Ook een tripalon verslag van mij!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Ook een tripalon verslag van mij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 11:20

Nou, ik deed dus ook mee aan de Tripalon.
Ik startte B dressuur en B tripalon.

We gingen 's ochtends om half 10 weg, kon dus toch een beetje uitslapen. Knipoog Ik hoefde namelijk pas om 11.18 te dressuren.
Toen we aankwamen, heb ik eerst maar mijn nummer opgehaald. (mooi nummer trouwens: 150). En daarna heb ik mijn toen nog witte paard maar eens opgezadeld. Toen ik er met veel moeite opgeklommen was, ze wou niet stil blijven staan en toen ik er net opzat sprong ze meteen weg..., ben ik richting de dressuurringen gestapt. Nou ja, gestapt, iets wat er voor door moest gaan dan. Want mevrouw had allang door dat er gecrosst ging worden!
Toen ik bij het losrij terrein was heb ik zo goed mogelijk losgereden in de bagger. Wat niet goed ging dus. Ibora zat overal op te letten, behalve op mij. Nou toen de ring maar in. De proef ging echt ontzettend slecht, maar dat kon me eigenlijk niks schelen, ik kwam toch voor het crossen! Nou mijn punten vielen nog mee: 132. Allemaal vijfen en 2 zessen.
Wat ik overigens wel erg flauw vond, is dat ik een 5 voor verzorging had. Oke, ik heb een schimmel die van de opwinding al stond te zweten en dus niet echt wit meer was, en oke, ze zat van de zenuwen zichzelf onder te poepen en was dus nogal bruin van achteren ( Schijnheilig ). (Lees: ze zag er echt niet meer uit). Maar om dan een 5 te gaan geven? Weet dat mens wel hoelang ik er zaterdag mee aan het poetsen ben geweest??
Maar ja, wat maakt het mij ook uit Lachen .
Nou, na de dressuur Ibora maar weer op de trailer gezet. En hebben we gewacht tot anderen van onze vereniging binnen kwamen en gingen springen. Dat was allemaal erg goed gegaan!
En toen heb ik mijn pony opgezadeld voor de tripalon. Paar inspringsprongetjes gemaakt, ik heb haar oren nog nooit zo stijf naar voren zien staan geloof ik! En toen van start! Ze ging meteen goed weg, ik was bang dat ze eerst niet weg wou gaan omdat ze bij de andere paarden wou blijven, maar het ging toch goed! Ze was meteen lekker voorwaarts maar toch goed te rijden. Alleen toen we het bochtje omkwamen om naar hindernis 3 te gaan (de bogen dubbel) stond ze even stil. Wat is dit nou? dacht ze. Maar na een paar aanmoedigingen en een por van mijn spoor ging ze er toch maar over. En daarna sprong ze alles in 1 stuk door! Alleen dat 3x 100 meter gedoetje heb ik niet echt goed gedaan denk ik. Vast veel te snel! Ook de waterbak ging in 1 keer, en ik heb nog aardig wat mensen in gehaald onderweg. Hehe.
Als laatste nog het springparcours, en dat ging foutloos.
Ik weet niet of ik nog prijs heb, ik had geen zin om daar op te wachten. Vast niet, met die dressuurpunten. *LOL*
Ik vond het echt ontzettend leuk, en denk er nu serieus over na om SGW te gaan starten!
Ik heb trouwens vandaag wel aardig wat spierpijn.... Haha!
Maar ik ben echt heel trots op mijn crossknol!

Sjel

Berichten: 3542
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 11:43

Leuk!

Wel een beetje stom van die Jury om meteen een 5 te geven.. Ach gut
Maar het gaat erom dat je een leuke dag heb gehad toch?

Ik lees heel veel verslagen van Tripalon, en heel veel die nog geen Sgw startte, zitten daar nu wel over na te denken!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 13:07

Goed gedaan hoor, jammer van de dressuur, maar kan gebeuren. Wel stom van die 5!

Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 14:14

Ik heb jou denk ik gezien LIL. Leuk dat het zo goed bevallen is!

als jij de combi bent die ik heb zien rijden, dan kan me wel iets bij de 5 voorstellen. Ik snap best dat je er heel veel tijd in gestopt hebt om hem schoon te krijgen, maar het zag er nu niet meer zo verzorgd uit. Met name de enorme gele plek op de hals viel mij erg op

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 18:24

Lielle schreef:
Ik heb jou denk ik gezien LIL. Leuk dat het zo goed bevallen is!

als jij de combi bent die ik heb zien rijden, dan kan me wel iets bij de 5 voorstellen. Ik snap best dat je er heel veel tijd in gestopt hebt om hem schoon te krijgen, maar het zag er nu niet meer zo verzorgd uit. Met name de enorme gele plek op de hals viel mij erg op


Gele plek op de hals Verward Die heb ik niet gezien dan, ze was wel erg vies ja Bloos Maar ja, daar kon ik op dat moment ook niks meer aan doen he....

Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 19:55

ik weet niet zeker of jij het was, heb je een foto van jullie ergens staan? Misschien ben ik in de war met een andere schimmel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 22:12

Dressuurfoto:
Afbeelding

Ik vind haar er hier niet zo vies uitzien eigenlijk, misschien van de andere kant???

Afbeelding

Een foto vlak voor de start van de cross.

Afbeelding

En een van de waterbak!! Haha, check die benen!
Nou, was ik het of niet???

Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 22:19

nee, dan was het iemand anders Verdrietig