Startlijsten SGW Ysselsteyn online!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 


Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-04 22:31

Wij kunnen lekker uitslapen dit keer. Heerlijk! Dit zijn onze tijden:
12.04 u 14.36 u 14.56 u
Ik moet er alleen even bij zeggen dat mijn paard er een beetje belachelijk uit ziet. Hij heeft tijdens mijn vakantie besloten om zijn kapsel (voorpluk) drastisch aan te passen. Dwz, aan de linkerkant zit nog een klein beetje voorpluk, en aan de rechterkant zit niks. Hij vind het zelf volgens mij wel cool staan, maar ik vraag me af hoe ik dat moet wegvlechten....


Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 09:05

Het is te kort voor een hanenkam. Ik ben bang dat hij gewoon voor schut moet lopen. Boos!

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 09:55

Ik heb nog nooit gehoord dat een paard hersenschudding heeft gehad. Wat een pech heb je.

Het is niet alleen zijn voorpluk die hij bewerkt heeft. Zijn staart ziet er ook heel zielig uit. Bij zijn manen heeft hij geen kans gehad omdat de Bucasdeken daar overheen zit.

Volgens mij gaan we als een stel boktkneuzen naar Ysselsteyn:
Lielle misschien zonder Pablo, Marieke met 2 gekneusde paarden, wij met een paard zonder voorpluk... Bloos!

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-04 09:46

En, hoe gaat het met de paardjes, Marieke?

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-04 10:05

Hier helaas geen ervaring met klinieken. Iig heel veel succes met Rex en tot zondag!

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 10:36

Wie gaat er nog meer zaterdag al het parcours lopen?

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-04 18:23

We zijn vanmiddag het parcours wezen lopen.

De bodem is prima, zitten maar 2 korte slechtere stukjes in. Het traject loopt ongeveer hetzelfde als vorig jaar. Start op dezelfde plaats in een open veld. Hindernis 1 is gewoon een dikke boom. Hindernis 2 ook, maar die gaat net als vorig jaar een donkerdere ruimte in.
3 is een plankenhindernis met oud brood ervoor en 4 gewoon een simpele boom.
Daarna komen er een hele tijd geen hindernissen en veel galopwerk. Dan terug het bos in waar aan de rechterkant een wei loopt. Naast de wei loopt een pad met een heksenoog, bandenhindernis, en een breedtesprong met gras erop.
Van daaruit naar de waterbak. Voor de waterbak staat de fazantenkooi (dat is A en het water is B). Bult over en via een slingerpaadje richting een hindernis met coniferen. Daarachter is een nieuwe hindernis gekomen. Een soort katapult.
Je zit dan terug op de weg langs een boerderij. Daar staat een steil en achter de bocht een mini-opsprong. Van daaruit over een oxer en dan komt de berg (opspringen, en bovenop de berg nog een sprong). Daarna naar de laatste hindernis (huisje)

Ik heb helaas geen foto's maar degenen die hem vorig jaar hebben gereden weten het denk ik wel. De dressuur is heel ver weg van de rest van het terrein.

PS waar was je nou Lielle?

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-04 20:26

Ja, er waren veel mensen die de organisatie gebeld hadden dat ze te laat zouden komen voor het verkennen.
Lielle, je zou morgen over Deurne - Venray kunnen rijden en dan via de Middenpeelweg komen. Dat is ook om, maar niet zoveel om qua tijd. Er zijn wel wat alternatieven voor die A67, maar die wegen liggen dus ook allemaal open. Stoom uit je oren
Wat je iig NIET moet doen is Helden voorbij rijden en dan in Sevenum of Venlo eraf. Dat is echt heel veel km's om.

Ik verwacht zeker moeilijkheden op hindernis 1 en 2, en misschien ook op de katapult.

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-04 22:40

Dat is de weg die we bedoelen Lielle.
Bij het rondlopen van het parcours zei die man bij de katapult ook dat je daar met flink druk en evt. stemhulpen naartoe moest rijden. Het zit 'm daar iig niet in de hoogte, maar meer in het kijken van de paarden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers