SGW Gorssel met 2 paarden!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 21:28

nr 29!!!!! Haha!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-04 21:32

Ah ik zie het! Gave foto zeg!!!!

Was jij niet degene die wat probleempjes had bij de DA?? Iets met het hart van het paard ofzo, niets ernstigs, maar er was wel iets ofzo??

JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 21:37

ja klopt!! jeck heeft een sporthart, en op zich is daar niks mis mee (is mij verteld) maar bij elke wedstrijd en elke keuring (voor en na de cross) roepen ze iedereen erbij om te luisteren.
Jeck's hart slaat over en maakt soms een extra tik en dat schijnt apart te zijn.. in gorssel was mijn eigen dierenarts hoofd veterinair en die moest er dus ook bij komen..
Maar binnenkort ga ik met jeck naar utrecht, hartfilmpje maken, zodat ik zeker weet dat alles goed is en dat ik een brief kan krijgen zodat ik niet steeds dat gezeur heb

JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 21:37

chantal_cs schreef:
Ah ik zie het! Gave foto zeg!!!!

Was jij niet degene die wat probleempjes had bij de DA?? Iets met het hart van het paard ofzo, niets ernstigs, maar er was wel iets ofzo??


Jouw foto's zijn ook gaaf!! (jij hebt er meerdere, dat heb ik nie Scheve mond )

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-04 21:41

Kijk dan heb ik dus wel heel erg vlak naast je gestaan... ik moest even Lucky laten zien omdat hij dat wondje had onder zijn buik en ving toen wat op van jullie gesprek!

Ik hoop voor je dat je snel terecht kunt in Utrecht, zodra je een brief hebt dat het in orde is zullen ze ook niet meer zeuren!

Ik heb igg meerdere foto's, dat had de vereniging gevraagd als ik het goed heb zodat er volgend jaar een foto van mij voorop het programma boekje kan komen! Haha!

JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 18:29

Gaaf!!!! Dus volgend jaar kunnen we ook via jou ons opgeven?? Knipoog