[SGW] Regiotrainingen regio West 2010!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

[SGW] Regiotrainingen regio West 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-10 15:28

Yess, je kan je weer inschrijven :D

Voor geinteresseerden: Zie http://www.sgw-eventing.nl -> Trainingen -> Regio West

Trainingsschema 2010:
Code
+----------------------------+-------------------------+-----------------------+
|Zondag                      |Maandag                  |Woensdag               |
+----------+-----------------+---------+---------------+---------+-------------|
|Datum     | Locatie         |Datum    | Locatie       |Datum    | Locatie     |
+----------+-----------------+-------------------------+---------+-------------|
|14 maart  | Moordrecht      |3 mei    | Moordrecht    |12 mei   | Moordrecht  |
|18 april  | Biddinghuizen   |17 mei   | Moordrecht    |26 mei   | Moordrecht  |
|25 april  | Lelystad        |31 mei   | Nieuwveen     |9 juni   | Nieuwveen   |
|8/9 mei   | Nieuwveen       |14 juni  | Ursem         |23 juni  | Ursem       |
|30 mei    | Lunteren        |28 juni  | Rotterdam     |7 juli   | Rotterdam   |
|12/13 juni| Ursem           |12 juli  | Rotterdam     |14 juli  | Rotterdam   |
|11 juli   | Hernen          |19 juli  | Den Haag      |21 juli  | Den Haag    |
|25 juli   | Renswoude       |26 juli  | Renswoude     |11 aug   | Renswoude   |
+----------+-----------------+---------+---------------+---------+-------------|

Ik heb me opgegeven voor de gevorderden op zondag :)

_Noor

Re: [SGW] Regiotrainingen regio West 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 15:41

Aah je was me te snel af Snoekiej! (Ik had mezelf ff gebanned van bokt, moest écht even wat afmaken hier).

Ik ga denk ik niet alles volgen, wil ook wat privélessen nemen van Rom en / of Alice Naber. Maar dan ook zeker op de zondag! :)

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 17:18

hmm, jammer dat je verplicht bent alles te volgen want dat gaat me dit jaar met een kleintje geloof ik niet lukken. Helemaal geen trainingen is ook weer zowat als ik wel B wil rijden.
@Noorwijdenes, jij geeft je gewoon op en betaalt dan alles en rijd dan maar een deel (aangezien je denkt dat je niet alles gaat volgen)? Weet niet wat het ook weer kost, maar geloof dat ik het te duur vind om maar een aantal lessen mee te pakken en wel alles te betalen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 17:23

Nou ik denk dat ik bij dhr Van der Marel aangeef waar ik graag mee zou willen rijden en of hij mij wil laten weten of er een plekje vrij is, dat zou misschien iets zijn.
Ik zou het wel zonde van het geld vinden anders. Mocht dat niet kunnen (ik denk het eigenlijk niet, anders blijft ie aan gang natuurlijk) geeft ik me toch maar voor alles op denk ik..

Ik ben er nog niet helemaal over uit!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 19:01

Nu wel.
Ik heb me opgegeven voor zondag, bij de gevorderen. Vorige keer zat ik bij de beginners en toen vond ik de laatste trainingen niet meer zo uitdagend en had ik het gevoel mee te kunnen. Meteen mooie voorbereiding voor de L.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-10 19:54

Ik kan ook niet alles rijden hoor :n Vorig jaar heb ik er echt wel 4 gemist! En ik heb alles ingehaald op de maandag en de woensdag :) Dit jaar mis ik wss de eerste training al omdat Vorstin nog niet goed is. En tussendoor mis ik er waarschijnlijk ook nog wel 1 of 2. Aangezien ik nu wat meer crossen wil rijden in het voorseizoen wordt het allemaal behoorlijk krap.

edit: Ik vind trouwens dat er leuke terreinen op de lijst staan! Alleen wel erg jammer dat we niet naar Baarle-Nassau gaan, dat is toch een van mijn favo terreinen! Lunteren hadden ze er wat mij betreft wel uit mogen gooien :n

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 21:15

Baarle Nassau heb ik vorig jaar gemist. Ursem is lekker dichtbij! :)
Ik heb vorig jaar wel fijn gereden in Lunteren, maar zat natuurlijk in de puppygroep dus de echt spannende dingen hebben we toen overgeslagen.

cobrst55

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 11:16

Goedemorgen,

Ook Max en ik hebben ons opgegeven voor de gevorderden op zondag, en zag net dat ik al een bevestigingsmail heb ontvangen van Pleun. :D

Ben wel benieuwd hoe m'n nieuwe pony zich gaat gedragen 8-) want die neem ik uiteraard af en toe ook eens mee :j

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-10 11:22

cobrst55 schreef:
Goedemorgen,

Ook Max en ik hebben ons opgegeven voor de gevorderden op zondag, en zag net dat ik al een bevestigingsmail heb ontvangen van Pleun. :D

Ben wel benieuwd hoe m'n nieuwe pony zich gaat gedragen 8-) want die neem ik uiteraard af en toe ook eens mee :j

Heey, een nieuwe aanwinst? En pony, is ie zo klein dan :D?

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 13:23

Ik ben ook van de partij, op de zondag beginners met ervaring.
Ik heb de tereinen opgezocht op internet en ze zagen er gaaf uit, een stuk uitdagender dan vorig jaar hoop ik.
Ik heb der zin an :D !

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:13

ik doe ook mee op de zondag bij de gevorderden.

Hoop alleen wel dat ik nu meer in een groep zit met wat gevorderde ruiters. meer in de richting M

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:19

Ik vind eigenlijk dat ze de groepen ook beter naar klasse's zouden kunnen indelen, een beginner met ervaring ligt wel heel ver van gevorderden af, ik vind een gevorderde iemand die M/Z rijd, maar iemand die in de L zit of bijna de overstap gaat maken naar de L niet echt een "beginner"

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:22

Evie_Bandido schreef:
Ik vind eigenlijk dat ze de groepen ook beter naar klasse's zouden kunnen indelen, een beginner met ervaring ligt wel heel ver van gevorderden af, ik vind een gevorderde iemand die M/Z rijd, maar iemand die in de L zit of bijna de overstap gaat maken naar de L niet echt een "beginner"

Vorig jaar was het af en toe best frustrerend om met B combi's die groen waren te moeten trainen, ik ging het m in en de dingen die ik moest trainen daarvoor waren te hoog gegrepen voor mijn mede cursisten en of paarden.

Denk dat er idd beter ingedeeld kan worden naar Klasse

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:24

Ben ik het ook mee eens.
Ik ga nu bij de gevorderden rijden omdat ik meer uitdaging zoek. Tijdens privétrainingen bij Rom heb ik al veel meer gedaan dan tijdens de regiotrainingen. Maar indeling naar klasse is veel duidelijker.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:26

Inderdaad ja, ik ben dan zelf nog maar een "B-ruitertje"
Maar zelf werd ik er vorig jaar ook een beetje moe van om paarden (die overigens al vaker hadden gecrosst dan wij ;) ) greppelmak, heksenoogmak en watermak te krijgen.
Ik heb een paard, geen stoomlocomotief waar je "waggonnetjes" achter hangt :Y)

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:28

Hoop dat dit dit jaar niet het geval is, want anders vind ik het een dure aangelegenheid worden

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:34

Ik hoop het ook niet, maar ik zat dan ook op de maandagavond dus dat is wel weer een verschil, maar ja we hadden daarvoor pas 1x een training gevolgd in Moordrecht, beetje raar om je dan voor de zondag op te geven.

We hebben nog een crosstraining ingehaald in renswoude op zondagochtend, en we kwamen eigenlijk lekker mee, was eindelijk wat meer een uitdaging, dus ik heb wel zin in de trainingen van dit jaar.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:35

We zullen het wel zien :) krijg wel weer de kriebels met de wetenschap dat het sgw seizoen weer begint!

Ga maar is kijken of ik al voor chaam kan inschrijven!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:37

Ik kan jullie geruststellen.....ik schrijf me niet meer in! Ik was er zo één vorig jaar die wat meer begeleiding dan gemiddeld nodig had, niet omdat mijn paard het niet snapte maar meer voor mijzelf. Overigens heb ik niet het idee gehad dat dat de hele groep ophield hoor, maar ik zal wellicht in een andere groep gezeten hebben....

En eigenlijk toen we stilletjes aan net wat meer lef begonnen te krijgen en redelijk mee konden ging het fout, hard fout. Daarna ben ik dus niet meer geweest, heb zelf lang getobt met de nasleep van de val en mijn paard had er helaas ook iets aan overgehouden. Dus nee, ik sla over! Hoop met wat simpele trainingen in Moordrecht wat meer vertrouwen te krijgen maar vrees dat de "echte" trainingen voor ons gewoon te hoog gegrepen zijn...

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:39

daffodil schreef:
Ik kan jullie geruststellen.....ik schrijf me niet meer in! Ik was er zo één vorig jaar die wat meer begeleiding dan gemiddeld nodig had, niet omdat mijn paard het niet snapte maar meer voor mijzelf. Overigens heb ik niet het idee gehad dat dat de hele groep ophield hoor, maar ik zal wellicht in een andere groep gezeten hebben....

En eigenlijk toen we stilletjes aan net wat meer lef begonnen te krijgen en redelijk mee konden ging het fout, hard fout. Daarna ben ik dus niet meer geweest, heb zelf lang getobt met de nasleep van de val en mijn paard had er helaas ook iets aan overgehouden. Dus nee, ik sla over! Hoop met wat simpele trainingen in Moordrecht wat meer vertrouwen te krijgen maar vrees dat de "echte" trainingen voor ons gewoon te hoog gegrepen zijn...

Daffodil het is niet bedoeld naar mensen die wat meer begeleiding nodig hebben, zeker niet. Iedereen moet het leren en ook als je vaker SGW rijdt heb je af en toe nog best een "slik "moment bij nieuwe dingen.

Het is meer bedoeld dat het handiger is als ze de mensen meer naar nivo indelen

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:41

Ja dat snap ik wel en ik heb het tijdens de trainingen niet zo gevoeld hoor, maar merkte wel behoorlijk veel verschil waardoor je dan net elke keer degene bent die meer tijd nodig heeft. En dat is jammer, dan ben je al een stuk minder zeker en doordat je je dan wat opgejaagd voelt, wordt je overmoedig....en regel nummer 1: Wordt nooit overmoedig! Dat doet zeer....

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:41

nelis schreef:
We zullen het wel zien :) krijg wel weer de kriebels met de wetenschap dat het sgw seizoen weer begint!

Dat kan, ik zou maar opschieten, de B zit al sinds dinsdag :wow: vol
De hogere klasse's zullen wel wat minder hard gaan, maar better safe than sorry!

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:42

daffodil schreef:
Ja dat snap ik wel en ik heb het tijdens de trainingen niet zo gevoeld hoor, maar merkte wel behoorlijk veel verschil waardoor je dan net elke keer degene bent die meer tijd nodig heeft. En dat is jammer, dan ben je al een stuk minder zeker en doordat je je dan wat opgejaagd voelt, wordt je overmoedig....en regel nummer 1: Wordt nooit overmoedig! Dat doet zeer....

en is slecht voor je zelfvertrouwen :(:)

maar kan je voor dit jaar niet aangeven dan bij pleun dat je gewoon in een hele relaxte groep wil?

Zou zonde zijn dat je door die ervaring nu het cxrossen zou missen, had het idee dat jullie beide er wel lol in hadden.

Heb Chaam al gemaild Evie

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:42

nelis schreef:

Ik kreeg net bericht dat ik als 6e op de wachtlijst sta (B, M zal nog ruimte zijn neem ik aan :D ), dus ik zit te balen!

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:43

Noorwijdenes schreef:
nelis schreef:

Ik kreeg net bericht dat ik als 6e op de wachtlijst sta (B, M zal nog ruimte zijn neem ik aan :D ), dus ik zit te balen!

Ik start de 1e cross ff rondje L hc om in te komen :)