Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
_Liez schreef:In 2012 wil ik beginnen met crossen mijn pony heeft al wel wedstrijden gecrosst maar ik nog nooit. Welke cross is leuk om mee te beginnen?
riannhuh schreef:_Liez schreef:In 2012 wil ik beginnen met crossen mijn pony heeft al wel wedstrijden gecrosst maar ik nog nooit. Welke cross is leuk om mee te beginnen?
Waar woon je? leuke beagle heb je trouwens in je profiel, en hij heeft hetzelfde naam/adresplaatje als onze beagle haha
er zitten in duitsland idd een paar crossen die echt maar net over de grens zijn bij emmen! alleen jammer dat langs emmen niet zo lekker rijdt.
Ruud_O schreef:Idd Apeldoorn en omstreken is heel leuk voor zowel SGW als Endurance.
Springen vind ik persoonlijk een beetje tegenvallen.
_Liez schreef:Is het terrein bij bussloo fijn om daar een keer te trainen?
Loetie84 schreef:_Liez schreef:Is het terrein bij bussloo fijn om daar een keer te trainen?
Ik vind van niet! Het is inderdaad niet goed onderhouden en mijn paard is daar dan ook heel erg kijkerig. De waterbak is ook niet fijn daar. Er zitten gaten in en je zakt er in weg. Aan de andere kant, als je voor het eerst een paar boompjes wilt springen, kan het een leuke kennismaking zijn...
Rondje Bussloo rijden en dan een paar sprongetjes maken is best leuk, maar ik zou daar niet echt een training plannen.
Ermelo, Ede en Lunteren zijn daarentegen wel heel erg leuk om heen te gaan, evenals Putten. Renswoude staat nog op mijn verlanglijstje, maar ook dat is goed te doen vanaf omgeving Apeldoorn.
Voor wat betreft springen heb ik Olst en Gorssel ontdekt (niet onze kring, maar qua afstand goed te doen)