sgw vasse met One's Again

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

sgw vasse met One's Again

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-04 11:13

nou ik heb ene super leuk weekend gehad in twente...zaterdag gingen we al heen. ossi bij zij eigenaar gestald die super blij was hem weer te zien. smiddags de cross gelopen
savonds lekker gereden bij de eigenaar...die uiteraard vond dat ik ff moest springen...
volgende morgen moest `oeterma in het L...en daarna moest ik met ossi in het B, hij heeft nog maar 2x een bos gezien en ben 1x bij alice geweest....dressuur snapte die dus niet *LOL*de bak was veels te klein Tong uitsteken maar we hadden uiteindelijk 157 punten, springen ging foutloos.
ik vond de cross best pittig. 4ab was een lastige comb.sprong(gebroken lijn.met flinke gaten) 5 kon je kiezen tussen de B v-sprongen of die van de L(ik ben natuurlijk weer zo eigenwijs om de L te nemen Haha!)
7ab stond het zelfde als de L, net als 8, net als 17
18ab nam ik ook gewoon(bak water en een smal sprongetje)
19 was het water...met afsprong, je mocht er ook gewoon langs de afsprong in

ossi was helemaal heet en had er wel zin in, alles ging goed, voor 4a gleed hij bijna onderuit, maar hij sprong super. bij de V sprong begon hij echt te zoeken, hij snapte niet helemaal dat hij door heen moest, maar hij deed het super(ik bleef wel met mijn been er achter hangen, maa rgelukkig hadden ze die balken niet vast gezet Knipoog )

voor de rest ging alles super!!!!! ik was helemaal foutloos, maa rtoen de waterbak nog. ik flink gassen, ik wilde gewoon rechtdoor over de afsprong, maar ossi stond direct stil. toen via de zijkant, maar dat deed hij ook niet 1,2,3. uiteindelijk over de finish met 2 weigeringen

super tevreden!!! btje jammer van het water, maar hij heeft nog nooit een cross gezien, dus ik neme hem nix kwalijk

uiteindelijk werd ik 6e van de 14 Bloos!

de helft van de B,L en M was gedisc.
dus dat was wel erg extreem Bloos

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 11:34

Ik heb inmiddels begrepen dat het een pittige cross was. Heb je nog meer crossen op de planning staan?

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-04 11:48

Scum schreef:
Ik heb inmiddels begrepen dat het een pittige cross was. Heb je nog meer crossen op de planning staan?


nee, ik heb ossi net 2 maand op stal, vasse was ook niet gepland Knipoog volgend weekend weer lekker springen

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 16:34

Super gereden Tabitha! Ik heb je gezien in de springring en op het water. In de springring zag het er goed uit! Dat wordt wel een lekker crosspaardje als dat zo door gaat!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 20:07

Tabitha wil helemaal niet crossen Chantal, die wil springen Tong uitsteken *LOL*

Ossi ging idd fijn. Ik was ook supertrots op Ot

Ik zie je volgende week wel weer bij de WMR. Ik rijd ook nog maar een keer een rondje L mee