[SGW] mei & juni crosstraining @ Moordrecht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Karrimh

mei & juni crosstraining @ Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-09 12:14

het heeft even geduurd, maar hierbij de data van de crosstraining in mei en juni :D

data: 3 mei & 7 juni 2009
instructeur: Michiel Brons
inschrijfgeld: € 22,50 (dit is inclusief terrein vergoeding)

elk niveau kan meedoen, er zijn speciale puppygroepen :P

bodyprotector & beenbescherming verplicht, eventueel ter plaatse te leen (van mij ;) )

kantine is weer open

opgeven: mail sturen naar donna.oudshoorn@hotmail.com vermeld je naam, naam paard en niveau

Anoniem

Re: mei & juni crosstraining @ Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 12:20

jaaa meld zich ! even thuis overleggen over de datum !

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 12:22

Ja puppygroep!!! heb zelf peesbeschermers, springschoenen, SMB-boots (westerndingen maar heel stevig en met leer van binnen, kan iemand me aanraden of dat werkt om achterbeentjes?) heb niet van die crossbeschermers...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 12:25

ingeschreven :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 12:27

AnnebelleVD schreef:
Ja puppygroep!!! heb zelf peesbeschermers, springschoenen, SMB-boots (westerndingen maar heel stevig en met leer van binnen, kan iemand me aanraden of dat werkt om achterbeentjes?) heb niet van die crossbeschermers...

ik ook niet hoor. Ik rijd zelf met van die simpele peesjes en strijkjes van BR. En dat was de vorige keer prima :)

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 12:29

Ben zo bang dat hij met zijn achterbenen iets stuk springt... het is namelijk een quarter met weinig springervaring, balken gooit hij eraf maar voor boomstammen heeft hij meer ontzag vandaar dat dit me zo gaaf lijkt, wil ook in de puppygroep hihi, buiten doet hij het heel goed.
Als strijklappen goed zijn dan denk ik dat ik die SMB's maar aandoe... als hij dan stoot dan zit er iets omheen dat indeukt haha

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-09 12:29

AnnebelleVD schreef:

strijklappen mogen ook ;) bij de beginners rijdt eigenlijk niemand met crossbeschermers :D

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 12:31

Logisch ook wel eigenlijk, ze zijn erg duur en straks wordt het niks. ja... straks wordt het niks... dan durft hij ineens niet enzo, en dan?

Dusty_Dilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 12:37

JA ik wil ook meedoen.. zal je even een mail sturen..

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-09 12:37

AnnebelleVD schreef:
Ben zo bang dat hij met zijn achterbenen iets stuk springt... het is namelijk een quarter met weinig springervaring, balken gooit hij eraf maar voor boomstammen heeft hij meer ontzag vandaar dat dit me zo gaaf lijkt, wil ook in de puppygroep hihi, buiten doet hij het heel goed.
Als strijklappen goed zijn dan denk ik dat ik die SMB's maar aandoe... als hij dan stoot dan zit er iets omheen dat indeukt haha

maak je geen zorgen, bijna alle paarden crossen liever en zijn voorzichtiger dan met springen. ze zien de hindernissen beter en vinden het echt heel leuk. so no worries, just enjoy :P

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 12:39

Karrimh schreef:
AnnebelleVD schreef:

maak je geen zorgen, bijna alle paarden crossen liever en zijn voorzichtiger dan met springen. ze zien de hindernissen beter en vinden het echt heel leuk. so no worries, just enjoy :P

Ok dan ga ik eens kijken voor 7 juni :P Dankje, kan weer rustig ademen.
Ohja... heb een dressuurzadel... mannekes toch, maar daar kan ik buiten ook mee springen

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-09 12:55

AnnebelleVD schreef:

maak je geen zorgen, bijna alle paarden crossen liever en zijn voorzichtiger dan met springen. ze zien de hindernissen beter en vinden het echt heel leuk. so no worries, just enjoy :P[/quote]

Ok dan ga ik eens kijken voor 7 juni :P Dankje, kan weer rustig ademen.
Ohja... heb een dressuurzadel... mannekes toch, maar daar kan ik buiten ook mee springen[/quote]

adem in adem uit haha...

je kan gewoon met een dressuurzadel meedoen, geen probleem.. als je echt door wilt gaan kan je altijd nog kijken voor een ander zadel, maar als je nog maar net komt kijken absoluut geen probleem.. wij sgw en endurance mensen zijn en doen niet zo moeilijk.. dus gewoon blijven adem halen (en inschrijven natuurlijk hihi)

tamtam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 14:27

Ik heb me ingeschreven!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 14:59

Ik heb me ook weer ingeschreven (alleen voor mei want in juni heb ik 3 SGW wedstrijden!!!)

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 15:01

Zou je hier ook naartoe kunnen met een trekpaard die nog nooit gesprongen heeft (wel eens een balkje, maar that's it..)? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 15:31

@karrimh:

Doet de shet een van deze trainingen ook weer mee ? want die was zo leuk om te zien :o

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 19:31

stipje, zal het binnenkort de eigenaar vragen :D .

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 19:31

Donna je hebt mail!! :D

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 19:43

Ik ga proberen vervoer te regelen voor 7 juni, mijn Joytje vindt het vast prachtig! :D Maar dan wil ik wel in 't puppyklasje, hihi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 20:25

WolinLotte schreef:

welke dag ga jij ?

Freeconnect

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 20:46

Leuk!! Ga checken of mijn stalgenoot ook weer kan, komen we samen voor de tweede keer. We hebben 29 maart voor de eerste keer meegereden in de puppygroep. Het zal nu wel 7 juni worden.

Emmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 20:53

Wat houdt precies die puppiegroep in? Zijn het dan echt miniscule sprongetjes of wel gewoon kleine boomstammetjes enzo?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 20:57

Anoniem schreef:
WolinLotte schreef:

welke dag ga jij ?

Ik heb me aangemeld voor beide data's :) , omdat ik beide data's in principe kan. Ik had me ingeschreven voor de regiocrosstrainingen van Michiel op de maandagavond, maar ik kan nu al 4 van de 8 trainingen niet :n , zo vervelend!! Ik heb namelijk nooit de zekerheid dat ik maandag vrij krijg, zo ook 11 mei, de eerste.. heb ik smiddags een bijeenkomst en heb ik savonds nog een nachtdienst, schiet gewoon niet op, terwijl ik wel vrij had gevraagd..

@Emmaar: Het tempo ligt gewoon een heeeeeel stuk lager en alles wordt heel vriendelijk geintroduceert aan de paarden, erg leuk!!!! :D

Emmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 21:03

@WolinLotte: Dankje, maar we zouden in de puppygroep wel genoeg kans krijgen om te springen over dingen heen? Of is er nog een klein niveautje hoger dan de puppygroep...

Hoelang duurt de oefencross eigenlijk?!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 21:51

Je krijgt genoeg kans om over dingen te springen, opsprong, afsprong, bomen, water :j .