Oke, ik begin met meest recent.
Oudkarspel 31 mei 2015 (en 2014) B pony's. Mooie locatie, alles aanwezig. Goed aan te rijden en voldoende parkeerplaatsen op het terrein zelf. Supermooie cross, geen extremen. Cross volledig op gras, door de weilanden heen. Twee waterbakken dit jaar. Cross bijna helemaal te volgen voor de toeschouwers, leuk! Bodem ondanks de regen heel erg hard. Dit icm nat gras geeft kans op glijden. (ook met vierkant op ijzers/stiften) Dressuurringen op gras niet op het hoofdterrein voor de pony's, paarden een aantal ringen tegen de cross aan (vorig jaar niet). Losspringen was dit jaar buiten, vorig jaar binnen.
Organisatie weer in handen van een mbo klas. Er lijkt niemand boven te staan wat voor verschillende info uit verschillende hoeken zorgt. Veel klachten dit jaar over de extreem lange tijden tussen dressuur en cross. Wij hadden er 5,5 uur tussen zitten! Starttijden via mail gewijzigd een dag na het verschijnen van de definitieve startlijst. Star secretariaat, valt niet over te discussiëren. Op de dag zelf viel het me op dat veel leerlingen en vooral erg druk met elkaar hadden wat niet gastvrij overkomt als je bv de kantine inloopt. (wel aankijken met z'n allen, maar er kan geen goedemorgen vanaf) Vind ik er persoonlijk toch ook bijhoren, een stukje sociale vaardigheden bij zo'n opdracht. Andere leerlingen werkten zich uit de naad. Jammer dat dit jaar equiscore uitviel, heb het ook niet meer werkend gezien, maar dat kan een probleem van de website zijn.
Laatst bijgewerkt door mamamier op 02-06-15 10:02, in het totaal 1 keer bewerkt