Castenray 6/7 mei: wedstrijdverslagen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Canter

Berichten: 1642
Geregistreerd: 04-12-04
Woonplaats: Bussum

Re: Castenray 6/7 mei: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 18:24

Klinkt als een fijn weekend Margot, super!

Jiska

Berichten: 2099
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Wijhe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 18:39

margo goed gedaan!! is ook zeer goed voor de VLV ranking, zoals het er nu naar uit ziet wordt je wel mn opvolgster haha

Sim
Berichten: 31483
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-06 18:48

Met mij gaat het aardig. Mijn knie is nog steeds een ballon, maar ik kan 'm al verder buigen en de pijn wordt minder. Da's mooi want dan kan ik morgen eens proberen of ik op een paard kan zitten (rijden).

Noisy

Berichten: 5412
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: Castenray 6/7 mei: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 20:39

Ik kijk overigens nog wel regelmatig op bokt en stoor me aan wel meer dingen en begrijp niet dat daar niets van gezegd wordt.
Zoals bijvoorbeeld op dit topic, over bas, ik vind het echt niet kunnen dat je op zo'n manier iemand kwetst. En dan ook nog eens in het openbaar.

Zoals ik al eerder zei: Het is nooit mijn bedoeling geweest om iemand te kwetsen en ik wist niet dat hij ook hier op bokt zit..

Hoe kan je nou zeggen dat het te zwaar is voor zo'n paard.
dat heb ik nooit gezegd, kijk maar terug in het topic...

Lielle

Berichten: 66260
Geregistreerd: 12-01-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 20:47

Nog een laatste mod opmerking: er word regelmatig iets gezegd over de manier van communiceren van bokkers, alleen doen we dat normaal gesproken niet in het openbaar (net zoals nu dus ook niet is gedaan) maar per PB.

En ik neem aan dat hiermee voor iedereen de rust is weergekeerd *peace on earth en zo *

renskek

Berichten: 1953
Geregistreerd: 27-10-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 21:30

Patsmu: Hehe, dan heb ik jou idd een hand gegeven Kon weinig bokkers herkennen, alleen Simmie

g0otje

Berichten: 1939
Geregistreerd: 31-05-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 07:52

Jiska: we hebben pas 3 wedstrijden gehad en er is veel concurrentie dus ik reken nergens op. Ik hoop dat tino zo fijn blijft lopen. In castenraij was ik iig trots op hem (en in etten leur en in chaam!!!)

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Re: Castenray 6/7 mei: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 07:56

Ik heb het in iedergeval super naar mijn zin gehad, dochterlief ook

lekker gedraaid, leuke mensen leren kennen en echt een heel fijn weekeinde gehad

patsmu
Berichten: 851
Geregistreerd: 06-06-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 09:01

Ibonn jammer van hindernis 3!!

Kiwiko heb nog geregeld een biertje voor je getapt, en je dochter drinken gegeven. Heb niet eens in je winkel gekeken, nergens tijd voor gehad vooral de zondag niet, this toch druk 4 paarden mee op sgw. Maar aan grooms hadden we op onze thusi wedstrijd geen gebrek..

Love supper gereden. Laat ze maar praten. Je rijdt toch goed met a; je paarden dus er valt niets negatief te zeggen...

floor01

Berichten: 3301
Geregistreerd: 22-09-05

Re: Castenray 6/7 mei: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 10:28

Ik was afgelopen weekend ook mee naar Castenray als groom...
Ik heb nog een aantal mensen gesproken (Ibonn, eventinggek, Kiwiko) en ik heb nog een aantal bokkers voorbij zien vliegen Zo heb ik Simmie, Patsmu en L0ve langs zien komen..helaas had ik geen tijd om ze aan te spreken, ik moest druk helpen!

Ik vond het een super mooi en ook voor ons geslaagd weekend (3e in L, 2e voor limburgs kampioenschap)..
ik vond het een super mooie cross... ik vond echter wel dat het niveau van de hindernissen erg uit elkaar lag in de L..sommige vond ik gewoon makkelijk, terwijl ik van andere zoiets had van wooow (maar goed dat ik die niet hoef te springen )

Ibonn: nog jammer van hindenris 3, maar volgende keer beter!
Eventinggek: ik heb het nog even lopen nazoeken van de promotieregelingen, maar hij opent ze niet hier...!
L0ve: super dat je weer zo een goed weekend gehad hebt!
Patsmu: ook nog proficiat met je Limburgse titel...ik weet niet of je de hele heissa nog mee hebt gekregen met die balk die wat ze jou hadden aangeschreven in het springen??

_Yvonne_

Berichten: 728
Geregistreerd: 27-10-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 14:04

Die balk die ze Patsmu hadden aangeteld was fout, is daarna netjes verbeterd.
Haha aan grooms hadden we zeker geen tekort, vooral op zondag niet

g0otje

Berichten: 1939
Geregistreerd: 31-05-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 16:45

patsmu:super gefeliciteerd als kersverse kampioen!!meraat gaat lekker he!!

kiwiko:stond jij daar met een standje?

BAMJ
Berichten: 9
Geregistreerd: 02-03-06

Re: Castenray 6/7 mei: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 21:15

noisy schreef:
Ik kijk overigens nog wel regelmatig op bokt en stoor me aan wel meer dingen en begrijp niet dat daar niets van gezegd wordt.
Zoals bijvoorbeeld op dit topic, over bas, ik vind het echt niet kunnen dat je op zo'n manier iemand kwetst. En dan ook nog eens in het openbaar.

Zoals ik al eerder zei: Het is nooit mijn bedoeling geweest om iemand te kwetsen en ik wist niet dat hij ook hier op bokt zit..

Hoe kan je nou zeggen dat het te zwaar is voor zo'n paard.
dat heb ik nooit gezegd, kijk maar terug in het topic...


Nou ten eerste ben ik niet zo snel gekwets, maar ik heb dit bericht geschreven juist omdat er achter je rug om gepraat wordt, en dat vind ik nergens op slaan.. en dat geef je hier weer even weer. Beetje achterbaks.. maarja ik houdt er verder mee op.. en neem aan dat we het er niet meer over hoeven te hebben.

floor01

Berichten: 3301
Geregistreerd: 22-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 22:22

Crisje_Lanc schreef:
Die balk die ze Patsmu hadden aangeteld was fout, is daarna netjes verbeterd.
Haha aan grooms hadden we zeker geen tekort, vooral op zondag niet



ja klopt idd! Madeleine die was echt zooo blij dat ze limburgs kampioen was (voor die tien minuten)... ze baalde namelijk best wel dat ze nu weer tweede was achter patsmu! (vorig jaar in Ijsselsteijn nl ook al!)

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 22:53

patsmu schreef:
Kiwiko heb nog geregeld een biertje voor je getapt, en je dochter drinken gegeven. Heb niet eens in je winkel gekeken, nergens tijd voor gehad vooral de zondag niet, this toch druk 4 paarden mee op sgw. Maar aan grooms hadden we op onze thusi wedstrijd geen gebrek..


hihi die lust ik wel zeker als ik in de kar slaap