Startlijsten SGW Ysselsteyn online!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 18:49

helaas, ik heb jullie gemist Verdrietig Er stond 8 km file omdat de A67 was afgesloten bij Helden, heb er TWEE uur over gedaan uit Eindhoven. Enige voordeel was dat ik wel mijn middagdutje kon doen *LOL*

Noordelijke bokkers, hou rekening met vertraging dus morgen!

Ik vond de cross trouwens goed te doen, de enige probleempjes voor mij zouden de fazantekooi voor de waterbak, de haag (luchtreiziger Raimaer ) en de katapult uit de kuil kunnen zijn. Verder vond ik de afstand tussen 4 en 5 wel erg lang!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 20:02

Ik ga morgen tussendoor even lopen, volgens rob was de cross te doen, maar zaten er wel wat moeilijkheden in

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 20:10

wat waren volgens hem de moeilijkheden? Ik vond zelf die katapultjes best lastig, direct na de kuil (vroegere afsprong).

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-04 20:26

Ja, er waren veel mensen die de organisatie gebeld hadden dat ze te laat zouden komen voor het verkennen.
Lielle, je zou morgen over Deurne - Venray kunnen rijden en dan via de Middenpeelweg komen. Dat is ook om, maar niet zoveel om qua tijd. Er zijn wel wat alternatieven voor die A67, maar die wegen liggen dus ook allemaal open. Stoom uit je oren
Wat je iig NIET moet doen is Helden voorbij rijden en dan in Sevenum of Venlo eraf. Dat is echt heel veel km's om.

Ik verwacht zeker moeilijkheden op hindernis 1 en 2, en misschien ook op de katapult.

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 20:28

Het spijt me mensen, maar k heb me helaas af moeten melden. Hij liep vandaag nog helemaal niet goed en het is dan ook onverantwoord om, ookal zou hij morgen weer regelmatig lopen (wat ik betwijfel), een cross te rijden of wat voor wedstrijd dan ook.
Ik hoop maar dat het niet al te ernstig is en dat het met een paar dagen rust weer over gaat, de dierenarts zal ook nog wel langskomen voor de zekerheid. Wel heb ik besloten, dat als hij weer beter is, hem toch maar te verkopen. Eigenlijk wilde ik 1 x sgw met hem gereden hebben, maar die droom is vandaag vervlogen. Met dressuur rijden we al Z2 dus daar kan k niks meer in bereiken, ik wil hem hooguit nog een x in het L springen uitbrengen. En dan ga ik verder met mijn jonge springpaard (misschien dat ik met hem ooit nog een sgw kan rijden)Dus als jullie geinteresseerden weten...

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 21:05

Nou, wij komen morgen langs het kanaal en dan in Helmond richting Deurne, dus daar hebben we dan geen last meer van Knipoog

H1 en 2 zijn goed te doen denk ik, als je maar met voldoende druk weg kunt uit de startbox. Dat was vorig jaar idd best lastig.

Jaggie, dat is balen zeg! Wel heel verstandig maar niet leuk. Ik zal eens rondkijken voor geïnteresseerden.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 02-10-04 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt

kadans16
Berichten: 1709
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: ergens in het limburgse boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 21:07

Ach gut
Dat vind ik echt sneu voor je zeg.. Je had je er zo op verheugd.
Bah soms is het leven echt oneerlijk he Scheve mond ?
Troost je met de gedachte dat je altijd nog met undercouver kunt starten.
Wie weet EK eventing voor junioren in 2006 Cool ...........

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 21:44

Lielle schreef:
wat waren volgens hem de moeilijkheden? Ik vond zelf die katapultjes best lastig, direct na de kuil (vroegere afsprong).

Bij de katapult moest je heel erg opletten zei hij.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-04 22:40

Dat is de weg die we bedoelen Lielle.
Bij het rondlopen van het parcours zei die man bij de katapult ook dat je daar met flink druk en evt. stemhulpen naartoe moest rijden. Het zit 'm daar iig niet in de hoogte, maar meer in het kijken van de paarden.

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 23:01

morgen 6 uur weg! zie julie daar wel!