Sjaco schreef:@Maik
Even bij de historie kijken.
Bij actueel staan de startlijsten voor morgen al.
Check! Gevonden
Weer wat geleerd
Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Ils_K schreef:Sunnevalover schreef:Ik ben vandaag met mijn pony in de B paarden zonder dressuur gestart. Helaas een pechbalkje op de laatste hindernis in het springparcours, maar wel een super foutloze cross binnen de tijd, waarmee we 5e werden
Jij starte vlak voor mij gefeliciteerd!
Maik79 schreef:nummie schreef:Wat voor ommetje hebben jullie gereden bij de waterbak dan? Is toch maar 1 route
Eerst aan de zijkant even natte voeten halen, zodat je geen weigering hebt als je daarna op de bedoelde plaats het water in gaat.
Citaat:Op YouTube staat een filmpje van iemand die dat deed maar zij doorkruiste haar lijn, dat zou dan toch alsnog 20 strafpunten moeten zijn?
Heb gister B zonder dressuur gereden, heerlijk gereden, wel veel te langzaam, maar ach ik heb langer kunnen genieten
Gefeliciteerd prijswinnaars!
_Elke schreef:Gefeliciteerd alle prijswinnaars! En speciaal jou lovecortana! Ik heb je filmpje bekeken, echt wauw goede rit zeg! En wat was die M cross lang vergeleken met mijn B hihi
Annika wat zonde.. Dat is echt zoooo kak! Wat tof dat je wel een rondje mocht springen nog. Hopelijk volgende keer weer beter!
Ik heb vandaag gestart in de B met dressuur, mijn girafje deed het voor ons doen goed met 184 punten. Springen begonnen we meteen met een balk op 1. Beetje te dicht eronder en dan vind Coco het wel best en tikt hem eraf. Daarna een stop op de laatste, hij schrok van iets bij de dressuur ofzo? Raar...
Cross lekker kunnen rijden! Maar we hebben voor wat spektakel gezorgd bij de waterbak Coco liep er netjes in nadat ik ook natte voetjes had gehaald, ineens neemt die een jump! Niet normaal, ik werd dus gelanceerd maar kon om zijn nek blijven hangen. Hij springt zelf nr 14, ik hing ergens aan de zijkant en werd door de sprong weer erop geslingerd. Beugel kwijt, paard in volle galop door. 15 nog met 1 beugel kunnen springen maar daarna even stil gezet om alles recht en goed te doen. Uiteindelijk 40 seconden straf, extra rondje bij het water en het stilzetten na de paddenstoelen.
Wat een maf paard... Hier een compilatie van onze dag. Ik heb genoten En gelachen..
[ Video ]
odD_Fotos schreef:Voor de liefhebbers: Alle foto's van dit mooie weekend staan online op http://www.oddfotografie.nl.
JeaDH schreef:odD_Fotos schreef:Voor de liefhebbers: Alle foto's van dit mooie weekend staan online op http://www.oddfotografie.nl.
Bij mij werken pagina 6 en 7 van zondag niet goed? Ik krijg geen foto's te zien....