Bloed, zweet en tranen (;)) op de 105km van Ommen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xavi
Berichten: 85
Geregistreerd: 10-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 19:05

Knap hoor! OK dan! Echt een hele goede prestatie. Kan je zeker trots op zijn . Ik vond het ook echt een leuk verhaal om te lezen. Heel veel suc-6 verder nog.

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 19:23

phoehh!!! zou ik noooooooit kunnen Bloos! ! een hele dikke proficiat voor jou een neef!!! OK dan! OK dan!

Dyyy

Berichten: 5360
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 21:54

Echt een super prestatie van jullie! Echt super! Ik doe het jullie niet na.. Veel succes verder OK dan!!

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 22:40

Gefeliciteerd meid!! Echt een super prestatie!

Wat ik zo mooi vind in die endurance sport is de manier waarop de ruiters over hun paarden praten....ruiter en paard zijn echt een team en je moet het helemaal met z'n tweetjes opknappen onderweg.
Ook die emoties aan het eind (die ik me heel goed kan voorstellen...ik zat bij jouw verslag al met tranen in mijn ogen Bloos! ) heb je volgens mij bij geen enkele andere tak van de paardensport!

Ga zo door!! OK dan!

Jorie

Berichten: 3095
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 07:54

Ik weet niet hoe dat bij anderen is, in dit geval jij, Navy. Maar ik heb met mijn merrie een veel betere band nu ik klasse 2 rijd. Ze is veel aanhankelijker. Daarvoor was ze wat afstandelijk. Ik heb altijd al alles met haar kunnen doen hoor, maar ze vertrouwd me meer of zo. Kan het niet uitleggen, is een gevoel tussen mij en Lady die versterkt is.
Daarom kan ik me zo goed voorstellen dat je na zo'n lange afstand samen de waterlanders blijven stromen.

Karin

Berichten: 65339
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 09:46

Klopt, ik merk dat ook, dat die band met mijn paard steeds sterker wordt. Je doet het toch maar mooi allemaal samen, je brengt uren door in het zadel met dat ene paard, vaak helemaal op elkaar aangewezen... En opeens merk je dan dat je klaar bent voor zo'n 100+, zoals Mandy zo mooi beschrijft. Lachen

Ik zat ook weer met tranen in mijn ogen toen ik het verslag las (ik had het natuurlijk al gelezen Knipoog ) - echt schitterend als je zo'n prestatie levert! En dat koppie van Navy bij de finish, dat zal me altijd bijblijven! Cool

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 10:08

Dat merk ik ook zeer zeker. Dat was een van de eerste dingen die ik tegen mijn vader zei; je leert elkaar zo ontzettend goed kennen op die lange afstanden. Je bent volledig op elkaar aangewezen, en op momenten dat je paard het niet meer ziet zitten, is het jouw taak de motivatie terug te brengen, je paard erdoor heen te sleuren, en ook zeker andersom!
Zeker de eerste 2/3 weken na een wedstrijd is Navy een aanhankelijke puppy; hinniken als ik op stal kom, hinniken als ik wegloop van de paddock, etc. Terwijl mevrouw normaal gesproken echt maar heel eventjes op kijkt van d'r kuil Lachen

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 11:36

Wauw, wat onwijs goed, geleficiteerd! Vind het echt een geweldige prestatie, ik denk niet dat ik je het ooit na ga doen.. Bloos!
Je mag inderdaad wel heel erg trots zijn op Navy en ook op jezelf natuurlijk!

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 15:07

Jeetje *zoekt een smile met de mond open van verbazing*

105.... Ik vind 30 km al veel.

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 21:25

Wow, wat een prestatie!! En super verslag!
Echt geweldig dat je dat hebt bereikt met je paardje

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 22:09

Wow mandy, wat enorm knáp! Top meid, van harte! Weet je ook waarom Linda zich teruggetrokken had?

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-04 01:15

Dankjulliewel Haha!

Linda's paardje begon met wat darmprobleempjes, toen die eenmaal opgelost waren, en Linda richting re-check wou gaan, liep Gorino niet helemaal lekker meer. De VA kon hem er niet om afkeuren, maar Linda heeft zelf het wijze besluit genomen om te stoppen. Knap hoor

Jorie

Berichten: 3095
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 09:29

NaVy! schreef:
Zeker de eerste 2/3 weken na een wedstrijd is Navy een aanhankelijke puppy; hinniken als ik op stal kom, hinniken als ik wegloop van de paddock, etc. Terwijl mevrouw normaal gesproken echt maar heel eventjes op kijkt van d'r kuil Lachen


Ja, dat is het nou precies!!!! Fijn dat jullie dat ook hebben. dacht dat het misschien verbeelding was of zo.

carola

Berichten: 8696
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 17:24

Wow meid!!! Echt enorm gefeliciteerd!
En dat dubbelzien heb ik ook een keer meegemaakt, echt maf is dat!