SGW Ede 21 t/m 24 juni: starttijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CarpeDiem

Berichten: 7419
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Back in Brabant!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 22:57

balen scum. Hoe komt t?

Net in ede geweest en Bettine wel gezien. Twijfelde of je het was
Margo ook nog ff gesproken net als marieke! Simmie hebben we onderweg voorbij zien komen vliegen

Vond de cross best te doen, (tenminste gezien de andere M crossen die ik dit jaar heb gezien) mar dat kan ook aan mij liggen

Nickeltje

Berichten: 28258
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Dalfsen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 23:15

Hallo,
Vrijdag heb ik startnummer 138. Ik vraag me af of de tijd die er tussen dressuur en springen zit, genoeg is om de cross te verkennen... Heeft iemand daar een idee of mening over?
Alvast bedankt!

CarpeDiem

Berichten: 7419
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Back in Brabant!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 23:16

wanneer moet je rijden nickeltje?
hoelaat dres en hoelaat springen?

Nickeltje

Berichten: 28258
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Dalfsen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 23:23

Ehm... 18.02 dressuur (ongeveer?)
20.44 springen en 21.02 cross.
Misschien zit ik er eem paar minuten naast, maar meer zeker niet...

Sim
Berichten: 31483
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-06 23:23

RenskeK; L-cross is heel goed te doen! Niet moeilijk gebouwd.
CD:; als je dit al vliegen vond...........Ik heb juist heel rustig gereden in de cross!
Het M met djin ging goed vandaag. Foutloos in de cross maar zal wel een hoop tijdsoverschrijding hebben.

Nickeltje, dan heb je tijd zat. Reken op ongeveer een uurtje voor de cross verkennen.

Nickeltje

Berichten: 28258
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Dalfsen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 23:24

ok, dat dacht ik zelf eigenlijk ook, maar heb toch graag bevestiging van kenners...
Dankjewel!

CarpeDiem

Berichten: 7419
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Back in Brabant!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 23:25

ik wou net zeggen nickeltje, das meer dan tijd zat Een uurtje cross verkennen, dan kun je rustig opzadelen en losspringen.

Simmie we zagen idd dat je lekker rustig aan reed. Beter rustig en verbouwen opbouwen en je paard heel houden!

Sim
Berichten: 31483
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-06 23:27

Zo is dat CD. Dit rondje was puur voor het opschroeven van mijn vertrouwen! Daarom reed ik haar puur op controle vandaag en ging ik niet voor de snelste tijd dit keer.

CarpeDiem

Berichten: 7419
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Back in Brabant!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 23:30

nou zo te lezen is dat gelukt! Het zag er netjes en vertrouwd uit dus voor het beeld was het gelukt!

Weet jij hoe t is afgelopen met dat meisje in de waterbak? (nummer 60)

Sim
Berichten: 31483
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-06 23:34

Het voelde idd net zo fijn als het er uit zag (denk ik)!

Geen idee hoe het met dat meisje is afgelopen. Ik zag wel dat ze op een gegeven moment met een quad werd weggebracht. Ze kon normaal zitten, dus hopelijk valt het mee.
Heb jij gezien wat er precies gebeurde? Ik stond nl net een broodje te bestellen toen ik een hoop kabaal hoorde en zag dat dat meisje in het water spartelde en gilde.

CarpeDiem

Berichten: 7419
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Back in Brabant!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 23:36

owh ik stond margo te volgen en die werd ineens afgevlagd. Dus wij snapten er eigenlijk niets van. Toen we bij de waterbak aankwamen liep er een paard en zat ze daar op een stoel. Ze kon niet lopen, leek me iets met dr enkel..

Sim
Berichten: 31483
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-06 23:37

Brr, altijd naar zulke dingen. Blij dat ik al gereden had toen het gebeurde. Hopelijk valt het mee voor dat meisje.

CarpeDiem

Berichten: 7419
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Back in Brabant!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 23:39

Ja idd..

je moet nog ff je onderschrift aanpassen

Sim
Berichten: 31483
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-06 23:46

Zal ik gauw doen CD!

CarpeDiem

Berichten: 7419
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Back in Brabant!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 23:48

ik ga slape..

ff paar cross hindernisjes springen
*heb inmiddels de 3 ster, 2 ster, Z paarden en M paarden En L paarden* al verkend Zaterdag de ofencross nog. Dan heb ik ze allemaal in me hoofd Wel ff opletten dat ik de goede pak zaterdag

Sim
Berichten: 31483
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-06 23:50

truste, ik ga ook. Gelukkig hoef ik morgen pas om 14.45 uur van stal weg richting Ede. Tot morgen allemaal!

CarpeDiem

Berichten: 7419
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Back in Brabant!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 23:51

succes!!

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Re: SGW Ede 21 t/m 24 juni: starttijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 00:01

Zo, net ook weer thuis

Dressuur ging niet slecht, ze was heet (wanneer niet), maar ontplofte niet: 182 punten. Losspringen ging fijn, parcours was een drama.....ja, Jitske en CD: ik schaam me erg dat jullie me hebben gezien. Niet normaal, ik kreeg geen ritme, geen afstanden, zat vreselijk te prutsen en uiteidelijk 3 balken wat er net zo goed 10 hadden kunnen zijn. Had nog even de neiging om halverwege af te groeten, maar bedacht me nog net op tijd dat ik dan ook de cross niet in mocht.

Ik was ook errug boos na het springen, niet op Pico, maar wel op mezelf...gelukkig voor mij lag de cross even stil en had ik even de tijd om me op wat anders te concentreren en niet meer aan het springen te denken! Cross zelf ging heel fijn, wel weer een halve minuut buiten de tijd, maar dat komt omdat ik te weinig controle heb en dus al 200 meter voor de hindernis moet gaan afremmen. Balen, maar daar is nu niet veel aan te doen. Smalletjes, water en ook de 1* hindernis gingen wel prima.

2 wp weer erbij, maar een erg dubbel gevoel. Gelukkig is de oorzaak heel duidelijk: geen routine. Ik heb met Pico ooit 1 B wedstrijd gesprongen en verder nooit. En ik ga 1 keer in de maand naar Rob. En nog nooit op dressuurwedstrijd geweest. Heel slecht van mezelf, maar ik heb het al zo druk dat ik daar dus gewoon helemaal geen zin in heb in het weekend.....en daarnaast kosten die trainingen week in week uit met 2 paarden me handenvol geld, nog afgezien van alle diesel die die vrachtwagen zuipt......Maar ja, ik heb geen keus, heb voor volgende week zowel dressuur- als springles afgesproken en ga me morgen inschrijven voor wedstrijden. En dan zal ik in het najaar es even de prijzen wegslepen in de cross

Euhm hoezo gefrustreerd

_Jitske_

Berichten: 5542
Geregistreerd: 30-05-05
Woonplaats: Gelderland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 00:04

Marieke; ik vond het al geen springparcours voor jou, normaal ziet het er soepeler uit
fijn dat je iig toch foutloos gecrosst hebt!

CarpeDiem

Berichten: 7419
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Back in Brabant!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 00:05

haha marieke
springen zag er idd een beetje banketstaaf uit. Maar ach, we hebben allemaal onze dag wel eens niet.
Je weet gelukkig zelf waar het probleem zit, en daar moet iets aan te doen zijn. Helaas kosten knollies altijd meteen klauwen met geld. Ik ben nog niet eens super fanatiek *qua wedstrijden enzo* en ik moet al bijna werken voor me knollen (die niet eens van mij zijn)

Komt goed als je uiteindelijk maar voor je gevoel goed gecrosst hebt. Zaterdag doe je het gewoon goed over

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 00:08

_Jitske_ schreef:
Marieke; ik vond het al geen springparcours voor jou, normaal ziet het er soepeler uit
fijn dat je iig toch foutloos gecrosst hebt!



en het lag ook nog eens echt aan mij, mén ik zat echt te prutsen , sommigen gingen uit stilstand en dan zat ik weer voor de sprong uit....paarderijden blijft moeilijk!! heb die dvd ook maar besteld, als ik dan weer eens geen tijd heb om naar Rob te gaan, dan kijk ik dat ding en dan máák ik wel tijd!!

CarpeDiem

Berichten: 7419
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Back in Brabant!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 00:11

maak je er niet zo druk over meid!

Volgende week spring je een super parcours! We hebben nu eenmaal niet allemaal alleen maar een stel paarden om te rijden. Sommigen werken ook nog, en moeten ook nog soms studeren

En als paardrijden makkelijk was, was het helemaal niet leuk! Dan was de uitdaging zo weg. En wed maar dat je je volgende parcours wel goed gaat dan let je zelf wel op!

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Re: SGW Ede 21 t/m 24 juni: starttijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 00:13

ja, je hebt gelijk, maar ik maak me nogal graag druk

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 00:14

Dat meisje wat er afviel in de waterbak was bij de hindernis waar wij dus zaten te posten...
Het ging eigenlijk heel zachtjes, maar haar paard ging op haar been staan.
Weet niet hoe het is afgelopen, maar volgens mij niet heel ernstig, ze kon nog gewoon zitten inderdaad op die quad, en er een heel klein beetje op staan.
Was wel even stressen, ze hebben zelfs de cross er nog heel even voor stilgelegd.

Maar verder was het een heerlijk dagje, weinig problemen en we hadden natuurlijk een supermooie hindernis!

Heb geloof ik nog foto's van 2 bokkers ook, maar die zullen niet super van kwaliteit zijn
En er was ook nog een bokker (ben echt even de namen kwijt), die net na dat meisje die gevallen was eraan kwam, die heb ik dus niet.

Carpediem, had het gewoon even gezegd joh. Ik zat steeds op die grote boomstam waar ze in het Z overheen kwamen.

_Jitske_

Berichten: 5542
Geregistreerd: 30-05-05
Woonplaats: Gelderland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 00:16

Ach, ik ken het Marieke,
ik baalde ook nogal heel erg van mn slechte springparcours in Castenray..

Bettine; ik zei nog hoi, maar dat hoorde je niet
en we wisten niet zeker of jij het was, dus zeiden we verder maar niks Na diegene die gevallen was was l0ve, Margo.