ik ga in westerbork wss helpen en aanmoedigen en ik kom denk ik ok nog wel naar roden om aan te moedigen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:OPROEP
Onlangs heeft het bestuur van Stichting SGW Roden moeten besluiten te stoppen met het organiseren van de samengestelde wedstrijd die jaarlijks op het Ronostrand wordt gehouden. Reden hiervan is dat de zeer intensieve voorbereiding te veel tijd van de bestuursleden vergt. Hierdoor werd de druk zo hoog dat het plezier in het organiseren afnam. Met pijn in ons hart hebben we besloten te stoppen met het organiseren van dit fantastische evenement.
Maar we zouden het ontzettend jammer vinden als dit het einde zou betekenen van de samengestelde wedstrijd op het Ronostrand. Daarom hebben wij het bestuur van de rijvereniging gevraagd de organisatie van de Stichting SGW Roden over te nemen. Het bestuur van de rijvereniging heeft hier positief op gereageerd. Maar hier zijn natuurlijk ook weer veel vrijwilligers voor nodig. Een aantal oud bestuursleden van Stichting SGW Roden hebben aangegeven mee te willen helpen met het organiseren. Inmiddels hebben ook al een aantal mensen zich bij het bestuur van de rijvereniging gemeld. Maar er zijn meer mensen nodig!!! Heb je zin om mee te helpen organiseren of in het bestuur van de nieuwe stichting (er zal voor de samengestelde wedstrijd een aparte stichting worden opgericht) te gaan zitten, meldt je dan aan bij het bestuur van de rijvereniging.