flauwerik.. Was nu nog 7e anders 2e.
Was wel binnen de tijd overigens.En heb heerlijk gereden met hem...

Iedereen die prijs had afgelopen weekeinde gefeliciteerd...

Lielle

Berichten: 66260
Geregistreerd: 12-01-01

Re: SGW Maarsbergen: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 20:52

Patsmu, de vroege M starters hadden het goed gedaan. Saskia Plijnaar was 1e (startte 2 voor jou), jij 2e en ik (direct na jou) 3e *LOL*

AnneMieKe_89

Berichten: 2361
Geregistreerd: 08-12-04
Woonplaats: Strijen

Re: SGW Maarsbergen: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 21:48

Ik hou de verslagen niet meer helemaal bij.. Bloos
Maar lees veel goed rondjes Lachen

Gave outfit GvdT!

Iedereen met prijs, gefeliciteerd!

Eventinggek

Berichten: 2490
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Belfeld

Re: SGW Maarsbergen: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 22:27

Patries: fijn dat je toch een goed gevoel had over t hele weekend! Echt balen van die langsloper op de coffin... Proficiat met je zus! Die rijdt wel erg snel weer netjes mee in t Z zeg OK dan!

gomir

Berichten: 25550
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: SGW Maarsbergen: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 00:59

Lielle schreef:
Eventinggek, ik wist het, maar ik ben een reglementfreak Knipoog Heb vorig jara ook protest aangetekend, in Princenhage, en gelijk gekregen.


Hier nog een Haha!
Ik heb in Vasse ook eens protest aangetekend en gelijk gekregen, zowel hindernisjury als federatievertegenwoordiger zaten mis en ik wist heel zeker dat het in het reglement stond zoals ik zei dat het was Knipoog

Anne_
Berichten: 2309
Geregistreerd: 22-09-02

Re: SGW Maarsbergen: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 08:34

Je moet jezelf ook gewoon kunnen verdedigen!
Ik vind het wel goed hoor, dat jullie het allemaal in de gaten houden. Zouden meer mensen moeten doen! (Waaronder ik Bloos )
Iedereen maakt wel eens fouten en het is wel zo leuk als je die dan even recht kunt zetten in jouw voordeel Lachen

g0otje

Berichten: 1939
Geregistreerd: 31-05-05

Re: SGW Maarsbergen: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 11:55

Eventinggek schreef:
Rob Jansen was er best duidelijk in. Hij zei direct dat ik simpelweg te laat was met protesteren.

Lielle: Ja ik weet t, ik zal vanaf nu ook aaaaaltijd direct de uitslagen controleren hoor. Dit gaat me echt nooit meer gebeuren Sigaar

Love: Ik had dit laatst nagevraagd bij Dirk Stuip maar hij zei dat Maarsbergen zeker meetelde!


Vreemd dat hij die dan niet bij het lijstje heeft staan.(in het regelement)
Ik heb het ook nagvraagd en kreeg geen antwoord erop!!
Maargoed ga ik me niet druk over maken haha, kon toch niet naar Maarsbergen
Maar begin wel vraagtekens te zetten bij de regelementen van de vive la vie,

sorry even offtopic

g0otje

Berichten: 1939
Geregistreerd: 31-05-05

Re: SGW Maarsbergen: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 11:58

Eventinggek schreef:
Dus zijn we uiteindelijk toch allemaal zeer educatief bezig Haha!

GvdT: dat is idd behoorlijk achterlijk! Iedereen weet langzamerhand toch echt wel dat je dan altijd toch nog je inschrijfgeld moet betalen Ja Ik vond t al heel netjes van Etten Leur dat ik mn inschrijfgeld terugkreeg omdat ik die nieuwe datum niet kon starten.


Nieuwe datum? Bedoel je niet chaam?

g0otje

Berichten: 1939
Geregistreerd: 31-05-05

Re: SGW Maarsbergen: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 12:03

Ik vraag me trouwens af of er prijzengeld was? Want vorig jaar kregen we dus alleen een strik haha!!

Anne_
Berichten: 2309
Geregistreerd: 22-09-02

Re: SGW Maarsbergen: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 12:24

Ach, als je maar wint Haha!

WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Re: SGW Maarsbergen: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 12:50

Jep, heb 30 euries gewonnen. Wow! Haha!

Eventinggek

Berichten: 2490
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Belfeld

Re: SGW Maarsbergen: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 13:38

Love: Ja tuurlijk, dat was Chaam Clown

En ja, t was een hele vooruitgang in Maarsbergen tov vorig jaar: vorig jaar was ik 2e en kreeg idd alleen een lintje Hamer ze keken me alleen een beetje raar aan toen ik vroeg waar de rest was Tong uitsteken
Dit jaar kregen de nrs. 1 Koe €30,- een bekertje, een lintje én een vlaai! De rest geloof ik ook gewoon lintjes + geldprijzen. (Ben toch n beetje blij dat dit me in Maarsbergen gebeurd is, ergens anders was ik misschien wel €60,- of zo misgelopen) Schijnheilig

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Re: SGW Maarsbergen: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 14:09

Volgens mij was dat 2 jaar geleden dat wij er waren. Lielle was toen eerste en Bitwise derde. Ze kregen alleen maar een beker in de vorm van een 1 en een 3 (tamelijk lelijke bekers Haha!). Toen vroegen we ons ook af waar de rest was Bloos

Anne_
Berichten: 2309
Geregistreerd: 22-09-02

Re: SGW Maarsbergen: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 14:40

Haha ja dat is niet al te gul idd Nagelbijten / Gniffelen