Pas de deux?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
liss_willy
Berichten: 3
Geregistreerd: 23-04-06

Pas de deux?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 10:33

hooi allemaal, ik ga meedoen aan een pas de deux dag bij ons op de boerderij, maar ik vroeg me af of jullie misschien een leuk ideetje hebben voor een pas de deux met 2 hafflingertje?
zelf ben ik best creatief, maar het lukt me niet echt:P het proefje hebben we wel al... maar ivm met de muziek en de kleding moet dat natuurlijk wel bij elkaar passen... het proefje gaan we waarschijnlijk nog aanpassen op de muziek, maar we hebben nog helemaal geen idee... help?
alle ideen zijn welkom!
groetjes Melissa en Nikkie, hoefjes Willy en Ben

melanie_h

Berichten: 2989
Geregistreerd: 19-11-04
Woonplaats: Kingswood

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 10:39

ik zou de muziek wel een beetje aanpassen aan het land van herkomst van het ras in dit geval dat van de haflinger.
Wij hebben ook een pas de deux gereden voor het stamboek met onze tinkers we hebben toen ook ierse/engels muziek gebruikt daar kregen we toen ook erg leuke reacties op.
Wat kledingstijl betreft is het een officiele proef dan gewoon netjes
Wij hadden een witte rijbroek met een wit net shirtje en een zwarte getailieerde bodywarmer dit zag er best netjes uit.
als het voor een rassenpromotie is in de stijl van land van herkomst

Lielle

Berichten: 66261
Geregistreerd: 12-01-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 19:45

ten eerste hoort dit niet op het sgw forum thuis, en bovendien staat er op het Wedstrijden forum een FAQ waarin dit ook besproken wordt. Daarom dus een slotje.