Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lielle schreef:uitslagen staan op de site, idd veel fouten in het B
.
en vlak voordat ik de ring in moest steigerde ze nog eens heel vuil maar in de ring was ze heel fijn te regelen en ik was foutloos! na klein foutje van 4 naar 5 ging bijna links maar moest rechts en kwam toen niet helemaal lekker voor 5 maar ze redde zich heel braaf (superpony
)
mijn pony was al niet meer te houden. en toen ik eindelijk nog nog 1 sec had stond ze achterstevoren
maar echt heerlijk gecrosst en foutloos en 5.35 was mijn tijd dus heel optimaal had nog wel voor de laatste hindernis ff gestapt. 

geloofd dat je 3e ofzo was in jouw ring!
Sommige bochten van de bospaden wel iets mul, maar dat gaat wel, en het gras is eigenlijk helemaal niet zo erg kapot gereden vandaag, dat valt echt heel erg mee! Staan leuke hindernissen tussen voor de LMZ!

verder ook super braaf water zo in, egel zo gesprongen, ze wou zelfs over die varkensstal na de egel waar we er links langs moesten. gelukkig wel links er langs
toen verder door en alles super braaf.. Laatste ook goed en in hoog tempo door naar de finish.. Ik rij nog steeds zonder klok en hoorde dat ik in 5.35 gefinisht was dus mooi resultaat... "Toen keuren en hartslag was 66 kreeg nog te horen of ik wel al gecrossd had zo rustig als ze daar al weer stond na 5 minuten uit de cross te zijn..
ben echt tevreden..