[SGW] SGW Overpelt België 8/9 april

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Eventinggek

SGW Overpelt België 8/9 april

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-06 19:02

Ja nou maar eens een buitenlandse SGW

Wie gaat er nog meer allemaal naar Overpelt 8/9 april? Aangezien ik nou hier L ga starten mag ik dus in België in de B gaan starten. Overpelt is ook lekker dichtbij maar 1 uurtje rijden!

Wie heeft daar trouwens al eens meegedaan? Het wordt voor mij de eerste keer in België. Zijn er gekke dingen of zo? miss leipe hindernissen of zo? Ik heb er afgelopen september een training gehad. Er was een trekhaner met een mega groot gat eronder! >;) die ik dus eigenlijk echt niet wil springen. Maar dat zal nog wel niet in de B zitten? toch?

Weet iemand trouwens of deze cross ook een website heeft?

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 11:17

Ik ben er geweest met een cross. De dressuurproef (B) kwam aardig overeen met de Nederlandse proef. Het springparcours ook.

Maar de cross was andere koek. Ze hadden de klasses A, B, L, M, Z.
Wij hebben het A gezien. Die cross was 4 km, 40 hindernissen en allemaal op L/M niveau. Daarom hebben wij toen besloten om niet in Neerpelt mee te gaan doen. We zijn wel gaan oefenen een paar keer op het terrein, maar het is niet echt geschikt voor beginners.

Eventinggek

Re: SGW Overpelt België 8/9 april

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-06 11:47

Hey! ja dat zeiden jullie al in Wanroij... Ik denk dat ik Chaam afwacht, maar een goede L cross zou geen probleem moeten zijn verwacht ik. Maar zal het B dan nog veel moeilijker zijn? Als die dan op M/Z niveau gaat zijn, zou dat wel n beetje erg overdreven zijn....

uhmm balen

Heeft nog nooit iemand meegedaan in t B?!?

skara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 17:23

Je kan best Satine eens pb'en. Zij zit bij de rijvereniging die deze cross organiseert.

Eventinggek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-06 22:49

skara schreef:
Je kan best Satine eens pb'en. Zij zit bij de rijvereniging die deze cross organiseert.

uhmmm miss stomme vraag maar hoe doe ik dat?

skara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 18:14

memberlist.php?mode=viewprofile&u=12587
Dit is haar profiel onder haar e-mailadres staat PB: klik op het icoontje van pm er naast.
Dan kom je in je berichtenbox terecht en kan je haar persoonlijk een vraag stellen (soort van email).

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 17:31

ik ben al elk jaar gaan kijken in overpelt
heb hem zelf nog nooit gereden,papa vindt het wat te ver. (voor ons toch wel 2 uur rijden)...

een heel mooie cross maar wel niet simpel,zoals hier al gezegt is...
leuke hindernissen,goeie grond,...