Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ben benieuwd! 
nam alles heel simpel mee! had ook wel het geluk dat mijn broer de afgelopen 2 jaar daar ook al had gereden, dus eigenlijk kende hij de cross al! Ik had alleen verwacht dat hij op die bulten af zou remmen, maar dat deed hij niet! Hij vond het juist leuk en sprong over de toppen van de bultjes heen! daardoor ben ik er 2x bijna af gevallen!
maar niet gebeurt! dus was foutloos en ruim binnen de tijd
dacht eerst nog dat ik te vroeg was maar dat was gelukkig niet zo 
. Ik ben erg tevreden al ging het niet helemaal vlekkeloos. Het was voor mij en de pony de eerste keer in het L en met de dressuur hadden we 182 pnt, springen 1 weigering en de cross ook 1 weigering op de paddestoelen. Ook was ik erg buiten de tijd, ze was gewoon niet vooruit te branden.. Maar verder erg tevreden
.

) . Weigering 1 (Nouja 2 met de volte dus), en smijt er nog wat af.. Dus de hindernis moest weer worden opgebouwd (Ik dacht echt wat krijgen we nou; Weigeren?!) , daarna er weer op af, nou toen gooide ze in haar weigering met sliding echt alles eraf.. Uitgebeld dus.. Ik helemaal teleurgesteld want ik wou zo graag de cross rijden..
Had het even niet verwacht, maar toch gebeurde het
). Ik had wel wat pijn aan mijn onderrug en aan mijn nek, maar ben maar weer opgestapt en heb weer gesprongen.

ze kunnen me hoogstens er 3 hebben aangerekend de rest heb ik gewacht of achter een ander aangesprongen 

(gelijk na het springen)
, ik een stel andere smeden gebeld en eentje kon komen. Hij heeft nu leren zooltjes ertussen, maar hij liep nu wel helemaal goed, gelukkig. 
super dat het zo fijn ging! 

.
. Na een paar keer zo'n rondje, heb ik eerst maar eens een tijdje gegaloppeerd. Hij bleef erg druk. 193 punten, dankzij een fijne bok bij het aangalopperen. Dit deed hij zelfs niet met het beleren!
! T/m 7 alles goed, super afsprong na de piano. Na 6 even op de rem omdat we bijna de bocht uitvlogen en toen een stukje naar beneden over 7. So far so good. Toen de eerste heuvel op en.. boven gekomen schrok Jer zo van de 'afgrond' dat hij de ankers uitgooide. Tijdje pirouettes staan draaien. Kwam iemand me helpen, heel lief, maar het lukte niet. Hij wilde ook niet achter de volgende aan. Dus, ik ben afgestapt, naar beneden gelopen en weer opgestapt. Probleem opgelost, de volgende heuvel ging hij redelijk makkelijk. Dan weer het gas open voor de hindernissen 8 t/m 11, allemaal super. Heuvel op naar de waterbak en weer in de ankers. Daar had ik dus 3 weigeringen te pakken. Ben weer afgestapt en naar beneden gelopen, hij stapte zo het water in dus volgens mij lag het echt aan de helling. Er weer opgeklauterd en onder luid applaus verder gereden
. "Hij is er toch maar mooi door meissie!"
Dussss wel uitgesloten, maar vooral de laatste helling heb ik zelf met te weinig overtuiging gereden denk ik. Alle overige hindernissen pakte hij superfijn aan.
, balen zeg.
en dan krijg je wel lage punten ahaha
lief paard..
. En daardoor kon ik um bij 9 niet op tijd wegdrukken, dus een balk.. helaas. Maar allang blij dat ik nog zat 
waar ik me bijvoorbeeld bij 3 en 5 nou druk om maakte ??? Bulten vond ik wel flink hoog! Dat viel me dan weer een beetje tegen, maar geweldige cross
foutloos rondgekomen, alleen 30 seconden te laat. Allang tevreden natuurlijk. Hartslag van rond de 70 dus ook prima!
(waren 6 prijzen... tref ik weer
)