[HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Leliaardje

Berichten: 2771
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:06

Nou ja Henny, wat een mafketel -:(- . Dat begrijp ik nou niet van paardenmensen, dat ze zo lomp kunnen zijn.

edit: Texelse: toppie +:)+ .

maximiliano

Berichten: 2906
Geregistreerd: 15-04-11
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:13

Toppie Texelse!!! Ja echt omdat Max niks deed draaide ik me om omdat ik achter mee een hoop gestamp hoorde. Zag ik m'n ene vriendin met d'r paard steigerd, op haar hals hangend half in de sloot.
En die ander aan het eind van het ruiterpad.
Daar kon ik eigenlijk wel om lachen. Maar die in de sloot niet. Kostte me bijna m'n hart.

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:16

Texelse, heb je je bril al weer gevonden :')
Gaaf dat het springen zo goed ging vandaag!

Hier ergens vuurwerk in de buurt.... Wat een enorme knallen! Ik zie alleen niet waar het vandaan komt :+

Leliaardje

Berichten: 2771
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:18

Hoe is het gisteren met die brand afgelopen Mootje?

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:23

Geen idee, eigenlijk.... Ik kom nooit aan die kant van de straat :+ ik kan er niets over vinden op internet, dus het zal wel vals alarm zijn geweest!

suikermeisje

Berichten: 8346
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:24

oeh henny dan schrik je wel, en aan zo'n heks heb je ook geen reet he... Maarja komt ooit wel goed. M'n zus heeft 1 geluk nu, wel een vriend geen schoonouders (voor jongen in kwestie wel erg heftig allemaal geweest, ook zn zoontje verloren minder dan jaar geleden).

Texelse, is dus erg goed gegaan voor een dressuurpaardje.

mistid

Berichten: 9139
Geregistreerd: 10-08-06
Woonplaats: Bunne

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:33

Even een snelle zwaai, ik heb vandaag genoten in Groningen. Eerst van 8 tot 1 gewerkt en een collega vroeg even na, krijgen we gewoon 200% uitbetaald, heerlijk! Toen met dezelfde collega naar de stad, super gezellig!! Beetje jammer dat ik nu amper mee kan lopen, maar dat neem ik op de koop toe. Had m'n krukken thuis laten, maar aan het eind kon ik niet meer :+
Morgen lees ik weer bij, ik ga nu even bijtanken.

maximiliano

Berichten: 2906
Geregistreerd: 15-04-11
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:36

@ SM heb je zeker NIKS aan!! Gewoon ja en amen zeggen! En bij jezelf deken lik m'n ree....t!
Zo das zeker heftig! Dat hoeft dan ook weer niet.

@ Mistid, hopen dat het nu niet weer erger wordt. Truste!

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:37

Ik zie het inmiddels.... Vuurwerk bij de Erasmusbrug in R'dam :D
Mirthe, 200% is altijd leuk!

maximiliano

Berichten: 2906
Geregistreerd: 15-04-11
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:40

Oja er was volgens iemand die aan mij de weg vroeg in Delft om met de scooter naar R'dam te gaan (weet ik veel hoe je daar met de scooter komt) groot feest op stadhuisplein.

suikermeisje

Berichten: 8346
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:42

haha nja ze kent hem nog niet zolang en z'n kind heeft nog geen uur geleefd, rhesus kindje en kapot hartje. Maar wel sneu voor zo'n jong was 19 toen hij voogdij kreeg over broertje en zusje... Dat kan eigenlijk gewoon niet. Maar is er wel erg volwassen van geworden.

Maar gelukkig is er bij je op buitenrit verder niets erg gebeurd. In stap inhalen is erg moeilijk als anderen ook stappen, meestal ga ik in verzamelddrafje erlangs, maar heb ook erg kleine pony en vraag even of het kan. Als ze stil gaan staan dan is het gewoon even stappen.

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:43

Haha, wat zei je.. naar het zuiden en richting de skyline / euromast :+
Op alle fietspadbordjes staat het iig wel aangegeven.

Freggle_Edge

Berichten: 2117
Geregistreerd: 20-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:53

Texelse, fijn dat ze het eerste rondje de tijd kregen om het goed af te sluiten en 2de rondje helemaal top!
HH, waardeloos dat soort idioten die "passeren".
mootje stofzuigd haar terras, moet niet gekker worden! _O-
SM, om nou van "geluk" te spreken als je wel een vriend hebt en geen schoonouders, vind ik wat ver gaan hoor. Mijn vriend heeft een lastige schoonmoeder :o :x maar ben toch blij dat ze nog leefd. Mijn schoonmoeder is best het één en ander op aan te merken, maar op wie niet? Ze is onwijs lief en gek op haar kids, kleinkids en schoondochters. Helaas is schoonpa onlangs overleden, was ook een lieverd.

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:56

Mel, die "Mijn vriend heeft een lastige schoonmoeder" zou een uitspraak van mij kunnen zijn :') ik spreek of zie mijn moeder eigenlijk nooit.... Behalve met kerst (om het jaar).

suikermeisje

Berichten: 8346
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:59

nee zo bedoel ik het ook niet om van geluk te spreken, maar je hebt nooit meer gezeur, ze heeft ze niet gekend dus vind ik het wel een ander verhaal. Bedoel niet te zeggen dat ze blij moet zijn erom en zou het zelf ook erg vinden als m'n schoonouders dood zouden gaan hoor, maar t is wel jammer dat ze het zo allemaal verpest. Trok m'n mond net teveel erover open... Schoonpaps zat erbij en snapte het wel gedeeltelijk. Maakte een opmerking dat ik geen leven heb, oeps!

Freggle_Edge

Berichten: 2117
Geregistreerd: 20-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 22:59

Das wel heel weinig Mo. Ik heb het tegen mijn zus altijd over "jouw moeder". De reacties daarop zijn altijd heel grappig, je brengt mensen er echt mee in verwarring. :=
Ik voorkom altijd met haar in 1 ruimte te zijn zonder mannen erbij, want dat wordt oorlog. Maar met meerdere mensen om ons heen, kunnen we best in 1 ruimte vertoeven tegenwoordig. O:)

floor01

Berichten: 3301
Geregistreerd: 22-09-05

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 23:14

Henny: wat een ***! Als paardenman zou je wel moeten weten dat dat eng kan zijn??
Texelse: super gereden tweede rondje dus! Wel heel erg fijn dat ze na het uitbellen elke hindernis mocht proberen, daar leert een jong paard tenminste van!

Zo, ik werd net afgebeld voor de nachtdienst, het was te rustig (fijn, hadden ze gister ook mogen doen :+). Een probleem, ik ben net zeven uur wakker ;).

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 23:21

Dat is niet fijn, Floor :+

floor01

Berichten: 3301
Geregistreerd: 22-09-05

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 23:28

Ach ik overleef het wel, er zijn ergere dingen in de wereld!

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 23:29

Hoe laat ga je dan straks naar bed? Ik kan me voorstellen dat je totaal geen slaap hebt!

floor01

Berichten: 3301
Geregistreerd: 22-09-05

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 23:40

Uurtje of 1 ga ik maar wagen.. Het scheelt wel dat ik de afgelopen tijd echt uitgeput was en altijd wel goed en veel kan slapen :D.

suikermeisje

Berichten: 8346
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 00:24

nou floor slaap lekker alvast! lijkt me erg raar zo'n ritme vol met nachtdiensten zeg!

daNiielle_

Berichten: 7345
Geregistreerd: 21-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 02:57

:wave:

Zo...koninginnedag zit er eindelijk op!
Was wel erg leuk om achter de bar te werken, onwijs druk maar stond met 2 vrienden dus ook gezellig.
Alle dat 's nachts lang wakker blijven is echt niet voor mij weggelegd :z
Oja nu is mijn portemonnee ongeveer net zo dik als mijn mislukte enkel.......
Denk dat ik weer een paar dagen met het pootje hoog zit helaas. Elk voordeel heeft zijn nadeel!

Morgen me maar even wagen aan het bijlezen van 20 paginas. Gelukkig ondertussen wel al wat meegelezen.

_Noor

Berichten: 5417
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 07:06

Moggel. Alweer op werk.

Gister op de fiets naar broer geweest, K-dag gevierd en toen verder op de fiets naar een restaurantje (knetterharde tegenwind inmiddels) en daar kwamen we instructrice en man tegen. Dus gezellig gegeten en vroeg naar bed. Lekker dagje met z'n tweetjes! (Vriendje had dikke vette kater van zondag, maar wilde dat niet toegeven hihi). Beetje jammer alleen dat ik hem vanmorgen om 6 uur naar zijn bus moest brengen dus zit alweer ff op werk........

Ga bijlezen.

Edit:
:(:) voor Lau. Geef die kerel een schop onder zijn hol. En als je keihard janken wil, vooral doen! Lucht op.
Henny, wat een mafkees :n .....
Mirthe heeft zichzelf weer gesloopt, Mendy heeft gevoetbald :D
Vief is verhuisd en heeft lekker gecrossd *\o/* Je vader had een mooi filmpje gemaakt :D
Verder lees ik van alles over (schoon)moeders. Over mijn schoonfamilie kun je boeken volschrijven :') Niet te geloven, wat kunnen mensen het zichzelf toch moeilijk maken.

_Noor

Berichten: 5417
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Noord-Holland

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 07:35

Voor BB-springen heb je toch ook een startpas nodig?