SGW Vrouwenpolder; verslagen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MJ_
Berichten: 7859
Geregistreerd: 02-12-03

Re: SGW Vrouwenpolder; verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 17:36

Eventinggek schreef:
Ja ik weet t maar t gaat zo hard met de winstpunten... en om dan helemaal aan t eind van t seizoen over te moeten is ook weer balen... eigenlijk zou ik ook wel gewoon t seizoen in t L willen uitrijden. Denk dat ik dat ook maar gewoon ga doen! Dan rijdt ik miss maar een wedstrijd minder.

Zou ik Pleun vd Marel kunnen mailen of hij mijn 2 wp van SGW Overpelt niet laat bijschrijven? Ze staan bij de KNHS nog niet geregistreerd.... Dat zou dan weer een wedstrijd schelen


klopt je onderschrift nog wel? Want daar staat L + 6, dan mag je nog altijd minimaal 7 keer L starten!

Eventinggek

Berichten: 2490
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Belfeld

Re: SGW Vrouwenpolder; verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 23:05

miss_jumpy schreef:
klopt je onderschrift nog wel? Want daar staat L + 6, dan mag je nog altijd minimaal 7 keer L starten!


Je hebt helemaal gelijk, zal waarschijnlijk ook geen probleem worden. T zal toch wel niet zo hard blijven gaan met die wp

MJ_
Berichten: 7859
Geregistreerd: 02-12-03

Re: SGW Vrouwenpolder; verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 07:25

Eventinggek schreef:
miss_jumpy schreef:
klopt je onderschrift nog wel? Want daar staat L + 6, dan mag je nog altijd minimaal 7 keer L starten!


Je hebt helemaal gelijk, zal waarschijnlijk ook geen probleem worden. T zal toch wel niet zo hard blijven gaan met die wp


Nou, dat heb je me niet horen zeggen hoor! Maar als je ech in de problemen komt en je hebt toch een mindere wedstrijd kan je natuurlijk ook altijd nog een keer een hindernis "vergeten" !

Maar ik weet niet hoeveel wedstrijden je nog in de planning hebt voor dit jaar?

AnneMieKe_89

Berichten: 2361
Geregistreerd: 08-12-04
Woonplaats: Strijen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 08:53

Of anders een keer HC starten, als je geen wedstrijd wil missen?
Dan komen er ook geen punten bij

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 19:51

Mag je ook HC starten in je eigen klasse dan?
(Sorry ik dender weer door het topic van Vrouwenpolder heen.. maar ben er wel benieuwd naar!)

MJ_
Berichten: 7859
Geregistreerd: 02-12-03

Re: SGW Vrouwenpolder; verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 20:00

eh... goede vraag... misschien als je het maximum aan winstpunten hebt. Maar of het ook tussendoor mag..???

g0otje

Berichten: 1939
Geregistreerd: 31-05-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 21:31

ja dat mag gewoon hoor!!tenminste met springen wordt dit ook vaak gedaan !! Heb ik ook weleens gedaan, huub en ik wilde allebei met tino rijden alleen eentje mocht maar officieel. Dus heb ik hc in de m gereden, mijn klasse (haha was ik nog foutloos ook!!)

maarre ik denk dat we deze discussie ergens anders moeten houden

CarpeDiem

Berichten: 7419
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Back in Brabant!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 22:14

zijn er geen fotos dit keer??

jullie moeten me wel een beetje jaloers maken he

Eventinggek

Berichten: 2490
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Belfeld

Re: SGW Vrouwenpolder; verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 13:49

(Effe nog:) ja ik was er ook al over aan t denken om als t zo door gaat gewoon n keer HC te starten. En zowieso; d'r zal heus nog wel eens wat foutgaan dus t zal wel meevallen hoe snel t met de wp zal gaan. Verder heb ik idd nog best wel wat wedstrijden gepland staan (Ede, Maarsbergen, Genk , Vlietland, Neede, Ysselsteyn, Princenhage, Bathmen, Diepenheim , Princenhage)

Errug hé, maar t is ook zo verslavend

gr_roos
Berichten: 7578
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: noord holland

Re: SGW Vrouwenpolder; verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 13:51

Als je princehage het NK rijdt mag je niet die van 1/2 oktober rijden, scheelt weer een wedstrijd

Die van oktober is alleen pony's en B dacht ik.

Eventinggek

Berichten: 2490
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Belfeld

Re: SGW Vrouwenpolder; verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 13:57

GvdT schreef:
Als je princehage het NK rijdt mag je niet die van 1/2 oktober rijden, scheelt weer een wedstrijd

Die van oktober is alleen pony's en B dacht ik.

Hey dat wist ik helemaal niet! Tsja, weet eigenlijk helemaal niet meer waar ik dat vandaan heb.... zie het zo helemaal niet staan op sgw-evening.nl. Maar dan valt die van 15 okt (toch?) weg want ik ga natuurlijk liever naar t NK