Etten-Leur

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Re: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:54

Balen zeg Margo!! Ik dacht even dat je de B, L en M ging winnen, maar anders was je dus "slechts" tweede geweest

toch gefeliciteerd en ik kan me wel voorstellen dat je dan even pissed bent..

AnneMieKe_89

Berichten: 2361
Geregistreerd: 08-12-04
Woonplaats: Strijen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:56

Jeetje balen van die "blokade" Margo!
Wel netjes gereden!
Heb je nog zien springen
We worden bang van je dreigementen hoor


SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Re: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:56

Zag net ook de foto's van Lex leeft ie nog?

g0otje

Berichten: 1939
Geregistreerd: 31-05-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 22:00

haha jha vroeg ik me ook af!
Annemieke: springen is niet zijn beste kant haha! Is echt een moeilijk paard, maar had je vast wel gezien!! Jij ook fijn gereden?

_lautje_

Berichten: 9290
Geregistreerd: 23-03-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 22:03

Ik dacht dat dat paard te koop stond Margo. Dat werd tenminste telkens omgeroepen.

g0otje

Berichten: 1939
Geregistreerd: 31-05-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 22:06

haha jha paard staat te koop id!!
is ook niet mijn paard!! Rijd haar voor de verkoop!
Ze loopt ook Z1 dressuur en M springen. En heeft een heel groot hart! maar ze is niet zo makkelijk, dus voor gevorderde ruiter!! haha kan erg jolig zijn!!
Dus als iemand interesse heeft

_lautje_

Berichten: 9290
Geregistreerd: 23-03-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 22:10

Nee, dankje heb net een nieuwe volbloed. Dus heb er nu 5. Dat is wel eventjes genoeg.

g0otje

Berichten: 1939
Geregistreerd: 31-05-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 22:16

zoow 5 paarden?haha waar haal je de tijd vandaan.
Is de volboed voor de cross?

Amy_

Berichten: 1624
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Braboland.

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 22:21

@L0ve: Heb trouwens even op Huub bij het talententeam gestemd,heb hem gister ook zien rijden!

_lautje_

Berichten: 9290
Geregistreerd: 23-03-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 22:21

Owh dat lukt wel hoor. De volbloed is voor de cross ja. Mijn ander paarden zijn eigenlijk niet echte crosspaarden. Heb nu wel een hele fijne Holsteiner staan waar ik al wel mee naar Rob ben geweest, maar hij springt gewoon te fijn. Daarnaast heeft zijn moeder al verschillende grote prijzen gewonnen in Amerika met springen. DUs ik kan het me niet echt verantwoorden om daar zomaar mee los te crossen

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 22:45

Met Lex is alles goed. Hij heeft wat pijn op zijn borstbeen. Daar zal hij wel mee op de hals van Ienie geklapt zijn. Toch maar goed dat hij een BP aan had. Met HM is ook alles prima. Peesjes zijn kurkdroog.

CarpeDiem

Berichten: 7419
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Back in Brabant!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 22:48

Fijn dat de schade meevalt!!

Bitwise

Berichten: 754
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Limburg

Re: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 23:00

marieketencate schreef:
Zag net ook de foto's van Lex leeft ie nog?


... even kijken ...

Ja hoor. Alles best. Nog wat stijfjes en het lachen doet alleen wat pijn. Ik had eigenlijk niet goed door wat er is gebeurt in de paar seconden.

@LOve Dat is idd niet leuk als ze je weer opnieuw proberen in te halen. Tijdens een cross reageer ik ook nooit sympathiek op andere mensen. Zal wel door de spanningen komen.

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Re: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 23:43

Bitwise schreef:
marieketencate schreef:
Zag net ook de foto's van Lex leeft ie nog?


... even kijken ...

Ja hoor. Alles best. Nog wat stijfjes en het lachen doet alleen wat pijn. Ik had eigenlijk niet goed door wat er is gebeurt in de paar seconden.

@LOve Dat is idd niet leuk als ze je weer opnieuw proberen in te halen. Tijdens een cross reageer ik ook nooit sympathiek op andere mensen. Zal wel door de spanningen komen.

Het was idd maar echt kort, maar het zag er ook niet echt comfortable uit

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 23:44

@ l0ve: je vriend herkende me trouwens niet eens, terwijl ik vaak met hem getraint en de cross gelopen heb..

Ik zei zo "succes he huub"... Keektie mij echt zo aan

g0otje

Berichten: 1939
Geregistreerd: 31-05-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 08:15

@ maartje: zal ik hem eens op aanspreken! Heb hem toch echt geleerd altijd spontaan te doen!!maar zal de spanning wel geweest zijn. Hij was behoorleek zenuwachtig, wilde het beste uit het paard halen zodat de eigenaar trots op hem kon zijn!.
@bitwise: jha ik ook niet, komt id door de spanning haha! Maar gaat het goed met je?Dat was een behoorlijke smak. Zag je van start gaan en ik dacht meteen mooi die is door het springparcour
gekomen!!
@peunutbutter: martino Utopia is ook een fantastisch springpaard, maar toch blijven we lekker crossen hoor!! Wil er dit jaar ook z mee gaan springen en hij crosst nu ook m. Alleen maar een voordeel als ze voorzichtig zijn, tino beschadigd zich zelden! En bovendien is hij alleen maar beter gaan springen door de cross! Maar dat is mijn ervaring ermee he! Het kan ook tegengesteld werken!

Nou etten leur zit er weer op;
op naar castenraij. Mijn training gaat vandaag weer beginnen, vorige week hebben we lekker rustig aan gedaan!

En Loesje zal straks niet langer fotos meer maken, want die gaat zelf ook mee doen. maandag gaan we voor het eerst trainen!

_lautje_

Berichten: 9290
Geregistreerd: 23-03-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 10:12

L0ve:
Ik ben bang dat hij minder gaat springen, en hij is haast té voorzichtig. Daarnaast hebben we hem bij Egbert Schep gekocht en die werd helemaal gek toen hij hoorde dat ik ermee ging crossen. Hij noemde het kapitaalvernietiging geloof ik
En 1 paard om mee te crossen is ook mooi. En mijn andere paard Noldus (een ZZ springpaard) ging minder goed springen door het crossen. Dus ik ben wel wat voorzichtiger geworden. Maar misschien start ik hem aan het eind van het jaar wel een keertje.

Hebben gister trouwens een super mooie pony op stal gekregen. Een new-forester van Valentino uit een ster merrie van Duke's Forest Oberon. 6 jaar oud. Ga er zo voor het eerst op. Dus als jullie nog iemand weten....

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 12:03

Ik kan niet op de site van Vivian Stoop komen. En ik ben zoooo benieuwd naar de foto's!

_Jitske_

Berichten: 5542
Geregistreerd: 30-05-05
Woonplaats: Gelderland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 12:08

Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's,
maar bij mij doet de site het ook niet

@L0ve; dat is wel flink balen zo iemand ja!
Ik heb het gehad met de oefencross in Huissen, toen stonden er 3 mensen stil bij 'de doodskist', gelukkig riepen die hinderniscontroleurs toen heel hard dat ze heeel snel aan de kant moesten gaan, zodat ik er zo in kon springen!
Vervolgens probeerde wel 1 van die 3 me weer in te halen, zucht..

Dat paard van Huub is trouwens wel bang voor vrachtwagens he?

jipje_niekje

Berichten: 2058
Geregistreerd: 20-01-05
Woonplaats: Paddendorp

Re: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 13:10

Nou ik heb ook nog in Etten Leur gereden. Dressuur ging wel goed voor mijn gevoel en ik had 194 punten en stond zesde. Daarna zijn we maar cross gaan lopen. Met springen was ik foutloos en hij sprong echt heel fijn. Toen de cross in, ik dacht bij mezelf ik mag al blij zijn als ik bij de start weg kom. Dit is nogal eens een probleem voor hem. Maar ik was weg, maar toen ik naar hindernis 2 wou rijden begon het feest. Hij heeft de hele trucen doos weer opengehaald, maar na een minuut toch eindelijk over hindernis 2. De rest ging eigenlijk wel goed. Tot hindernis 6, daar had ik een stuurfoutje en liep meneer erlangs. Daarna er zo overheen. Bij het bruggetje heb ik het altenatief maar genomen, vond ik wat veiliger. Hier heeft hij al eens zoveel problemen zitten maken en daar had ik geen zin in. Bij het water wou ik er eigenlijk in lopen, maar ik kwam over het hindernisje ervoor en dacht, als ik nu nog helemaal naar rechts moet dat duurt te lang. Ben er dus maar ingesprongen. Resultaat van de cross. Ik had dus 1 weigering en ruim 1 minuut tijdsoverschrijding. Maar ik was dik tevreden. Ik was 11e in het totaal. En dat alles met verrekte kniebanden!!!! Iedereen die een prijs behaald heeft, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!

_Jitske_

Berichten: 5542
Geregistreerd: 30-05-05
Woonplaats: Gelderland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 13:11

Als je zelf maar tevreden bent, dat is het belangrijkst!

Miky0

Berichten: 225
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Enter

Re: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 13:47

Aller eerst wil ik iedereen feliciteren een shouderklopje geven etc etc. over Ette Leur zodat we verder kunnen naar de volgende cross

Ik zelf was mee met Annemiekje en mijn hare hoogheid Halloween. Ben dan ook zeer tevreden over het resultaat...


Jiska schreef:
bitwise = stuntman! ziet er best eng uit op de foto's!


Zoals ik al gezien heb ben ik het met Jiska eens.. en denk ik dat Bitwise een nieuwe carriere heeft gevonden


AnneMieKe_89 schreef:
Loes_Joery ook mooie foto's!
Jij was het dus die ik zag flitsen bij de picknick plaats


Heb ik het gemist of kan ik die foto's nog ergens zien

-----

Jammer dat Muriel net lekker ging in de cross. Misschien had L'amour ook last van kaboutertjes.


@Margo, Ben je niet gewoon in "protest" gegaan tegen die weigering die je is aangerekend? Als het echt heel duidelijk was dat het kwam door hinder van de ruiter voor je is er vaak wel over te praten. veel hindernis controleurs zien vaak het licht niet op het moment maar als je het uitlegt (wedstrijd organisatie, etc) dan wel. Al moet je je wel afvragen of de moeite het waard is soms

AnneMieKe_89

Berichten: 2361
Geregistreerd: 08-12-04
Woonplaats: Strijen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 13:58

maartjuh schreef:
@ l0ve: je vriend herkende me trouwens niet eens, terwijl ik vaak met hem getraint en de cross gelopen heb..

Ik zei zo "succes he huub"... Keektie mij echt zo aan


Wahaha maartje, en je had het wedstrijdje op de renbaan nog wel gewonnen! Misschien wou hij je daarom niet meer kennen!
Want mij herkende hij nog wel!

Miky0 schreef:
AnneMieKe_89 schreef:
Loes_Joery ook mooie foto's!
Jij was het dus die ik zag flitsen bij de picknick plaats



Heb ik het gemist of kan ik die foto's nog ergens zien


Heey jij ook hier?
Ja je hebt wel wat gemist, ze staan ergens.. maar waar...?


Nu moet ik blind typen.. zou dit ook meetellen?

_Jitske_

Berichten: 5542
Geregistreerd: 30-05-05
Woonplaats: Gelderland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 14:06

Hier staat die foto van jou Annemiek viewtopic.php?f=101&t=570678&hilit=

Was jij er toen ook dan, met dat trainen in Renswoude?
Ik had ook ruim gewonnen van een paard bij mij in de les toen
(ik deed 1 minuut over het rondje, dat paard een stuk langer)

Miky0

Berichten: 225
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Enter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 14:10

hehe.. dankje wel Jitske..

Woo! mooie foto wel. Best goed moment net en fractie later en hij was perfect geweest