Oefencross Putten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 12:49

Ah jammer Simmie, nou ja volgende keer beter! Succes met je springwedstrijd iig!

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:53

Thanx. volgende keer wordt Gorssel, zowel B met de schimmel als L met de volbloed.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 14:48

Dan hebben wij vette concurrentie... ik start er in Gorssel ook 1 in het B en 1 in het L...Haha!

Er staan btw nog geen startlijsten van Putten online helaas...

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 15:15

chantal_cs schreef:
Dan hebben wij vette concurrentie... ik start er in Gorssel ook 1 in het B en 1 in het L...Haha!

Er staan btw nog geen startlijsten van Putten online helaas...


Nee joh, we zijn geen concurrentie! We zijn conculega's!
De startlijsten voor Gorssel zouden eind augustus online zijn, maar heb nog niets gezien (as usual). Bloos

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 15:52

Gorssel en zou vroeg al de startlijsten online??? whaha daar ben ik me ook weinig bij voorstellen..... Nou ja zal deze week wel komen! Startlijsten zijn al wel gemaakt iig.

Ik hoop dat in putten ook weer waterinsprongetjes zitten enzo, is goed voor Cheval!

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 16:38

[quote="chantal_cs"]Gorssel en zou vroeg al de startlijsten online??? whaha daar ben ik me ook weinig bij voorstellen..... Nou ja zal deze week wel komen! Startlijsten zijn al wel gemaakt iig.quote]

Stond toch echt in het vraagprogramma vermeld! *LOL* En eind augustus is het toch wel dacht ik! *LOL*

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 19:23

klopt, ik heb het vandaag nog nagekeken. Maar nope. idem trouwens voor Putten.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 09:44

De starttijden staan online!!!!!!!!!!!!!!!!!! Voor zover ik het kan bekijken zijn voor de bokkers de volgende tijden:

chantal_cs schreef:
Ik heb even een lijstje gemaakt van de bokkers die komen (en om het topic omhoog te schoppen.... Bloos )

Deelnemers:
Margon: 11.30 uur
Lielle: 13.32 uur
Marieketencate: 12.12 uur en 13.44 uur
Chantal_cs: 11.26 uur

Kijkers:
Janne
Missmuts ???
Dynamiek ???

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 12:03

haai mensen, ik ga met Margon mee van bokt.
dusseh zet TeamSpirit ook maar op het lijstje

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 13:26

Hierbij een vernieuwd lijstje, ik heb net mijn zusje ook bijgeschreven, dus wij gaan met 3 paarden richting Putten!!!

Deelnemers:
Margon: 11.30 uur
Lielle: 12.34 uur en 13.32 uur
Marieketencate: 12.12 uur en 13.44 uur
Chantal_cs: 11.26 uur
Muriel: 12.44 uur

Kijkers:
Janne
TeamSpirit --> Groom Margon
Missmuts ???
Dynamiek ???
Laatst bijgewerkt door Sjaan op 01-09-04 13:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 13:30

Volgens mij start Lielle ook met 2 paarden als ik dat zo zie op de startlijst op Lozeman's site.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 13:37

Simmie schreef:
Volgens mij start Lielle ook met 2 paarden als ik dat zo zie op de startlijst op Lozeman's site.


Je hebt helemaal gelijk, was ik even vergeten... Bloos Heb de 2e tijd bijgevoegd!

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 16:20

haha dat staat zo leuk. groom margon.
ik hoop dat ik jullie herken! Haha!:D:D

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 16:33

Het moet toch lukken mij te herkennen TeamSpirit, ik start direkt voor Margon.... ik start btw niet op mijn schimmel hoor! Maar op een enorm grote vos, Le Cheval genaamd.

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 17:13

ik moet ook, ik start om half 1

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 23:31

ik stond idd met 2 paarden op de lijst, maar kom nog maar met eentje. Raimaer ging erg lekker vandaag in Lunteren, Pablo heeft zaterdag vrij.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-04 00:21

Leuk Sophie dat je ook komt! Ik hoorde van Margon dat je niet kon... maar dat blijkt dus toch anders!

Margon kan helaas niet komen, weet nog niet waarom..

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 17:21

Ik kom net terug van een zeer geslaagd dagje Putten!

Muriel moest vandaag van ons drieen als eerste van start. Voor haar was het haar eerste cross dus de spanning was van haar gezicht af te lezen.. Haha! Ze ging heel goed! Wel wat weigeringetjes en een valletje, maar ze reed heel sterk en Nena zou en moest overal overheen, echt super!!!!!! Ze heeft alleen de picknicktafel, de punt en het smalle sprongetje niet genomen, en terecht die vond ik ook te zwaar voor hun.

Na Muriel konden Hans en ik ons alweer klaarmaken voor onze rit, Hans moest eerst en ik eracheraan met Cheval.... nou dat was me wel zo'n ritje...... Bij 1 stond Hans al stil, na 3 weigeringen ben ik maar voor gegaan en voor Cheval was het geen probleem (heb de linkerzijde genomen), Hans achter mij aan wat ook goed ging. Een galopsprong of 5 na hindernis 1 lag ik er al naast.... Haha! Cheval keerde heel smerig om, hij stond echt in een keer om, sta dan blijft niemand zitten. De reden waarom ie dat deed ben ik nog steeds niet achter... Nou ja, maar weer opgestapt en verder gereden. 2 was geen probleem, ik stuurde hem recht op de kuilbaal af en uiteindelijk sprong hij net aan de rechterkant langs de kuilbaal heen, daar was ik erg tevreden over. Op hindernis 3 kwam ik Hans alweer tegen, hij kreeg zijn paard er niet over. Hindernis 3 (Picknicktafel) was voor Cheval ook geen probleem. Op hindernis 24 (in-uitje) had ik even een kleine weigering, maar dat was puur omdat het paard van Hans daar ook al aan het weigeren was, toen ik opnieuw aanreed was er geen probleem, hij sprong mooi het in-uitje, het boompje voor het water en het water in en uit. Daarna de op en afsprongen gingen ook heel mooi (na de eerste op en afsprong ben ik direkt links gegaan, bult opgereden, 2 keer afsprong en daarna rechts aanhouden en het 2e op en afsprongetje. Daarna kwam het tweede water, hier draafde hij mooi in en het boompje na het water was ook geen probleem.
Het stuk langs de mais was een heerlijk galopstukje, en het oxertje op het weiland stond daar mooi om in een lekker tempo over te gaan. Daarna ging ik op de punt af, vond het maar een raar ding, ook erg moeilijk voor de wat onervaren paarden, maar Cheval sprong hem in 1 keer, hij zag schijnbaar de moeilijkheid er niet van in... Haha! Schijnheilig Op het smalle sprongetje had ik 2 weigeringen, puur eigen schuld, had ik maar een meer rechte lijn er naar toe moeten rijden, de 3e keer ging het goed.
De haag, het boompje en de gasbussen (of wat moest het voorstellen) gingen ook allemaal prima, daarna ben ik de bult opgereden, sprongetje op de bult, na de bult nog de steil en toen de oxer die ook allemaal vlekkeloos gingen, kortom een super geslaagde dag! Haha! Op naar Gorssel!!! Tong uitsteken

Ben benieuwd hoe de rest van de bokkers het hebben gedaan! Ik heb alleen Simmie en Lielle gezien, maar dat was voordat ze van start gingen..

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 17:39

Hierbij nog een paar foto's, helaas niks van de hindernissen, heb wel allemaal filmpjes maar ben er nog steeds niet uit hoe ik die nou op internet krijg, dus als iemand me advies wil geven... GRAAG!! Haha!

Muriël:
Allemaal druk bezig met Nena;
Afbeelding
Nena en Muriël na een geslaagde cross:
Afbeelding

Ik met Cheval:
Afbeelding
Afbeelding

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 19:05

helaas kon ik ook niet komen.. baalde er echt van joh Boos! maarja super dat je dag geslaagd is!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 19:27

Ah wat jammer!!! Ga je nog officieel starten dit jaar?

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 21:37

Ik was heel tevreden over Raimaer, had wel een paar stops maar ze liep toch wel fijn rond. Verslag bewaar ik tot morgen, ik moest nl even vanuit de Veluwe mijn vriendje gaan evacueren uit Zuid Limburg die zijn schouder had geblesseerd met fietsen en niet meer kon autorijden.

MarieketenCate was er trouwens ook.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 21:38

Ja klopt, ik hoorde nog dat ze haar omriepen, maar ze was er toen even niet... helaas, anders had ik haar wel gezien!

Lielle beterschap voor je vriend!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 21:45

Ik zal het doorgeven, en zelf ga ik op de bank liggen nu na zo´n 500 autokilometers *LOL*

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 22:22

Fijn dat jullie allemaal een geslaagde dag hebben gehad. Ben even wezen kijken bij drie stalgenoten van mij. Zelf heb ik niet gereden omdat ik smiddags zelf een springwedstrijd had (daar hebben we het niet over, ging voor geen meter vandaag, 2 balken en een weigering).
Chantal even gezien, maar niet zien rijden helaas.
Lielle ik heb je gezien vanaf de gastanken. Jammer van de eerste stop op de bult, maar de rest zag er toch goed uit! Weer een fijne er bij om mee te crossen! Zie jullie in Gorssel! ((kun je nog starten in de B Lielle???) Ik duim nog steeds voor je!