[SGW] SGW t-shirt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bianca1980

Re: SGW t-shirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 21:21

Ik wil ook graag een fleece bestellen maar ik ben idd ook zo..n hanggeval kwa maten, nu las ik net dat er voorbeelden meekomen op zaterdag in vlietland in het bestel topic ?? Ik wil dan ook graag passen, maar hoe herken ik degene die dit bij zich heeft??? Bloos Bloos
Ik ben degene met de pony en de gele linten...hahahaha wel makkelijk herkenbaar Tong uitsteken Tong uitsteken

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 22:16

GvdT; ik vind het prima als jij de 'controle' wil doen. Jij bent meestal in meerdere topics op SGW te vinden (spreiding). Mocht je het niet zeker weten, kun je altijd nog een SGW mod vragen.

Ik vind ook dat we wel frequente SGW-bokkers moeten hebben. Dus niet iemand die ooit ergens een berichtje heeft achtergelaten heeft.

Iedereen het hiermee eens?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 22:19

Mee eens Ja

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 22:22

Eens! Ja En nu ga ik slapen....

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 22:27

Eens!!

k ga ook slapen!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 22:47

Ik heb de openingspost aangepast en een opmerking erover gemaakt. Deze heb ik ook nog eens op blz onderaan gezet.

En nu gaat deze bejaarde ook slapen Dromen

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 08:56

Mijn Forum Berichten: Clown Haha! Tong uitsteken
SGW SGW en Eventing 96.72%
HAW Horses At Work 1.02%
WD-V Vragen en discussies 0.73%
VN Voorpagina Nieuws 0.44%
EA-TK-PP Te Koop: Paarden, Pony's 0.36%
HAR Harnachement 0.22%
F-AM Algemeen 0.15%
VSW Verzorging, Stalling en Weide. 0.07%
FZ Forumzaken 0.07%
EA-CO Commercieel 0.07%
EV Hippische evenementen 0.07%
BEH Beweging en hoefverzorging 0.07%

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 09:01

Het lijkt me wel duidelijk Suus. Jij komt absoluut NIET in aanmerking voor zo'n T-shirt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 09:01

Scum schreef:
Het lijkt me wel duideijk Suus. Jij komt absoluut NIET in aanmerking voor zo'n T-shirt

Haha!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 09:49

@ Bianca, oh ben jij dat, ik heb jou in ww ook gezien, jij valt indd wel op ja Ja, ik neem de shirts mee, dus als ik je zie dan kom ik wel naar jou toe wandelen Haha!

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 13:55

Lijkt me goed idee Scum anders gaat iedereen met 1 of 2 posts zo'n shirt halen!

En elkaar dan wel durven aanspreken straks he!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 15:07

Waarschijnlijk lees ik er geheel over heen, maar tot wanneer kan je bestellen ?

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 17:25

Daar heb ik nog niet echt een datum voor vastgesteld, op zich maakt het mij weinig uit, maar ik moet wel een minimum aantal spullen bestellen, dus ik verzamel ze totdat ik voldoende heb om een bestelling te kunnen plaatsen. Bovendien plaats ik er het liefst zoveel mogelijk tegelijk, aangezien de stuksprijs dan omlaag gaat.

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 17:42

Ik ben het ook met Scum eens Ja

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 07:43

D'accord Lachen (maar dan wil ik er wel bij horen uiteraard Knipoog maar dat zit wel goed voglensmij Haha! )

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 08:39

Bij deze de volgende mededeling. Zoals jullie weten kijkt GvdT even wie er allemaal besteld heeft en of dat OK is. Bij twijfel zal MissJumpy haar helpen en niet de moderators.

Wellicht zijn er gebruikers die achteraf vinden dat wij er met een dubbele functie naar zouden kijken. En het is geen Bokt T-shirt, maar een SGWay of Life t-shirt. Daarom houden wij ons liever buiten deze beslissingen.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 09:15

Goede beslissing Scum! Kan me voorstellen dat er achteraf gezeur over kan komen.

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 10:34

Idd een goeie beslissing Scum Lachen

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 10:43

Is ook best, het komt allemaal wel goed, als het goed is krijg ik het dus vandaag allemaal binnen Go jij! Go jij!, ben wel heel erg benieuwd hoor, volgens mij is het wel knap spul, maar wil het nou toch wel in het echt zien hoor Ja!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 13:54

Krijg je vandaag alles al binnen, of de proefpolo en het fleecevest?!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 13:56

Ik denk 1 polo en 1 vest.

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 13:56

Ja, dat dacht ik ook al Scum!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 14:05

Goede beslissing Scum!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 16:07

JEEEHHHH!!! Ik heb ze binnen Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!!!!! Ik heb een proefexemplaar van de polo (donkerblauw S), het dames fleecevest (wit L) en van het herenmodel vest (wit XL).Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Heb even een paar collega's gecharterd om een paar dingen te passen. De polo valt vrij kort en lijkt klein, maar stretcht aardig mee Ja. Ik kan 'm met mijn maat xl zelfs gewoon aan, maar dan is ie natuurlijk veel te kort, dus het is geen gezicht, maar hij rekt wel onwijs goed mee Ja.

Mijn ene collega (heeft maat S, is 1.80 lang en smal) kon het prima hebben, bij haar was ietwat aan de korte kant, bij een heupbroek in ieder geval.
Bij de andere collega (klein, maat M, redelijke cup), zat ie op zich wel redelijk, maar omdat ze een vrij grote cupmaat heeft en dat ding eigenlijk een maat te klein is, was ie bij haar te kort.
We hebben dat ding over de kleding heen gepast, dus dat scheelt natuurlijk ook wel.
Op zich is het een schattig polo'tje, van normale t-shirt stof, met stretch. Het is dus niet van het traditionele polo materiaal.
Pasvorm conclusie tot nu toe: als je twijfelt tussen 2 maten, kies dan voor de grotere maat (vanwege de lengte). Als je altijd overal een M van hebt, dan kun je ook gewoon een M bestellen.

Ok, het dames fleecevest: Ik vind het een fijn materiaal en het model zit ook goed, hij valt ook best lekker ruim, bij mij was ie voor het goede net te klein (mouwen te kort, en te krap op de rug), maar de maat XL zou bij mij prima (ruim) zitten denk ik zo, dus wat dat betreft kun je makkelijk gewoon je eigen maat aanhouden. Bij twijfel tussen 2 maten kun je ook de kleinere maat kiezen, mits je niet al te lange armen hebt Haha!.

Heren fleece: Zelfde uitvoering als de damesvariant, maar dan is het model een stuk ruimer, echt een heel duidelijk herenmodel dus, lekker groot Ja. Niet lomp gelukkig, dus als vrouw kun je je er ook nog wel mee vertonen Ja! Go jij! Go jij!

Ik vind ze leuk, en de kwaliteit valt me erg mee, was een beetje bang voor prutspullen, maar dat is niet het geval (ter info, ik ben een kieskeurige trut wat dat soort dingen betreft), het kan mijn goedkeuring wegdragen.

Persoonlijk denk ik dat een wat zwaardere kwaliteit polo beter zou zijn, zoals ik al zei houd ik van stevige stoffen, en ik vind deze zelf ietsje te simpel uitgevoerd. Maarja, het is ook wel de goedkoopste polo die ze hadden volgens mij, dus dan kun je ook niet al te hoge eisen stellen natuurlijk. Het is echt geen slechte kwaliteit hoor, maar ook niet de beste natuurlijk. Ook omdat ie nogal kort valt lijkt het me beter om voor een iets anders model te kiezen (minder stretch), dan valt ie waarschijnlijk wat langer en dan hoef je je ook geen zorgen te maken over krimpacties in de was.

Jullie mogen het morgen en zondag zelf komen beoordelen (heb besloten om zondag ook maar heen te gaan, er zijn toch wel aardig wat mensen die er alleen op zondag zijn, en dan kan ik ook nog wat bokkers aanmoedigen Knipoog)

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 16:13

nou ik ben er niet dit weekend
dus bestel ze gewoon op de gok Haha!!